quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Tijd om vanaf nu die domme timmerman te negeren die op z'n 31e mbo bouwkunde doet![]()
Je bent in ieder geval wel een hele domme knakker van dat niveau.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron dat ik een (MBO) opleiding aan het volgen ben....
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)e-bondgenoot-PVV.htm
Wordt mijn vermoeden toch waar
ondertitel: Rijke Zwerverquote:
Begin 2009 werd dat ook al gesuggereerd maar toen was dat nog minder het geval, nu wordt het wel heel ergquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ondertitel: Rijke Zwerver
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding: MBO Bouwkunde
beroep: Timmerman
hobby's/interesses: houtbewerking, aquaria, vissen, voetbal, seks,
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 10976 (gemiddeld 10 per dag)
Valt wel mee hoor, ik heb gewoon mijn standpunten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel een hele domme knakker van dat niveau.
Hahaha, wat een faal zie de post van Koos.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ondertitel: Rijke Zwerver
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding: MBO Bouwkunde
beroep: Timmerman
hobby's/interesses: houtbewerking, aquaria, vissen, voetbal, seks,
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 10976 (gemiddeld 10 per dag)
De SP is vrij ideologisch links, en het feit dat ze zovaak met de PVV meestemmen, zegt ook wel wat over de koers van de PVV.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vermoeden? Denk dat elke halve zool met een greintje politiek inzicht dat wel wist.
Wat vind je daar nou van, dat jouw partij zovaak met de PVV meestemt?quote:
Onzin, Betyar heeft hier vaak zat gezegd dat hij iets op het MBO ging doen. Daar komt nog eens bij dat hij ooit een zei LTS te hebben gevolgd, geen MBO.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:52 schreef remlof het volgende:
Dat het in jouw belevingswereld zo is dat als je je opleiding moet invullen denkt dat het om de opleiding gaat die je momenteel volgt ligt echt aan jou, php
Eens temeer wordt duidelijk dat de PVV vooral een politieke windvaan is. De partij waait mee met de wind des volks. En dan beland je al snel in de nabijheid van SP in het politieke spectrum.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:53 schreef mlg het volgende:
[..]
De SP is vrij ideologisch links, en het feit dat ze zovaak met de PVV meestemmen, zegt ook wel wat over de koers van de PVV.
Begin je weer met je gestalk? De Stasi had een goeie aan je gehad destijds.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, Betyar heeft hier vaak zat gezegd dat hij iets op het MBO ging doen. Daar komt nog eens bij dat hij ooit een zei LTS te hebben gevolgd, geen MBO.
Maakt hem niet uit, hij wil ook alle rechtsvormen voor bedrijven afschaffen om het graaien tegen te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou van, dat jouw partij zovaak met de PVV meestemt?
Ik onthoud gewoon alles, tot op zekere hoogte dan. Die zaterdagavond topics van jouw in seks vergeet ik liever.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin je weer met je gestalk? De Stasi had een goeie aan je gehad destijds.
Och ja want jij hebt zoveel bereikt zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Tijd om vanaf nu die domme timmerman te negeren die op z'n 31e mbo bouwkunde doet![]()
Tja, hier heeft php wel gelijk in, maar die beytar die lult wel vaker poep over zijn identiteit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin je weer met je gestalk? De Stasi had een goeie aan je gehad destijds.
Het is een leugen of een zwakke mentaliteit. Hij kan de hele dag 'hobbyen' zoals hij dat noemt, maar de arbeidsmarkt is niet mogelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja want jij hebt zoveel bereikt zeg.
Ik vind het zwaar ongepast betyar daar op aan te spreken gezien zijn blessure, ook al is z'n politieke mening verwerpelijk.
Hij doet tenminste z'n best en draagt wat bij, ook al hoeft hij het niet. Maar nee, jij denkt hem daarvoor belachelijk te moeten maken.
Alsof jij die positie al bereikt hebt daar over te mogen en kunnen oordelen.
Niemand kan echt iets op z'n 18e bereikt hebben, tenzij je virtuoos bent. En ik spreek betyar totaal niet aan op z'n blessure, ik spreek hem aan op z'n domheid jegens mij en de vavo, hij vindt mijn cijfers slecht zonder dat hij dat kan onderbouwen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar ongepast betyar daar op aan te spreken gezien zijn blessure, ook al is z'n politieke mening verwerpelijk.
Hij doet tenminste z'n best en draagt wat bij, ook al hoeft hij het niet. Maar nee, jij denkt hem daarvoor belachelijk te moeten maken.
Maar goed, je hebt totaal niet het charisma (en wijsheid) om het ver te schoppen. Ik denk dat jij en beytar in hetzelfde schuitje zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niemand kan echt iets op z'n 18e bereikt hebben, tenzij je virtuoos bent. En ik spreek betyar totaal niet aan op z'n blessure, ik spreek hem aan op z'n domheid jegens mij en de vavo, hij vindt mijn cijfers slecht zonder dat hij dat kan onderbouwen.
Haha, best zielig. Ik krijg net een dm'tje met een complimentje van php, en post ik dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar goed, je hebt totaal niet het charisma (en wijsheid) om het ver te schoppen. Ik denk dat jij en beytar in hetzelfde schuitje zitten.
Als dat zo was dan had ik allang zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar goed, je hebt totaal niet het charisma (en wijsheid) om het ver te schoppen. Ik denk dat jij en beytar in hetzelfde schuitje zitten.
Dan nog, met een gezin en arbeidshistorie heb je meer dan een 18 jarige VMBO vavo'er die denkt dat belachelijk te moeten maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is een leugen of een zwakke mentaliteit. Hij kan de hele dag 'hobbyen' zoals hij dat noemt, maar de arbeidsmarkt is niet mogelijk.
Nogmaals, iedereen heeft een aantal jaar nodig om zich te ontplooien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, met een gezin en arbeidshistorie heb je meer dan een 18 jarige VMBO vavo'er die denkt dat belachelijk te moeten maken.
Ach ja, twee mongolen die elkaar hetzelfde verwijten. Ze zijn in ieder geval wel eerlijk naar elkaar en trekken goede conclusies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, met een gezin en arbeidshistorie heb je meer dan een 18 jarige VMBO vavo'er die denkt dat belachelijk te moeten maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom zwaar belachelijke opmerking.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had ik allang zelfmoord gepleegd.
Pas op, dit kan ik als een verkapte doodsverwensing uitleggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had ik allang zelfmoord gepleegd.
Zo is het gewoon.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom zwaar belachelijke opmerking.
Heb je de trein een zetje gegeven?quote:
En betyar die op php neerkijkt natuurlijk ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef dotCommunism het volgende:
Php die op betyar neerkijkt blijft toch wel hilarisch.
Gelukkig heb ik nog een paar jaar om er wat van te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef dotCommunism het volgende:
Php die op betyar neerkijkt blijft toch wel hilarisch.
Ach de een is echter wel in een wat verder gevorderde positie dan de ander, ook al reflecteren ze het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach ja, twee mongolen die elkaar hetzelfde verwijten. Ze zijn in ieder geval wel eerlijk naar elkaar en trekken goede conclusies.
Nee, niet dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo is het gewoon.
Maar ik ben er klaar mee.
Next subject.
Goedemiddag.quote:
Cadeau's voor vrouwen, altijd lastig inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:09 schreef 3-voud het volgende:
De maand mei is altijd doffe ellende in huize 3-voud. Binnen 6 dagen 3 verjaardagen en moederdag. Gisteren broer en zus jarig, overmorgen moeke jarig en zondag moederdag.
En ik ben weer zon waus die niet met de standaard geijkte cadeautjes op de proppen wil komen zoals bloemen, CD of parfum.
Welke? Deel 2 blijft de beste.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:25 schreef Dutchnative het volgende:
Vandaag maar weer eens de Sims installeren
Ik geloof dat dit deel 2 is. The Sims Deluxe Edition.quote:
Geen idee eigenlijk, heb 't ook niet gezien bij dergelijke programma's, maar er zullen wel haken en ogen aan zitten inderdaad. Kan je helaas niet verder informeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:
Ik heb weer een lekker weekje. Lig ook in de clinch met mijn waterleverancier.
Bij het beëindigen van mijn privé rekening bij de postbank is de automatische betaling stop gezet vorig jaar. Niet zon probleem, maar 2 maanden bleken onbetaald te zijn.
Om niet te veel uit te breiden: Het gaat om een bedrag van ¤ 14,50 p/m. Niets aan de hand zou je zeggen. Maar waar ik over val is dat ze al die tijd er niets over melden en me nu administratiekosten rekenen van ¤ 17,50 p/m tot nu. En dat van beide maandtermijnen apart.
Nou ben ik niet zo thuis in die spelregels, wettelijk en hun eigen. Maar is het niet zo dat administratiekosten nooit een veelvoud mogen zijn van het oorspronkelijke bedrag? Ik meende zoiets opgepikt te hebben bij Radar of Kassa o.i.d.? Iemand hier kaas van gegeten?
Ik verrek het namelijk om die belachelijke extra kosten te betalen.
Neuken? Ik meende dat dat "Ojaa" heette.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef robin007bond het volgende:
![]()
Dit doet me denken aan vroeger..
Ik had De Sims 2 op de pc toen ik 9/10 jaar oud was. Gingen ik en een vriend die stelletjes altijd laten neuken en dat opnemen. We lachden ons er altijd kapot om.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef robin007bond het volgende:
![]()
Dit doet me denken aan vroeger..
Ik had De Sims 2 op de pc toen ik 9/10 jaar oud was. Gingen ik en een vriend die stelletjes altijd laten neuken en dat opnemen. We lachden ons er altijd kapot om.
Vinkeveenquote:
Precies. Ze verwachten nu dat ik een veelvoud van die maanden ga betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb 't ook niet gezien bij dergelijke programma's, maar er zullen wel haken en ogen aan zitten inderdaad. Kan je helaas niet verder informeren.
Wel een naaistreek qua facturering overigens.
Let vooral op snorremans die graag joden mocht meppen met zijn ploertendoder. Mafkees.quote:
Ja het lijkt me stug dat iemand kopje onder gaat aan een bedrag van 80 euro, maar evengoed is het inderdaad een ongepast systeem. Van de zotte dat administratiekosten zo hoog zijn, iedereen weet toch dat dat in een SPSS CRM systeem komt te staan waar een of andere kutmiep alleen maar op de kleurtjes hoeft te letten en het te rapporteren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Ze verwachten nu dat ik een veelvoud van die maanden ga betalen.
Die 2 maandtermijnen zijn het probleem ook niet. De totaalfactuur ook niet qua grootte bedrag.
Maar die principes he? Ik verrek het.
Het zuiver houden van het r-r-ras?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Let vooral op snorremans die graag joden mocht meppen met zijn ploertendoder. Mafkees.
Nee, die komt pas als laatste aan bod. Snorremans mepte er graag op los en vond Hitler een geweldige vent. Kut-bejaarden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het zuiver houden van het r-r-ras?
De man van de SS wandelclub is het leukst.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die komt pas als laatste aan bod. Snorremans mepte er graag op los en vond Hitler een geweldige vent. Kut-bejaarden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die komt pas als laatste aan bod. Snorremans mepte er graag op los en vond Hitler een geweldige vent. Kut-bejaarden.
Het zijn ook verkapte neveninkomsten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het lijkt me stug dat iemand kopje onder gaat aan een bedrag van 80 euro, maar evengoed is het inderdaad een ongepast systeem. Van de zotte dat administratiekosten zo hoog zijn, iedereen weet toch dat dat in een SPSS CRM systeem komt te staan waar een of andere kutmiep alleen maar op de kleurtjes hoeft te letten en het te rapporteren.
Klantenbestanden zijn allemaal geautomatiseerd en worden geflagged bij onregelmatigheden, hoe wat "administratiekosten".
Exact, daarom ook, ik vind een percentage ook geen probleem, maar om nou 120% te gaan vragen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zijn ook verkapte neveninkomsten.
Ik doe het zelf ook hoor. Als een klant veel te laat is met betalen mag ik wettelijke rente rekenen. Maar dat is een percentage van de openstaande factuur. Ik reken geen *plop* 50 euro administratiekosten om extra te cashen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De man van de SS wandelclub is het leukst.
I've heard some sad excuses in my life, but this one beats them all.
Precies, wat een randdebiel. Maar goed, kan me ook wel voorstellen dat je niet graag erkent wat je gedaan hebt, jezelf voor de gek houden werkt in de meeste instanties ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ja, die was geweldig. Die dacht naar eigen zeggen dat de SS een wandelclub was en voelde zich wel aangetrokken tot dat fraaie pakje wat je moest dragen. Totdat hij plots naar het oostblok moest. Ja joh, tuurlijk![]()
Of je bent echt een idioot, of je lult zwaar uit je nek.
*Wacht af totdat deze man voorbij komt*quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ja, die was geweldig. Die dacht naar eigen zeggen dat de SS een wandelclub was en voelde zich wel aangetrokken tot dat fraaie pakje wat je moest dragen. Totdat hij plots naar het oostblok moest. Ja joh, tuurlijk![]()
Of je bent echt een idioot, of je lult zwaar uit je nek.
Geen idee, maar stijlvol was (en is) het wel.quote:
Er zaten er ook bij die wat schuldbewuster waren. Wat betreft die uniformen...tsja...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, wat een randdebiel. Maar goed, kan me ook wel voorstellen dat je niet graag erkent wat je gedaan hebt, jezelf voor de gek houden werkt in de meeste instanties ook wel.
Hij had wel gelijk dat die uniformen geweldig waren, wat een pracht.
Je houdt de bronnen niet bij terwijl je het maakt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
Het irritante aan het tikken van 16 kantjes zonder tussentijds duidelijk je bron te vermelden is dat ik nu al 4 uur bezig ben met het a: opzoeken van die kutbronnen en b: volgens die gare regegs alles verwijzen.
Neuh, ik zit redelijk in de materie dus ratel lekker voor mij uitquote:Je houdt de bronnen niet bij terwijl je het maakt?
aquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, ik zit redelijk in de materie dus ratel lekker voor mij uit
Gewoon wat invullen, volgens mij checken ze die bronnen nooit na.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
Het irritante aan het tikken van 16 kantjes zonder tussentijds duidelijk je bron te vermelden is dat ik nu al 4 uur bezig ben met het a: opzoeken van die kutbronnen en b: volgens die gare regegs alles verwijzen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vond het ook erg luguber over hoe sommige over de Joden spraken.
Zo werkt dat niet hier.quote:Gewoon wat invullen, volgens mij checken ze die bronnen nooit na.
Sorry hoor.quote:
De mooiste passage vond ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef Dutchnative het volgende:
In- en intriest, ik dacht dat het een wandelclub was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |