quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Tijd om vanaf nu die domme timmerman te negeren die op z'n 31e mbo bouwkunde doet![]()
Je bent in ieder geval wel een hele domme knakker van dat niveau.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron dat ik een (MBO) opleiding aan het volgen ben....
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)e-bondgenoot-PVV.htm
Wordt mijn vermoeden toch waar
ondertitel: Rijke Zwerverquote:
Begin 2009 werd dat ook al gesuggereerd maar toen was dat nog minder het geval, nu wordt het wel heel ergquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ondertitel: Rijke Zwerver
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding: MBO Bouwkunde
beroep: Timmerman
hobby's/interesses: houtbewerking, aquaria, vissen, voetbal, seks,
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 10976 (gemiddeld 10 per dag)
Valt wel mee hoor, ik heb gewoon mijn standpunten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel een hele domme knakker van dat niveau.
Hahaha, wat een faal zie de post van Koos.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ondertitel: Rijke Zwerver
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding: MBO Bouwkunde
beroep: Timmerman
hobby's/interesses: houtbewerking, aquaria, vissen, voetbal, seks,
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 10976 (gemiddeld 10 per dag)
De SP is vrij ideologisch links, en het feit dat ze zovaak met de PVV meestemmen, zegt ook wel wat over de koers van de PVV.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.
Wat vind je daar nou van, dat jouw partij zovaak met de PVV meestemt?quote:
Onzin, Betyar heeft hier vaak zat gezegd dat hij iets op het MBO ging doen. Daar komt nog eens bij dat hij ooit een zei LTS te hebben gevolgd, geen MBO.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef remlof het volgende:
Dat het in jouw belevingswereld zo is dat als je je opleiding moet invullen denkt dat het om de opleiding gaat die je momenteel volgt ligt echt aan jou, php
Eens temeer wordt duidelijk dat de PVV vooral een politieke windvaan is. De partij waait mee met de wind des volks. En dan beland je al snel in de nabijheid van SP in het politieke spectrum.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef mlg het volgende:
[..]
De SP is vrij ideologisch links, en het feit dat ze zovaak met de PVV meestemmen, zegt ook wel wat over de koers van de PVV.
Begin je weer met je gestalk? De Stasi had een goeie aan je gehad destijds.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, Betyar heeft hier vaak zat gezegd dat hij iets op het MBO ging doen. Daar komt nog eens bij dat hij ooit een zei LTS te hebben gevolgd, geen MBO.
Maakt hem niet uit, hij wil ook alle rechtsvormen voor bedrijven afschaffen om het graaien tegen te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou van, dat jouw partij zovaak met de PVV meestemt?
Ik onthoud gewoon alles, tot op zekere hoogte dan. Die zaterdagavond topics van jouw in seks vergeet ik liever.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin je weer met je gestalk? De Stasi had een goeie aan je gehad destijds.
Och ja want jij hebt zoveel bereikt zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Tijd om vanaf nu die domme timmerman te negeren die op z'n 31e mbo bouwkunde doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |