Neuh, dat is echt volslagen onzin.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
In Engeland hebben ze met de Pakistaanse moslims volgens mij minder van de problemen die wij hier met de Marokkanen hebben bijvoorbeeld.
Leek mij ook wel aardig. Maar series moeten in Nederland of bij de Belg op de publieke zenders uitgezonden worden anders komt er van het volgen niksquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]![]()
Moet zelf nog steeds eens aan Breaking Bad beginnen.
Je kunt er niet tegen dat er mensen zijn die hun leven al een lange tijd op de rit hebben??quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had ik allang zelfmoord gepleegd.
Laat het rusten joh. Trek je er niets van aan, je weet van wie het komtquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt er niet tegen dat er mensen zijn die hun leven al een lange tijd op de rit hebben??
Jij moet eens stoppen met het gooien van olie op het vuur. Ik negeer betyar, betyar mij, klaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat het rusten joh. Trek je er niets van aan, je weet van wie het komt
Je opmerking zou terecht kunnen zijn als ik out of the blue erover begonquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met het gooien van olie op het vuur. Ik negeer betyar, betyar mij, klaar.
jij mag mij best negeren, ik negeer jou in ieder geval niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij moet eens stoppen met het gooien van olie op het vuur. Ik negeer betyar, betyar mij, klaar.
Ik hou er niet van als men liegt, daar kan ik heel slecht tegen, al helemaal als het om andere mensen gaat om er zelf beter vanaf te komen en je eigen falen te verdoezelen. Dat is niet gezond en daar dien je voor geholpen te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat het rusten joh. Trek je er niets van aan, je weet van wie het komt
Mooi, maar ik ben verder niet geïnteresseerd in je.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
jij mag mij best negeren, ik negeer jou in ieder geval niet.
Een mooi staaltje projectie, proleet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als men liegt, daar kan ik heel slecht tegen, al helemaal als het om andere mensen gaat om er zelf beter vanaf te komen en je eigen falen te verdoezelen. Dat is niet gezond en daar dien je voor geholpen te worden.
Zullen we het goede voorbeeld geven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Friek_ het volgende:
Jullie moeten elkaar wel succesvol negeren hè?
Ik weet niet wat je van plan bent maar het lijkt me nu al geen goed idee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een mooi staaltje projectie, proleet.
En kun je dat hard maken?? En waarom nu weer het woordje proleet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een mooi staaltje projectie, proleet.
Stiekem ben ik jaloers op je fretloze bass.quote:
Ik kan wel iets hard maken. Als ik aan Whiskers denk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
En kun je dat hard maken?? En waarom nu weer het woordje proleet?
TMIquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan wel iets hard maken. Als ik aan Whiskers denk.
Duuuuuuddeee..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Whiskers word ik niet echt opgewonden, eigenlijk helemaal niet. PHP wind me meer op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |