quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Tijd om vanaf nu die domme timmerman te negeren die op z'n 31e mbo bouwkunde doet![]()
Je bent in ieder geval wel een hele domme knakker van dat niveau.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron dat ik een (MBO) opleiding aan het volgen ben....
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)e-bondgenoot-PVV.htm
Wordt mijn vermoeden toch waar
ondertitel: Rijke Zwerverquote:
Begin 2009 werd dat ook al gesuggereerd maar toen was dat nog minder het geval, nu wordt het wel heel ergquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ondertitel: Rijke Zwerver
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding: MBO Bouwkunde
beroep: Timmerman
hobby's/interesses: houtbewerking, aquaria, vissen, voetbal, seks,
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 10976 (gemiddeld 10 per dag)
Valt wel mee hoor, ik heb gewoon mijn standpunten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel een hele domme knakker van dat niveau.
Hahaha, wat een faal zie de post van Koos.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ondertitel: Rijke Zwerver
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding: MBO Bouwkunde
beroep: Timmerman
hobby's/interesses: houtbewerking, aquaria, vissen, voetbal, seks,
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 10976 (gemiddeld 10 per dag)
De SP is vrij ideologisch links, en het feit dat ze zovaak met de PVV meestemmen, zegt ook wel wat over de koers van de PVV.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.
Wat vind je daar nou van, dat jouw partij zovaak met de PVV meestemt?quote:
Onzin, Betyar heeft hier vaak zat gezegd dat hij iets op het MBO ging doen. Daar komt nog eens bij dat hij ooit een zei LTS te hebben gevolgd, geen MBO.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef remlof het volgende:
Dat het in jouw belevingswereld zo is dat als je je opleiding moet invullen denkt dat het om de opleiding gaat die je momenteel volgt ligt echt aan jou, php
Eens temeer wordt duidelijk dat de PVV vooral een politieke windvaan is. De partij waait mee met de wind des volks. En dan beland je al snel in de nabijheid van SP in het politieke spectrum.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef mlg het volgende:
[..]
De SP is vrij ideologisch links, en het feit dat ze zovaak met de PVV meestemmen, zegt ook wel wat over de koers van de PVV.
Begin je weer met je gestalk? De Stasi had een goeie aan je gehad destijds.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, Betyar heeft hier vaak zat gezegd dat hij iets op het MBO ging doen. Daar komt nog eens bij dat hij ooit een zei LTS te hebben gevolgd, geen MBO.
Maakt hem niet uit, hij wil ook alle rechtsvormen voor bedrijven afschaffen om het graaien tegen te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou van, dat jouw partij zovaak met de PVV meestemt?
Ik onthoud gewoon alles, tot op zekere hoogte dan. Die zaterdagavond topics van jouw in seks vergeet ik liever.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin je weer met je gestalk? De Stasi had een goeie aan je gehad destijds.
Och ja want jij hebt zoveel bereikt zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Tijd om vanaf nu die domme timmerman te negeren die op z'n 31e mbo bouwkunde doet![]()
Tja, hier heeft php wel gelijk in, maar die beytar die lult wel vaker poep over zijn identiteit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin je weer met je gestalk? De Stasi had een goeie aan je gehad destijds.
Het is een leugen of een zwakke mentaliteit. Hij kan de hele dag 'hobbyen' zoals hij dat noemt, maar de arbeidsmarkt is niet mogelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja want jij hebt zoveel bereikt zeg.
Ik vind het zwaar ongepast betyar daar op aan te spreken gezien zijn blessure, ook al is z'n politieke mening verwerpelijk.
Hij doet tenminste z'n best en draagt wat bij, ook al hoeft hij het niet. Maar nee, jij denkt hem daarvoor belachelijk te moeten maken.
Alsof jij die positie al bereikt hebt daar over te mogen en kunnen oordelen.
Niemand kan echt iets op z'n 18e bereikt hebben, tenzij je virtuoos bent. En ik spreek betyar totaal niet aan op z'n blessure, ik spreek hem aan op z'n domheid jegens mij en de vavo, hij vindt mijn cijfers slecht zonder dat hij dat kan onderbouwen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar ongepast betyar daar op aan te spreken gezien zijn blessure, ook al is z'n politieke mening verwerpelijk.
Hij doet tenminste z'n best en draagt wat bij, ook al hoeft hij het niet. Maar nee, jij denkt hem daarvoor belachelijk te moeten maken.
Maar goed, je hebt totaal niet het charisma (en wijsheid) om het ver te schoppen. Ik denk dat jij en beytar in hetzelfde schuitje zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niemand kan echt iets op z'n 18e bereikt hebben, tenzij je virtuoos bent. En ik spreek betyar totaal niet aan op z'n blessure, ik spreek hem aan op z'n domheid jegens mij en de vavo, hij vindt mijn cijfers slecht zonder dat hij dat kan onderbouwen.
Haha, best zielig. Ik krijg net een dm'tje met een complimentje van php, en post ik dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar goed, je hebt totaal niet het charisma (en wijsheid) om het ver te schoppen. Ik denk dat jij en beytar in hetzelfde schuitje zitten.
Als dat zo was dan had ik allang zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar goed, je hebt totaal niet het charisma (en wijsheid) om het ver te schoppen. Ik denk dat jij en beytar in hetzelfde schuitje zitten.
Dan nog, met een gezin en arbeidshistorie heb je meer dan een 18 jarige VMBO vavo'er die denkt dat belachelijk te moeten maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is een leugen of een zwakke mentaliteit. Hij kan de hele dag 'hobbyen' zoals hij dat noemt, maar de arbeidsmarkt is niet mogelijk.
Nogmaals, iedereen heeft een aantal jaar nodig om zich te ontplooien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, met een gezin en arbeidshistorie heb je meer dan een 18 jarige VMBO vavo'er die denkt dat belachelijk te moeten maken.
Ach ja, twee mongolen die elkaar hetzelfde verwijten. Ze zijn in ieder geval wel eerlijk naar elkaar en trekken goede conclusies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, met een gezin en arbeidshistorie heb je meer dan een 18 jarige VMBO vavo'er die denkt dat belachelijk te moeten maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom zwaar belachelijke opmerking.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had ik allang zelfmoord gepleegd.
Pas op, dit kan ik als een verkapte doodsverwensing uitleggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo is het gewoon.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom zwaar belachelijke opmerking.
Heb je de trein een zetje gegeven?quote:
En betyar die op php neerkijkt natuurlijk ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef dotCommunism het volgende:
Php die op betyar neerkijkt blijft toch wel hilarisch.
Gelukkig heb ik nog een paar jaar om er wat van te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef dotCommunism het volgende:
Php die op betyar neerkijkt blijft toch wel hilarisch.
Ach de een is echter wel in een wat verder gevorderde positie dan de ander, ook al reflecteren ze het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach ja, twee mongolen die elkaar hetzelfde verwijten. Ze zijn in ieder geval wel eerlijk naar elkaar en trekken goede conclusies.
Nee, niet dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo is het gewoon.
Maar ik ben er klaar mee.
Next subject.
Goedemiddag.quote:
Cadeau's voor vrouwen, altijd lastig inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:09 schreef 3-voud het volgende:
De maand mei is altijd doffe ellende in huize 3-voud. Binnen 6 dagen 3 verjaardagen en moederdag. Gisteren broer en zus jarig, overmorgen moeke jarig en zondag moederdag.
En ik ben weer zon waus die niet met de standaard geijkte cadeautjes op de proppen wil komen zoals bloemen, CD of parfum.
Welke? Deel 2 blijft de beste.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:25 schreef Dutchnative het volgende:
Vandaag maar weer eens de Sims installeren
Ik geloof dat dit deel 2 is. The Sims Deluxe Edition.quote:
Geen idee eigenlijk, heb 't ook niet gezien bij dergelijke programma's, maar er zullen wel haken en ogen aan zitten inderdaad. Kan je helaas niet verder informeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:
Ik heb weer een lekker weekje. Lig ook in de clinch met mijn waterleverancier.
Bij het beëindigen van mijn privé rekening bij de postbank is de automatische betaling stop gezet vorig jaar. Niet zon probleem, maar 2 maanden bleken onbetaald te zijn.
Om niet te veel uit te breiden: Het gaat om een bedrag van ¤ 14,50 p/m. Niets aan de hand zou je zeggen. Maar waar ik over val is dat ze al die tijd er niets over melden en me nu administratiekosten rekenen van ¤ 17,50 p/m tot nu. En dat van beide maandtermijnen apart.
Nou ben ik niet zo thuis in die spelregels, wettelijk en hun eigen. Maar is het niet zo dat administratiekosten nooit een veelvoud mogen zijn van het oorspronkelijke bedrag? Ik meende zoiets opgepikt te hebben bij Radar of Kassa o.i.d.? Iemand hier kaas van gegeten?
Ik verrek het namelijk om die belachelijke extra kosten te betalen.
Neuken? Ik meende dat dat "Ojaa" heette.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef robin007bond het volgende:
![]()
Dit doet me denken aan vroeger..
Ik had De Sims 2 op de pc toen ik 9/10 jaar oud was. Gingen ik en een vriend die stelletjes altijd laten neuken en dat opnemen. We lachden ons er altijd kapot om.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef robin007bond het volgende:
![]()
Dit doet me denken aan vroeger..
Ik had De Sims 2 op de pc toen ik 9/10 jaar oud was. Gingen ik en een vriend die stelletjes altijd laten neuken en dat opnemen. We lachden ons er altijd kapot om.
Vinkeveenquote:
Precies. Ze verwachten nu dat ik een veelvoud van die maanden ga betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb 't ook niet gezien bij dergelijke programma's, maar er zullen wel haken en ogen aan zitten inderdaad. Kan je helaas niet verder informeren.
Wel een naaistreek qua facturering overigens.
Let vooral op snorremans die graag joden mocht meppen met zijn ploertendoder. Mafkees.quote:
Ja het lijkt me stug dat iemand kopje onder gaat aan een bedrag van 80 euro, maar evengoed is het inderdaad een ongepast systeem. Van de zotte dat administratiekosten zo hoog zijn, iedereen weet toch dat dat in een SPSS CRM systeem komt te staan waar een of andere kutmiep alleen maar op de kleurtjes hoeft te letten en het te rapporteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Ze verwachten nu dat ik een veelvoud van die maanden ga betalen.
Die 2 maandtermijnen zijn het probleem ook niet. De totaalfactuur ook niet qua grootte bedrag.
Maar die principes he? Ik verrek het.
Het zuiver houden van het r-r-ras?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Let vooral op snorremans die graag joden mocht meppen met zijn ploertendoder. Mafkees.
Nee, die komt pas als laatste aan bod. Snorremans mepte er graag op los en vond Hitler een geweldige vent. Kut-bejaarden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het zuiver houden van het r-r-ras?
De man van de SS wandelclub is het leukst.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die komt pas als laatste aan bod. Snorremans mepte er graag op los en vond Hitler een geweldige vent. Kut-bejaarden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die komt pas als laatste aan bod. Snorremans mepte er graag op los en vond Hitler een geweldige vent. Kut-bejaarden.
Het zijn ook verkapte neveninkomsten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het lijkt me stug dat iemand kopje onder gaat aan een bedrag van 80 euro, maar evengoed is het inderdaad een ongepast systeem. Van de zotte dat administratiekosten zo hoog zijn, iedereen weet toch dat dat in een SPSS CRM systeem komt te staan waar een of andere kutmiep alleen maar op de kleurtjes hoeft te letten en het te rapporteren.
Klantenbestanden zijn allemaal geautomatiseerd en worden geflagged bij onregelmatigheden, hoe wat "administratiekosten".
Exact, daarom ook, ik vind een percentage ook geen probleem, maar om nou 120% te gaan vragen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zijn ook verkapte neveninkomsten.
Ik doe het zelf ook hoor. Als een klant veel te laat is met betalen mag ik wettelijke rente rekenen. Maar dat is een percentage van de openstaande factuur. Ik reken geen *plop* 50 euro administratiekosten om extra te cashen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De man van de SS wandelclub is het leukst.
I've heard some sad excuses in my life, but this one beats them all.
Precies, wat een randdebiel. Maar goed, kan me ook wel voorstellen dat je niet graag erkent wat je gedaan hebt, jezelf voor de gek houden werkt in de meeste instanties ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ja, die was geweldig. Die dacht naar eigen zeggen dat de SS een wandelclub was en voelde zich wel aangetrokken tot dat fraaie pakje wat je moest dragen. Totdat hij plots naar het oostblok moest. Ja joh, tuurlijk![]()
Of je bent echt een idioot, of je lult zwaar uit je nek.
*Wacht af totdat deze man voorbij komt*quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ja, die was geweldig. Die dacht naar eigen zeggen dat de SS een wandelclub was en voelde zich wel aangetrokken tot dat fraaie pakje wat je moest dragen. Totdat hij plots naar het oostblok moest. Ja joh, tuurlijk![]()
Of je bent echt een idioot, of je lult zwaar uit je nek.
Geen idee, maar stijlvol was (en is) het wel.quote:
Er zaten er ook bij die wat schuldbewuster waren. Wat betreft die uniformen...tsja...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, wat een randdebiel. Maar goed, kan me ook wel voorstellen dat je niet graag erkent wat je gedaan hebt, jezelf voor de gek houden werkt in de meeste instanties ook wel.
Hij had wel gelijk dat die uniformen geweldig waren, wat een pracht.
Je houdt de bronnen niet bij terwijl je het maakt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
Het irritante aan het tikken van 16 kantjes zonder tussentijds duidelijk je bron te vermelden is dat ik nu al 4 uur bezig ben met het a: opzoeken van die kutbronnen en b: volgens die gare regegs alles verwijzen.
Neuh, ik zit redelijk in de materie dus ratel lekker voor mij uitquote:Je houdt de bronnen niet bij terwijl je het maakt?
aquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, ik zit redelijk in de materie dus ratel lekker voor mij uit
Gewoon wat invullen, volgens mij checken ze die bronnen nooit na.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
Het irritante aan het tikken van 16 kantjes zonder tussentijds duidelijk je bron te vermelden is dat ik nu al 4 uur bezig ben met het a: opzoeken van die kutbronnen en b: volgens die gare regegs alles verwijzen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vond het ook erg luguber over hoe sommige over de Joden spraken.
Zo werkt dat niet hier.quote:Gewoon wat invullen, volgens mij checken ze die bronnen nooit na.
Sorry hoor.quote:
De mooiste passage vond ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef Dutchnative het volgende:
In- en intriest, ik dacht dat het een wandelclub was
quote:
Nu heb je mensen die op dezelfde manier over moslims praten, maar dat valt je niet op omdat moslims toch kut zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vond het ook erg luguber over hoe sommige over de Joden spraken.
Ach je hebt nu ook mensen die zo praten over blanke christenen, je hebt mensen die nog zo praten over joden, je hebt nog mensen die zo praten over Duitsers, je hebt mensen die nog zo praten over Afrikanen, je hebt mensen die nog zo praten over Amerikanen en zo kan ik nog wel doorgaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu heb je mensen die op dezelfde manier over moslims praten, maar dat valt je niet op omdat moslims toch kut zijn?
Of over bankiers, kapitalisten of de rijken.quote:Nu heb je mensen die op dezelfde manier over moslims praten, maar dat valt je niet op omdat moslims toch kut zijn?
Genau mein Freund.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of over bankiers, kapitalisten of de rijken.
Pardon? Ik ken niemand die ook maar het in zijn hoofd haalt om Moslims voor de lol te slaan en te vernederen, en ze te deporteren. Mocht dat wel zo zijn dan hoor ik het graag van je, want die mensen dienen met hand en tand bestreden te worden,quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu heb je mensen die op dezelfde manier over moslims praten, maar dat valt je niet op omdat moslims toch kut zijn?
Lees de commentaren op de site van de Telegraaf eens bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Ik ken niemand die ook maar het in zijn hoofd haalt om Moslims voor de lol te slaan en te vernederen, en ze te deporteren. Mocht dat wel zo zijn dan hoor ik het graag van je, want die mensen dienen met hand en tand bestreden te worden,
Daar wordt gepraat over genocide's?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de commentaren op de site van de Telegraaf eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Marokko.nl eens bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de commentaren op de site van de Telegraaf eens bijvoorbeeld.
Dat klinkt allemaal als een hoop werk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees de commentaren op de site van Marokko.nl eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Joop.nl eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Stormfront eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Palestijnen eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Fok.nl eens bijvoorbeeld.
...
Och, de mens zit nou eenmaal vol haat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal als een hoop werk.
Nee, maar ze geven wel de Marokkanen/moslims de schuld van ongeveer alles wat er mis is in dit land. Niet unlike de nazi's in de jaren 30 deden met de joden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar wordt gepraat over genocide's?
Och, en waar verschilt dat van het gejank van Marokkanen/moslims over Israel en de Verenigde Staten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ze geven wel de Marokkanen/moslims de schuld van ongeveer alles wat er mis is in dit land. Niet unlike de nazi's in de jaren 30 deden met de joden.
Dat gaat over een ver buitenland waar zij noch wij iets te vertellen hebben, dàt is het grote verschil.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, en waar verschilt dat van het gejank van Marokkanen/moslims over Israel en de Verenigde Staten?
Dat is ook het geval wanneer ik hypothetisch pleit voor het uitroeien van de Palestijnen of kernbommen op Mekka, maar iets zegt me dat je daar ook niet goed op zal reageren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat over een ver buitenland waar zij noch wij iets te vertellen hebben, dàt is het grote verschil.
Je snapt me best, ik heb het over termen als "allemaal het land uitschoppen" of "door de knieën schieten" en meer van dat soort fraaie bewoordingen als oplossingen voor een binnenlands probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook het geval wanneer ik hypothetisch pleit voor het uitroeien van de Palestijnen of kernbommen op Mekka, maar iets zegt me dat je daar ook niet goed op zal reageren.
Waarom of dit ineens een ander verhaal is wanneer een Marokkaan dat oppert over New York is me vreemd.
Kom op zeg, de huidige generatie is te goed opgeleid om dat soort inhumane handelingen te verrichten wat jij veronderstelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ze geven wel de Marokkanen/moslims de schuld van ongeveer alles wat er mis is in dit land. Niet unlike de nazi's in de jaren 30 deden met de joden.
Ja, die dingen opperen moslims in Nederland ook wel over ongelovigen, net zoals Henk en Ingrid dat opperen over moslims, waarom zou de een walgelijker zijn dan de ander?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt me best, ik heb het over termen als "allemaal het land uitschoppen" of "door de knieën schieten" en meer van dat soort fraaie bewoordingen als oplossingen voor een binnenlands probleem.
W.O.II (en het Derde Rijk) is sowieso nooit opgezet 'for the sole purpose' om Joden uit te roeien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, de huidige generatie is te goed opgeleid om dat soort inhumane handelingen te verrichten wat jij veronderstelt.
Maar zeg eens, zie jij een wo2 komen waar de Moslims de inzet van de strijd zijn?
Henk en Ingrid maken 15% uit van het electoraat en hebben een eigen partij beweging om op te stemmen, daar schuilt het gevaar in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die dingen opperen moslims in Nederland ook wel over ongelovigen, net zoals Henk en Ingrid dat opperen over moslims, waarom zou de een walgelijker zijn dan de ander?
Dat doet er in deze niet toe, je zegt nu in feite dat de positie van moslims het rechtvaardigt dat ze mij dood verwensen, terwijl Henk en Ingrid dat niet mogen omdat ze bij het electoraat horen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Henk en Ingrid maken 15% uit van het electoraat en hebben een eigen partij beweging om op te stemmen, daar schuilt het gevaar in.
In extremistische moslimpartij zou in Nederland nooit getolereerd worden, maar een fascistische partij laten we tegenwoordig maar oogluikend toe.
Nee, maar als ze zelfs in het parlement worden gehoord zijn we als samenleving wel heel diep gezakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doet er in deze niet toe, je zegt nu in feite dat de positie van moslims het rechtvaardigt dat ze mij dood verwensen, terwijl Henk en Ingrid dat niet mogen omdat ze bij het electoraat horen.
Lijkt me niet de bedoeling dat meningen en uitingen pas abject worden wanneer ze (ook) in de kamer vermeld worden, niet?
Ik vind dat we even ver zakken wanneer de geluiden uit de moslim gemeenschap steevast genegeerd en getolereerd worden, terwijl we andere geluiden uit eenzelfde haatdragende hoek wel willen aanpakken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als ze zelfs in het parlement worden gehoord zijn we als samenleving wel heel diep gezakt.
En moslims met een Nederlands paspoort horen ook gewoon bij het electoraat.
Want niveau van opleiding is natuurlijk bepalend of mensen tot zulke acties in staat zijn... Ga eens een boek als Ordinary Men: Reserve Police Battalion 101 and the Final Solution in Poland lezen, wat prima laat zien hoe doodnormale mensen kunnen worden gezet tot meehelpen aan de holocaust. Of kijk naar het beruchte Stanford Experiment, waarin studenten, puur door een positie van macht te krijgen, in een paar dagen omsloegen in halve psychopaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, de huidige generatie is te goed opgeleid om dat soort inhumane handelingen te verrichten wat jij veronderstelt.
Maar zeg eens, zie jij een wo2 komen waar de Moslims de inzet van de strijd zijn?
Ja ik zie elke dag moslims op tv en lees ze in de krant die ons minderwaardig noemenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dat we even ver zakken wanneer de geluiden uit de moslim gemeenschap steevast genegeerd en getolereerd worden, terwijl we andere geluiden uit eenzelfde haatdragende hoek wel willen aanpakken.
En waar lees jij dat Moslims minderwaardig geacht worden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik zie elke dag moslims op tv en lees ze in de krant die ons minderwaardig noemen
Ik zie ook niet elke dag Henk en Ingrid op tv, en als ik de gemiddelde krant lees dan zie ik daar ook niet in dat moslims minderwaardig zouden zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik zie elke dag moslims op tv en lees ze in de krant die ons minderwaardig noemen
Terreur?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zing_UU__.html?p=3,1
Het terreur begint weer hoor..
Ik begin steeds meer oorwatten in te doen voor dit soort demagogen.
"Two wrongs don't make a right".quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef dotCommunism het volgende:
Hahahaha "De partij is woedend dat de Universiteit 'de dodenherdenking gebruikt om de PVV zwart te maken'.
Terwijl de PVV in haar partijprogramma de dodenherdenking misbruikt om een politiek statement te maken.
Neemt niet weg dat het gewoon zo hypocriet als de tering is. Maar goed, de rechtse bende hier zal het wel weer op een creatieve manier rechtlullen.quote:
Nee, maar het is wel grappig hoe hypocriet de PVV in dit geval is. Zij die vrij van zonde is werpe de eerste steen enzo.quote:
Rechtse bende?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gewoon zo hypocriet als de tering is. Maar goed, de rechtse bende hier zal het wel weer op een creatieve manier rechtlullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Yep.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel grappig hoe hypocriet de PVV in dit geval is. Zij die vrij van zonde is werpe de eerste steen enzo.
Kom op, dit zal wel weer een scheldkanonnade richting de PVV worden, wmb hoort een UNI die neutraal hoort te zijn zich daar niet voor te lenen.quote:
De universiteit is juist een plaats bij uitstek om een politiek statement te leveren. Als het daar niet meer mag ziet het er serieus uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, dit zal wel weer een scheldkanonnade richting de PVV worden, wmb hoort een UNI die neutraal hoort te zijn zich daar niet voor te lenen.
Uni neutraal?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, dit zal wel weer een scheldkanonnade richting de PVV worden, wmb hoort een UNI die neutraal hoort te zijn zich daar niet voor te lenen.
Ah, de PVV is weer eens woedend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zing_UU__.html?p=3,1
Het terreur begint weer hoor..
Ik begin steeds meer oorwatten in te doen voor dit soort demagogen.
Hoezo dat ? je ben zelf een extremistenaanhanger... je bent aanhanger van de moord op Osama..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
Soms gefundeerd overigens.
Zo is mijn haat aan socialisten, extremisten en Jodenhaters volkomen op z'n plek uiteraard.
Ja, maar wat mij betreft hoort dat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uni neutraal?
Proest, als er iets een bolwerk van verkapt moralistisch gelul is dan is het wel de Uni.
Moord?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo dat ? je ben zelf een extremistenaanhanger... je bent aanhanger van de moord op Osama..
Maar als je met socialisten ook bedoel "links Nederland" ...dan ben je zelf best wel extremistisch.
Zelfs links is niet rouwig om de dood van Osama.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo dat ? je ben zelf een extremistenaanhanger... je bent aanhanger van de moord op Osama..
Maar als je met socialisten ook bedoel "links Nederland" ...dan ben je zelf best wel extremistisch.
Want?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar wat mij betreft hoort dat niet.
Ik ben er ook niet rouwig om, het interesseert me letterlijk helemaal niks of hij wel of niet dood is, maar daarmee keur ik de wijze waarop nog wel af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelfs links is niet rouwig om de dood van Osama.
En wat als een spreker zich kritisch uit zou laten over de PvdA, was het dan wel geoorloofd?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar wat mij betreft hoort dat niet.
Neutraal is een te groot woord, laat ik het eens nuanceren. Er mag best een politieke statement gevoerd worden, Dus frits bolkestein mag best een pleidooi houden voor een vrijere markt, net zoals marcel van dam een pleidooi mag houden over een grote staat enz. Alleen moet dat niet tot in de treure gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want?
Sinds wanneer is het leven neutraal, en dient het leven neutraal te zijn?
typisch een reactie van extremisten..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moord?
Ik noem het onkruidverdelging.
Ach ja, alles links van de VVD is tegenwoordig "socialistisch".quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Consistent antwoord is natuurlijk: nee, dan ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat als een spreker zich kritisch uit zou laten over de PvdA, was het dan wel geoorloofd?
Als de PvdA constant afgezeken wordt zou dat inderdaad geen aanwinst zijn voor de democratie. Want iedereen hoort een eigen oordeel te kunnen vormen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat als een spreker zich kritisch uit zou laten over de PvdA, was het dan wel geoorloofd?
Ah, dus het mag een beetje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neutraal is een te groot woord, laat ik het eens nuanceren. Er mag best een politieke statement gevoerd worden, Dus frits bolkestein mag best een pleidooi houden voor een vrijere markt, net zoals marcel van dam een pleidooi mag houden over een grote staat enz. Alleen moet dat niet tot in de treure gebeuren.
Jij verweet mij toch van zwart wit denken?quote:
Zie daarom ook niet wat er mis is met de voordracht van Riemen. Je hoeft het toch niet met hem eens te zijn? Wat een ophef om niks, de tering. Als de PVV zich zo druk maakt om de woorden van Riemen, dan moet de partij wellicht bij zichzelf te rade gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Consistent antwoord is natuurlijk: nee, dan ook niet.
Maar de universiteit kan zich wmb best kritisch uitlaten over de politiek, net zoals de politiek zich kritisch mag uitlaten over de rendementen van universiteiten. Dat is iets anders dan kritiek doceren aan studenten.
Niet dat ik me kan herinneren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij verweet mij toch van zwart wit denken?
Dit is echter onhoudbaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij verweet mij toch van zwart wit denken?
Ah, ze moeten dus een quota houden op meningen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neutraal is een te groot woord, laat ik het eens nuanceren. Er mag best een politieke statement gevoerd worden, Dus frits bolkestein mag best een pleidooi houden voor een vrijere markt, net zoals marcel van dam een pleidooi mag houden over een grote staat enz. Alleen moet dat niet tot in de treure gebeuren.
Dat gebeurt niet anders. En dat geeft ook niet, want dat is nou eenmaal onderdeel van het debat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als de PvdA constant afgezeken wordt zou dat inderdaad geen aanwinst zijn voor de democratie. Want iedereen hoort een eigen oordeel te kunnen vormen.
Ik zie ook niet wat er mis isquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie daarom ook niet wat er mis is met de voordracht van Riemen. Je hoeft het toch niet met hem eens te zijn? Wat een ophef om niks, de tering. Als de PVV zich zo druk maakt om de woorden van Riemen, dan moet de partij wellicht bij zichzelf te rade gaan.
Kun je een debat in de 2e kamer vergelijken met een debat op de uni?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is echter onhoudbaar.
Je mag kritiek hebben, maar dit niet 3,4,5 keer herhalen?
Dus wat Wilders doet is stigmatisering?
Dat zeg ik niet. Maar het kan niet zo zijn dat maandag rob riemen komt, dindsdag EHB. woensdag dries van agt, donderdag Femke Halsema, vrijdag marcel van dam komt om de hele tijd een partij onderuit te schoffelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, ze moeten dus een quota houden op meningen?
"U, professor, mag 3 meningen per week verkondigen, en niet meer!".
Wat mij betreft wel. Als een debat enkel in de Tweede Kamer gevoerd mag worden, krijg je ondemocratische en onvrije situaties. Dan staan parlementariers blijkbaar boven andere personen en kunnen scholen, geestelijken en andere actoren in de maatschappij "minder" gebruik maken van hun vrijheid van meningsuiting dan leden van de Staten-Generaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je een debat in de 2e kamer vergelijken met een debat op de uni?
[quote]
Waarom niet? Is dat zielig voor de PVV ofzo? Als de PVV een goede partij was zouden er ook mensen komen om de principes van de PVV te verdedigen. ELke partij heeft namelijk die mensen, behalve de PVV. Zet je toch aan het denken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het kan niet zo zijn dat maandag rob riemen komt, dindsdag EHB. woensdag dries van agt, donderdag Femke Halsema, vrijdag marcel van dam komt om de hele tijd een partij onderuit te schoffelen.
Daar is toch ook geen sprake van?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het kan niet zo zijn dat maandag rob riemen komt, dindsdag EHB. woensdag dries van agt, donderdag Femke Halsema, vrijdag marcel van dam komt om de hele tijd een partij onderuit te schoffelen.
Daar moeten we inderdaad een juridisch stokje voor steken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
dat heet politiek debat...dat is de dynamiek van de democratie..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarnaast is de universitaire student niet de doelgroep van de PVV.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waarom niet? Is dat zielig voor de PVV ofzo? Als de PVV een goede partij was zouden er ook mensen komen om de principes van de PVV te verdedigen. ELke partij heeft namelijk die mensen, behalve de PVV. Zet je toch aan het denken.
Ik vond het juist altijd wel interessant, aangezien het enorme discussies opwierp.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast is de universitaire student niet de doelgroep van de PVV.
Dus wat dat betreft is het logischer dat er over colleges een D66 en GL-sausje hangt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen mag zeggen wat hij wil, maar....
Het moet niet als college gegeven worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen mag zeggen wat hij wil, maar het moet niet op een demagogische wijze gebeuren bij een overheidsinstelling.
Word je daar niet weggehoond als je ook maar enig sympathie voor de PVV toontquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vond het juist altijd wel interessant, aangezien het enorme discussies opwierp.
Tenminste, als je beetje tegengas gaf aan die geitewollensokken mensen.
Ach, jij vindt elke kritiek op de PVV meteen demagogie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen mag zeggen wat hij wil, maar het moet niet op een demagogische wijze gebeuren bij een overheidsinstelling.
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het moet niet als college gegeven worden.
Maar je weet wat een voordracht is?
Waarom is het dan kwalijk dat Riemen in zijn voordracht de PVV namedropped?quote:
welke overheidsinstelling ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
Geen idee, heb nog nooit sympathie voor ze uitgesproken. Maar nee, je zal je enkel goed inhoudelijk moeten verdedigen maar daar houdt het dan ook op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Word je daar niet weggehoond als je ook maar enig sympathie voor de PVV toont
Als je een discussie zo zietquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben geen hond waar jullie met z'n alle tegen aan kunnen trappen
Kleine tip: verkondig dan ook niet van die achterlijke onzin. Dan gaat er niemand tegen je in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben geen hond waar jullie met z'n alle tegen aan kunnen trappen
Stel dat die uni een bassisschool was. En er kwamen elke week/dagen mensen om te vertellen dat allochtonen kut zijn? Dan zou je dat ook zien als ''debat''?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kleine tip: verkondig dan ook niet van die achterlijke onzin. Dan gaat er niemand tegen je in.
Ja, want een basisschool is prima te vergelijken met een uni.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel dat die uni een bassisschool was. En er kwamen elke week/dagen mensen om te vertellen dat allochtonen kut zijn? Dan zou je dat ook zien als ''debat''?
Een juweeltje van een vergelijking!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel dat die uni een bassisschool was. En er kwamen elke week/dagen mensen om te vertellen dat allochtonen kut zijn? Dan zou je dat ook zien als ''debat''?
Die kinderen kunnen niet voor zichzelf denken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn punt blijft: Riemen verkondigde het niet in een college, hij zei het in een voordracht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zonder andere meningen helemaal geen meningen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan prima een voordracht aanhoren op een Universiteit en weglopen met "wat een idioot" mening, of er tegen in gaan. Daarom hoeft die mening toch niet per se de mijne te confirmeren?
In Frankrijk staat de professorale vrijheid volgens mij zelfs in de grondwet. Hoewel Riemen natuurlijk geen professor is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De universiteit is juist een plaats bij uitstek om een politiek statement te leveren. Als het daar niet meer mag ziet het er serieus uit.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef eriksd het volgende:
http://yfrog.com/h7zibjqj
Job Cohen beukt VVD-stemster in elkaar
Ooh ik kreeg zojuist een orgasme.quote:
Doe dat nou maar niet, straks word je nog links. En als je dat niet wordt, dan overleeft je televisie het niet, vrees ik.quote:
Dunno. Gotti geloof ik. John speelde in een paar ongelooflijk vette films in de 90's, met als klapper Face/Off en The Punisher. En in 2009 met The taking of pelham 123. Goede acteur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooh ik kreeg zojuist een orgasme.
Wat is de titel?
Ik zie het ook meer als een stuk cabaret.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet, straks word je nog links. En als je dat niet wordt, dan overleeft je televisie het niet, vrees ik.
Zeker zeker, ik zal eens kijken wat er te vinden is over die nieuwe film.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dunno. Gotti geloof ik. John speelde in een paar ongelooflijk vette films in de 90's, met als klapper Face/Off en The Punisher. En in 2009 met The taking of pelham 123. Goede acteur.
Het loont de moeite om een beetje op te letten bij de verbanden die worden gelegd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie het ook meer als een stuk cabaret.
Road to perdition vond ik ook mooi. Public Enemies, Lucky number Slevin, Casino enz. Topfilms.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker zeker, ik zal eens kijken wat er te vinden is over die nieuwe film.
Mafia films zijn sowieso heerlijk.
dat sowieso.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zonder andere meningen helemaal geen meningen.
Inderdaad, ik denk dat mijn top bestaat uit Godfather trilogie, Road to Perdition, Goodfellas en Public Enemies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Road to perdition vond ik ook mooi. Public Enemies, Lucky number Slevin, Casino enz. Topfilms.
Boardwalk vond ik leuker, heb ik van de eerste serie alles van gekeken. Mad Men kon mij niet voldoende boeien om echt te volgen.quote:
Anders verander jij of VS effe zn UI.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Boardwalk vond ik leuker, heb ik van de eerste serie alles van gekeken. Mad Men kon mij niet voldoende boeien om echt te volgen.
Ik was eerderquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders verander jij of VS effe zn UI.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, anders quoten jullie die zin effe niet. Is namelijk gigantisch kut geschreven
Bron....quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, Betyar heeft hier vaak zat gezegd dat hij iets op het MBO ging doen. Daar komt nog eens bij dat hij ooit een zei LTS te hebben gevolgd, geen MBO.
Jongens, stop maar we zijn eruit! Onze knuffelschoffies op straat zijn gewoon een normaal gevolg van immigratie, gewoon doorlopen alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Held![]()
De islam de schuld geven van normale immigratieproblemen.
Een normaal gevolg gaat wat ver maar het heeft er meer mee te maken dan het geloof an sich.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jongens, stop maar we zijn eruit! Onze knuffelschoffies op straat zijn gewoon een normaal gevolg van immigratie, gewoon doorlopen alsof er niets aan de hand is.
Ik heb met geen woord gerept over geloof.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een normaal gevolg gaat wat ver maar het heeft er meer mee te maken dan het geloof an sich.
Kun je gelijk een bloemetje neerleggen voor Willem Endstra.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef eriksd het volgende:
Ik ben eruit, ik ga naar de herdenking aan de Apollolaan
Nee, ze zijn een normaal gevolg van een lage sociaal-economische status. Maar om de een of andere reden willen sommige mensen maar geloven dat Nederland heel uniek is en dat hier niet geldt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jongens, stop maar we zijn eruit! Onze knuffelschoffies op straat zijn gewoon een normaal gevolg van immigratie, gewoon doorlopen alsof er niets aan de hand is.
Oh oke, dan is het goed. Al voor de immigratiegolf hadden we mensen laag op de sociale ladder die in roedels zwangere vrouwen en bejaarden in elkaar trappen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, ze zijn een normaal gevolg van een lage sociaal-economische status. Maar om de een of andere reden willen sommige mensen maar geloven dat Nederland heel uniek is en dat hier niet geldt.
Jij niet, Zeeland wel en daarmee lijkt je reactie ook deels over geloof te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord gerept over geloof.
Mijn blessure gaat prima, alleen moet ik opletten wat ik doe, dat ik niet meer terugkeer in mijn huidige functie is te danken aan de manier van werken, dat is niet meer haalbaar. momenteel ben ik bezig met het opstarten van een bedrijfje, gaat prima alleen nu nog de laatste hobbels. een meubelbedrijfje gecombineerd met lichte timmerwerkzaamheden zo voor mij ideaal zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik heel de dag kan hobbyen oftewel wat licht timmerwerk verricht, heeft natuurlijk niks te maken met de hoeveelheid werk ik verricht, er is geen een werkgever die mij aanneemt met een niet goed functionerende knie, het werk duurt gewoon te lang. Elk uur dat ik "werk zit ik er 15 minuten van. Laat staan dat ze accepteren dat ik : bukken knielen hurken oneffen ondergronden en klimwerk moet vermijden. Je weet niet waar je over praat beste man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is een leugen of een zwakke mentaliteit. Hij kan de hele dag 'hobbyen' zoals hij dat noemt, maar de arbeidsmarkt is niet mogelijk.
Het standaard excuus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, ze zijn een normaal gevolg van een lage sociaal-economische status.
Ook toen waren er ontspoorde mensen. De totale problemen waren toen ook groter overigens zodat het minder opviel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oh oke, dan is het goed. Al voor de immigratiegolf hadden we mensen laag op de sociale ladder die in roedels zwangere vrouwen en bejaarden in elkaar trappen.
Het wangedrag dat nu wordt vertoond is wel een tandje erger dan in de jaren '60.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook toen waren er ontspoorde mensen. De totale problemen waren toen ook groter overigens zodat het minder opviel.
Klopt, geloven deugen bijna per definitie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Morendo het volgende:
Van de islam deugt natuurlijk ook niet al te veel. En ja, je kunt niet spreken over 'de islam'...... Dat zal allemaal wel.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, geloven deugen bijna per definitie niet.
Sommigen meer dan andere.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, geloven deugen bijna per definitie niet.
Maar niet veel erger dan wel in de jaren '70 en '80 gebeurde toen er van de groepen 'straatterroristen' die nu voor problemen zorgen eigenlijk nog geen sprake was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het wangedrag dat nu wordt vertoond is wel een tandje erger dan in de jaren '60.
Ja die van het spaghettimonster was wel ok geloof ik.quote:
Ik zou dan ook eerder de cultuur uit het midden-oosten als (deels) schuldige aanwijzen dan 'de islam'.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar niet veel erger dan wel in de jaren '70 en '80 gebeurde toen er van de groepen 'straatterroristen' die nu voor problemen zorgen eigenlijk nog geen sprake was.
Toen waren er bijvoorbeeld veel problemen met Molukkers, zowel Islamitisch als Christelijk.
Dat lijkt me niet onterecht. Misschien zelfs nog wel eerder de mediterrane cultuur. In Engeland hebben ze met de Pakistaanse moslims volgens mij minder van de problemen die wij hier met de Marokkanen hebben bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zou dan ook eerder de cultuur uit het midden-oosten als (deels) schuldige aanwijzen dan 'de islam'.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef du_ke het volgende:
Boardwalk Empire als serie vond ik ook wel erg ok.
Neuh, dat is echt volslagen onzin.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
In Engeland hebben ze met de Pakistaanse moslims volgens mij minder van de problemen die wij hier met de Marokkanen hebben bijvoorbeeld.
Leek mij ook wel aardig. Maar series moeten in Nederland of bij de Belg op de publieke zenders uitgezonden worden anders komt er van het volgen niksquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]![]()
Moet zelf nog steeds eens aan Breaking Bad beginnen.
Je kunt er niet tegen dat er mensen zijn die hun leven al een lange tijd op de rit hebben??quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat het rusten joh. Trek je er niets van aan, je weet van wie het komtquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt er niet tegen dat er mensen zijn die hun leven al een lange tijd op de rit hebben??
Jij moet eens stoppen met het gooien van olie op het vuur. Ik negeer betyar, betyar mij, klaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat het rusten joh. Trek je er niets van aan, je weet van wie het komt
Je opmerking zou terecht kunnen zijn als ik out of the blue erover begonquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met het gooien van olie op het vuur. Ik negeer betyar, betyar mij, klaar.
jij mag mij best negeren, ik negeer jou in ieder geval niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met het gooien van olie op het vuur. Ik negeer betyar, betyar mij, klaar.
Ik hou er niet van als men liegt, daar kan ik heel slecht tegen, al helemaal als het om andere mensen gaat om er zelf beter vanaf te komen en je eigen falen te verdoezelen. Dat is niet gezond en daar dien je voor geholpen te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat het rusten joh. Trek je er niets van aan, je weet van wie het komt
Mooi, maar ik ben verder niet geïnteresseerd in je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
jij mag mij best negeren, ik negeer jou in ieder geval niet.
Een mooi staaltje projectie, proleet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als men liegt, daar kan ik heel slecht tegen, al helemaal als het om andere mensen gaat om er zelf beter vanaf te komen en je eigen falen te verdoezelen. Dat is niet gezond en daar dien je voor geholpen te worden.
Zullen we het goede voorbeeld geven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Friek_ het volgende:
Jullie moeten elkaar wel succesvol negeren hè?
Ik weet niet wat je van plan bent maar het lijkt me nu al geen goed idee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een mooi staaltje projectie, proleet.
En kun je dat hard maken?? En waarom nu weer het woordje proleet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een mooi staaltje projectie, proleet.
Stiekem ben ik jaloers op je fretloze bass.quote:
Ik kan wel iets hard maken. Als ik aan Whiskers denk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
En kun je dat hard maken?? En waarom nu weer het woordje proleet?
TMIquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan wel iets hard maken. Als ik aan Whiskers denk.
Duuuuuuddeee..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Whiskers word ik niet echt opgewonden, eigenlijk helemaal niet. PHP wind me meer op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
India ?? Wat is daar nu weer gebeurd??quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
@ foto's van India via de FP.
De tering, daar gaat mijn honger.
Een fotoreportage van een aantal Chinezen...wel een aantal jaar oud, maar echt disgusting.quote:
Ik haat fotoreportages, ze vertekenen vaak de waarheid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een fotoreportage van een aantal Chinezen...wel een aantal jaar oud, maar echt disgusting.
Er valt weinig te vertekenen in dit geval.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik haat fotoreportages, ze vertekenen vaak de waarheid.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er valt weinig te vertekenen in dit geval.
Nogal.quote:
Oké beetje vreemde toestanden daar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd.
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Je blijft een vreemde jongen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alsof het in China veel beter isquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd.
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Rivaliteit tussen opkomende supermachten, altijd grappigquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef dotCommunism het volgende:
Ja, het is een beetje de blinde die de lamme uitlacht.
het negeren van wie of wat? Je spreekt in raadsels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Bluesdude het volgende:
jongens, tijd voor een tussenevaluatie...
... het negeren loopt wel lekker toch... tot nu toe..
Ik ben tegen de doodstraf, maar die Osama-dude verdiende echt niet beter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef dotCommunism het volgende:
Hmm, blijkbaar was Bin Laden niet eens gewapend, en is hij gewoon doodgeschoten zonder reden, zoals ook toegegeven door het Witte Huis. Goed bezig weer.
meestal christelijk dus.. voor 95%quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar niet veel erger dan wel in de jaren '70 en '80 gebeurde toen er van de groepen 'straatterroristen' die nu voor problemen zorgen eigenlijk nog geen sprake was.
Toen waren er bijvoorbeeld veel problemen met Molukkers, zowel Islamitisch als Christelijk.
Daarnaast was het een oorlogs-situatie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf, maar die Osama-dude verdiende echt niet beter.
Precies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast was het een oorlogs-situatie.
Klein verschilletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |