SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst maar weer even de Poll van de sst-site
Poll
Wie is jouw favoriet?
Karim
46%
Monique
13%
Sharon
41%
je kunt beter de zon in gaan....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:07 schreef espri het volgende:
goedemorgen, heb dagje vrij dus hoop dat we eens leuke streams krijgen..
Mojank is weer erg luidruchtig aanwezig?
Koude dag vandaag hoorquote:
die zijn de andere drie mafketels helemaal zat denk ik..quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon en Karim zijn allebei zenuwachtig.
Just my thoughts.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef espri het volgende:
zit je al buiten Knagsje?
Jo heeft weer zogenaamd gewandeld?
nee, op mijn werkquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef espri het volgende:
Die ben ik ook al wéken zat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
die zijn de andere drie mafketels helemaal zat denk ik..
Niet lekker genoeg voor een bikini. En zo krijg je alleen maar een bruin hoofd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
een beetje uit de wind in de tuin is het al lekker hoor
En d'r nek breken!quote:
De siliconen stijgt op vanuit haar lippen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo heeft een mucho dikke wal onder haar oog.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De siliconen stijgt op vanuit haar lippen.
is toch ook lekker....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg voor een bikini. En zo krijg je alleen maar een bruin hoofd.
Mij niet.quote:
zolang ze niet in de dakgoot wandelt, zal het allemaal meevallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef espri het volgende:
surprise, ik vind je van week 1 al lelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef PoezeligDing het volgende:
'ik heb gewoon een wal onder mijn oog, ik heb nooit wallen, ik word gewoon mucho lelijk hier'
Mijn hoofd is al bruin. Nu is het tijd voor de rest!quote:
Ik vind die 13% in de poll nog verbazend hoog. Dat kan veel lager.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo denkt dat het morgen tussen sharon en haar gaat... dream on mo..
mijn rechterhand is bruin, de linkerhand is een bleekscheet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn hoofd is al bruin. Nu is het tijd voor de rest!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef mazaru het volgende:
Kijk dat lichtje!
Dat is de laser van een scherpschuttersgeweer. Maar ze kunnen Joanne niet vinden. Het is steeds net mis
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn rechterhand is bruin, de linkerhand is een bleekscheet.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn rechterhand is bruin, de linkerhand is een bleekscheet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef mazaru het volgende:
Kijk dat lichtje!
Dat is de laser van een scherpschuttersgeweer. Maar ze kunnen Joanne niet vinden. Het is steeds net mis
[ afbeelding ]
hier schijnt de zon, over 3 kwartier pas in mijn tuin.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:18 schreef espri het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
het zonnetje schijnt beter daar dan hier in het westen van het land
Morgen in de live zal ze wel in de 20% hebben, alleen maar om de klap niet te hard aan te laten komen, Ze kunnen rotzooien wat ze willen. Ik zelf hoop dat ze morgen nog geen 10% zal hebben, en ze het eerlijk laten weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik vind die 13% in de poll nog verbazend hoog. Dat kan veel lager.
Ik las vanmorgen een stukje in de Varagids, daar denkt men dat Sharon wint...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die blijft denk ik zolang Sharon blijft.
ikke ben al helamaal bruinquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn hoofd is al bruin. Nu is het tijd voor de rest!
Als de peilingen echt zijn dan gaat Mo weg, even Maurice de Hond bellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die blijft denk ik zolang Sharon blijft.
Ja, dat ze bij de exit de percentages mededelen, want dat doen ze de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Morgen in de live zal ze wel in de 20% hebben, alleen maar om de klap niet te hard aan te laten komen, Ze kunnen rotzooien wat ze willen. Ik zelf hoop dat ze morgen nog geen 10% zal hebben, en ze het eerlijk laten weten.
zit in de serre... zon schijnt dan op mijn rechterkant. Bureau verplaatsen is niet wijs lol.... Krijg ik mot met Madelief, die wil geen verhuizing en recht in zon kijken is ook niet lekker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef espri het volgende:
wacht nog steeds op het mysterie van de witte hand van Margriet...
Ja die paragnoste heeft het helemaal verkeerd gehad!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef knagsje het volgende:
Dat Jo wint staat al vast sinds week 1 hoor
hahaha mysterie opgelostquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zit in de serre... zon schijnt dan op mijn rechterkant. Bureau verplaatsen is niet wijs lol.... Krijg ik mot met Madelief, die wil geen verhuizing en recht in zon kijken is ook niet lekker.
eet vanavond een eitje met ham bij mijn asperges. Met een doosje van 6 eieren doe ik een maand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha mysterie opgelost![]()
eten ze alweer eieren? ongezond lijkt mij maar zie ze ook maar zelden echt gezond eten
eiwit is wel goed voor de spiertjes maar zoveel als zij daar eten en dan zonder beweging is echt niet goed hoor.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha mysterie opgelost![]()
eten ze alweer eieren? ongezond lijkt mij maar zie ze ook maar zelden echt gezond eten
een lekker bakkie is nooit weg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef espri het volgende:
ga maar eens een lekker bakkie maken,
naar beneden lopen en kijken naar mn prachtige koffieapparaat is vast vele malen boeiender dan dit
Danilel Daniëlleladidadidaquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen mede COSsers
Een paar vraagjes zo even tussendoor.
Heeft Danilel al antwoord van Laura en MamaJo?
Waarom huilden ze gisteravond/vannacht?
Heeft Mo nu al dr wildcard of iets anders waardoor ze mag blijven?
Vandaag 4 mei dus speciale uitzending. Waarschijnlijk tijdens sl gister opnames gemaakt voor de daily van vanavond. Iets met ballonnen oplaten waardoor de bewoners nogal aangeslagen waren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen mede COSsers
kloptquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:41 schreef mcspicy het volgende:
Goedemorgen allen,
Hoorde ik het vanmorgen goed dat Jo zat te zingen:ik krijg vandaag bericht van thuis,ik krijg vandaag bericht van thuis.
Ja zoiets las ik ook. Zal ze dan ein-de-lijk dat t-shirt met Budha erop krijgen? Ze heeft ook al zoooooo lang niks gehoord...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:41 schreef mcspicy het volgende:
Goedemorgen allen,
Hoorde ik het vanmorgen goed dat Jo zat te zingen:ik krijg vandaag bericht van thuis,ik krijg vandaag bericht van thuis.
je hebt werkpaarden en luxe paarden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:43 schreef espri het volgende:
en wie rennen er weer hard weg als er schoon gemaakt moet worden? wat een vreselijke trutten zeg bah
AMENquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:43 schreef Sorry... het volgende:
GMorgen zeikreigers !Hoe is het in het huis?? Mo nog steeds snerpend...Jo aandachtvragend, acterend irritant...Sharon stoícijns, soms gewoon geirriteerd...Flippie probeert grappig te zijn naar de dames...Karim is zichzelf, toch?...zoiets,...aan de senseo en hoop dat de dag me brengt wat ik ervan verwacht....niet veel dus !
nou je bent niet alleen lelijk van buiten maar nog lelijker van binnen.die ex van je zal ook wel geen lekker ding zijn (en daar bedoel ik niet de buitenkant want die ken ik niet)maar wel knap dat hij het zolang met je uitgehuoden heb,wat een irritant verwent mokkel is die jo zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef PoezeligDing het volgende:
'ik heb gewoon een wal onder mijn oog, ik heb nooit wallen, ik word gewoon mucho lelijk hier'
rol er ook een paar hier heen dan doen we het ff samen, ben erg behulpzaam hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zal ik dan die paaseitjes, die ik met pasen niet at, soldaat maken?
gooit ff 10 eitjes naar je toe..... OOOOOOOOOOquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef espri het volgende:
[..]
rol er ook een paar hier heen dan doen we het ff samen, ben erg behulpzaam hoor
Om de teamgeest te bevorderen.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef espri het volgende:
[..]
rol er ook een paar hier heen dan doen we het ff samen, ben erg behulpzaam hoor
OOOOOOOOOO voor als je er trek in mocht hebben, niet aan hondjes geven, en anders er lekker mee knikkeren.quote:
die vind ik het lekkerst, gooit 3 melk OOO terug.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef espri het volgende:
ja ben best lief hoor![]()
en de pure rol ik terug, die blief ik niet
Flip krijgt zijn kast niet open.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Trouwens, ik heb vanaf Gerards vertrek in totaal een half uur streams gekeken. Ben zo trots op me. Heb dankzij COS ook geen afkickverschijnselen , de ideale rehab
Jo wil neuken met Flip, maar Flip wil dat niet??
jou mag ik welquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die vind ik het lekkerst, gooit 3 melk OOO terug.
Zei ze dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Trouwens, ik heb vanaf Gerards vertrek in totaal een half uur streams gekeken. Ben zo trots op me. Heb dankzij COS ook geen afkickverschijnselen , de ideale rehab
Jo wil neuken met Flip, maar Flip wil dat niet??
ze denkt liggend verdwijnt die rechter wal sneller.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef espri het volgende:
[..]
jou mag ik wel![]()
zooooo wat is joan weer moe he? om het maar even over de streams te hebben....
Nee dat zei ze niet, maak ik op uit de COS (die ik net heb doorgespit)quote:
Goed, dan laat ik ze nog even uit...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoopt Sharon er een platencontract uit te slepen ofzo?
Ja ben weer ff streams aan t kijken, uit verveling
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoopt Sharon er een platencontract uit te slepen ofzo?
Ja ben weer ff streams aan t kijken, uit verveling
Mo leest een boek, Karim idem en Flip zont.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het wordt hoe langer hoe saaier, dat weet ik wel. Is Sharon als enige wakker? Ligt de rest nog/weer te pitten? Is er al ontbeten of doen ze daar niet meer aan? Te vermoeiend zeker
En Jo??quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo leest een boek, Karim idem en Flip zont.
Joanna ligt op bed, de Da Vinci Code, te proberen te begrijpen. De rest ligt in de Tuinmand te niksen. Sharon ruimt de keuken op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het wordt hoe langer hoe saaier, dat weet ik wel. Is Sharon als enige wakker? Ligt de rest nog/weer te pitten? Is er al ontbeten of doen ze daar niet meer aan? Te vermoeiend zeker
Heeft bij hoge uitzondering geen camera op zich gericht.quote:
Jo en Flip gaan meteen op mute.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef ItsDidi het volgende:
Wat soet sharron? Ik wil niet naar haar kijken.. Geef dan liever jo en filp.
Dan gaat ze zo janken of zeuren om een kroelquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft bij hoge uitzondering geen camera op zich gericht.
Ze heeft in de gaten dat de camera op haar gericht staat. Een wonder dat ze niet gaat zingen erbij. Wanneer pleuren ze dat rad eens weg...quote:
Hahahah niet zo haten..quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 11:01[/url] schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jo en Flip gaan meteen op mute.
Je bent niet goeddddquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denk toch dat dat rad nog iets gaat betekenen vandaag. Misschien dat de stickers van Jo en Flip verwijdert worden of vervangen door die van Mo. Dan mag er gedraait worden en waar die op terecht komt krijgt vrijstelling...
Nog realistisch ook met zo'n redactie !quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denk toch dat dat rad nog iets gaat betekenen vandaag. Misschien dat de stickers van Jo en Flip verwijdert worden of vervangen door die van Mo. Dan mag er gedraait worden en waar die op terecht komt krijgt vrijstelling...
Haahahahaha..quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 11:05[/url] schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik haat niemand, zinloze bezigheid, net als jaloezie.
ja dag daar zijn wij kijkers het niet mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Haahahahaha..
(Maar jaloezie is een ziekte he..)
Verkeerde hoop ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heey mijn oma geeft ook signalen hoor !!
JoepDoei !quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef espri het volgende:
ik geef ook een signaal af, ga even wat nuttigs doen hierzo, tot latersss
maar shar heeft wel gelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef mazaru het volgende:
Er is een tube met maskerspul binnen gekomen. Sharon wil het met zijn drieën tegelijk doen. Joanne wil NU!!!!
Sharon boos, stampt de tube in de maag van Joanne en noemt haar een egotripper!
Leuk, die kinderen bij elkaar.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef mazaru het volgende:
Er is een tube met maskerspul binnen gekomen. Sharon wil het met zijn drieën tegelijk doen. Joanne wil NU!!!!
Sharon boos, stampt de tube in de maag van Joanne en noemt haar een egotripper!
Leuk, die kinderen bij elkaar.
Zeker wetuh !quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef mazaru het volgende:
Sharon zegt tegen Monique over Joanne: "Dat kind spoort niet!"
Wedden dat dat vandaag nog wordt doorgeluld?
daar kan je op wachten. Binnen een uur is het raak... 12.14 uur is het zeker raak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef mazaru het volgende:
Sharon zegt tegen Monique over Joanne: "Dat kind spoort niet!"
Wedden dat dat vandaag nog wordt doorgeluld?
Volgens alle polls zou zij de minste stemmen moeten hebben maaaaaaaar de regie he je weet t nooitquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef bixs het volgende:
hallomo gaat toch donderdag weg of gaan ze het
weer aanpaasen voor haar.
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens alle polls zou zij de minste stemmen moeten hebben maaaaaaaar de regie he je weet t nooit
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Sorry... het volgende:
Oooow f*ck wat een girliesh*ttalk ! Ik ga ff een senseo maken ! Ooooow nou moet je die vieze rottige Mo horen, samen met Sharon....wat een bitches die 2...De ware aard van Shar komt nu ook echt naar boven...ze laat zich meeslepen door die kleine Limburgse neukkabouter !
* tuurlijk nog geen antwoordquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen mede COSsers
Precies ik denk dat ze vanavond al een behoorlijk hoog percentage heeft hoor!! Als ze geen vrijstelling krijgt dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens alle polls zou zij de minste stemmen moeten hebben maaaaaaaar de regie he je weet t nooit
Ja oke, maar laat ze dat uit zichzelf doen en niet laten meeslepen door die kleine neukkabouter !quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef Maver24 het volgende:
Haha go sharon go sharon. Die Jo moet eens effe op der plek worden neergezet
ik vond het ook heel goed, wat ze deed,quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef Maver24 het volgende:
Haha go sharon go sharon. Die Jo moet eens effe op der plek worden neergezet
of niet. Denk dat Jo dat geld ook niet echt nodig heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja die paragnoste heeft het helemaal verkeerd gehad!
Alleen jammer dat ze toch wegging.. Ze had nog ff door moeten gaan. Sluit zo weer de streams, Flip die ligt te slapen in de zon met zijn geschoren oksels (laat hem zijn benen eens een keer scheren) Karim aan het lezen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik vond het ook heel goed, wat ze deed,
totaal niet, die zal echt wel een dikke vette rekening hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
of niet. Denk dat Jo dat geld ook niet echt nodig heeft
Zo denk ik er ook over, alles wat je haar hoort opnoemen is al tonnen bij elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
of niet. Denk dat Jo dat geld ook niet echt nodig heeft
Philip is een rare gozer hij voelt echt niks v oor Jo in bed moet ze altijd vragen wil je kroelen of een zoen. Dan kijkt die met die rare ogen als een konijntje en doet het dan maar alles voor de stemmers. En Mo noemde Karim als minst gunnen van de hoofdprijs kijk maar op de sst site de filmpjes over de nominatie. In de tv uitzending werd Jo gezegd het is steeds duidelijker hoe het eraan toe gaat achter de schermen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef Sorry... het volgende:
Het valt me ook op dat Flippie veel en met regelmaat 'I want 2 break free' zingt, hij wil graag uit die dwangbuis van Jo en MamaJo denk ik.
Ja, haar oplichtingspraktijken leggen haar geen windeieren...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef delfse het volgende:
Jo maar zeggen ik gun het Gerard niet de hoofdprijs hij heeft geld zat. Ik denk ook dat zei zelf met haar bedrijfje er wel warmpjes bij zit financieel.
Ook dat en maar zeggen ik ben een heel eerlijk persoon. Zal ze weten hoe haar moeder stemmen probeert te krijgen met kika te misbruiken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, haar oplichtingspraktijken leggen haar geen windeieren...
schandalig, heb er geen woorden voor!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Ook dat en maar zeggen ik ben een heel eerlijk persoon. Zal ze weten hoe haar moeder stemmen probeert te krijgen met kika te misbruiken?
Mag toch hopen dat Kika niet met Jan en alleman in zee gaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Ook dat en maar zeggen ik ben een heel eerlijk persoon. Zal ze weten hoe haar moeder stemmen probeert te krijgen met kika te misbruiken?
Zeker ik weet ook niet hoe mamajo het wil gaan doen maar in haar twitter had ze had erover omdat te doen voor de campagne week. Het is te walgelijk voor woorden als er dan geen geld bij kika terecht zou komen. Maar alles in mamjo haar eigen zak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Kika niet met Jan en alleman in zee gaat
Dus dat is dr moeder die dat doet en niet Jo zelf heeft dus heeft niks met haar eerlijheid te makenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Mamajo en Jo zijn precies hetzelfde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dus dat is dr moeder die dat doet en niet Jo zelf heeft dus heeft niks met haar eerlijheid te maken
gaat ze haar schuldeiseres vast mee betalen. Zwart geld is al doorgesluisd naar Turkije.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Zeker ik weet ook niet hoe mamajo het wil gaan doen maar in haar twitter had ze had erover omdat te doen voor de campagne week. Het is te walgelijk voor woorden als er dan geen geld bij kika terecht zou komen. Maar alles in mamjo haar eigen zak.
wat een schande om dat te doen zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef delfse het volgende:
[..]
een pot nat, zwartgeld weg... en dan met stalen gezicht zeggen, van een kale kip valt niets te plukken.quote:
Tis goed hoor ieder zn mening ben blij dat jullie een kijkje in hun boekhouding hebben genomen anders ging ik nog twijfelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een pot nat, zwartgeld weg... en dan met stalen gezicht zeggen, van een kale kip valt niets te plukken.
niet zo veel dank ik bij nep5 ze hebben het nodigquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef knagsje het volgende:
iemand enig idee wat een minuut reklame kost op TV?
Als Grunniger kwam het me direct al de strot uitzetten, maar dat zegt meer van mij als van de Limburgers...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef ThomasSlayer het volgende:
Eerst maar eens Mo eruit. Kan geen Limburgs meer horen.
onderzoek het eens wat het kost dan weet je meteen hoe het met de sponsoring van mamajo in elkaar steekt en hoe ze het weer terug verdient met de kliniek en tofs te laten noemen door Jo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef bixs het volgende:
[..]
niet zo veel dank ik bij nep5 ze hebben het nodig
Dat zei ik gammaquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
Oplossing! Geef de ton aan Segredo d.w.z. aan de opvang waar al zijn broertjes en zusjes zitten.
Daar kan niemand tegen zijn.
het is Segootje zeer gegund! Die doet niet aan Sterfhuisconstructies. Die geeft totale liefde.quote:
wat zeas ze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef ThomasSlayer het volgende:
Eerst maar eens Mo eruit. Kan geen Limburgs meer horen.
je kunt een draai om je oren krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
Nog een oplossing! ik schijt een keer op straat en pis tegen je nieuwe bank en geef mij de ton?
en wanneer ik tegen je been op rij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je kunt een draai om je oren krijgen.
grijp ik je in je nekvel, grijp je in je kladden en sleep je aan je lurven de straat op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
en wanneer ik tegen je been op rij?
sorry...dat gaat hem niet worden...het gaat naar het stabbiefondsquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Sorry... het volgende:
Het MSRF is een prima doel voor die ton ! MSRF means Maak Sorry Rijk Fonds !
Tis je gegund.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
sorry...dat gaat hem niet worden...het gaat naar het stabbiefonds
das nou lief van jequote:
Het breiwerk zit net zo slecht in elkaar als het hele programma, want wat was het een samenhang van gemiddeldweg slappe missies en flauw gedoe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef little_me het volgende:
dat breiwerk is niet eens afgehecht, denk niet dat dat lang blijft zitten zo hahah, die sharon
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Het breiwerk zit net zo slecht in elkaar als het hele programma, want wat was het een samenhang van gemiddeldweg slappe missies en flauw gedoe.
Que??quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:50 schreef Hobby het volgende:
ze kijken internet alweer een verspreking ...
Ben het meer dan met je eens, wat een k..wijven!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
ik hoop echt dat karim dit spel wint...wat zullen ze kwaad zijn hahaha
wat een smerige mens die Monique.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
Ohh ik ook zo!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
Dat heeft ze niet gezegd. Ze zei dat de oud bewoners alles zeggen op internet zoals facebook en hyves. Als ze internet hadden dan had Mo al wel geweten hoe Nederland haar uitkotst.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:50 schreef Hobby het volgende:
ze kijken internet alweer een verspreking ...
Dat hoop ik ook, met heel mijn hart.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
jij kijkt andere streams dan wij ?quote:
pffffffffffquote:
ajb zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
pffffffffff
gelukkig zeg
ik dacht al dat we een uitgestorven ras gevonden hadden hier op Fok!
de MO-liefhebber
dat is DE reddingquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef kaatje50 het volgende:
wat zou het fijn zijn als Mo, nog voor haar vertrek, teksten en cijfers te zien kreeg over haarzelf.
Dat zou heel SST voor mij goedmaken![]()
sorry sorry sorry, maar ik schrok ervanquote:
Ik heb ook een top 3 hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:55 schreef Sonera het volgende:
word ook moe van dat top 1,2,3 gedoe... is dat niet iets voor een kinderklas..wie je mee neemt de klassen rond ofzo?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb ook een top 3 hoor![]()
1 Karim
2 Karim
3 Ka onee, sharon
ze denken dat ze belangrijkere winnaars zijn, dan winnaars op Olympische Spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:55 schreef Sonera het volgende:
word ook moe van dat top 1,2,3 gedoe... is dat niet iets voor een kinderklas..wie je mee neemt de klassen rond ofzo?
en secredo dan ??????quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb ook een top 3 hoor![]()
1 Karim
2 Karim
3 Ka onee, sharon
Ow Fuck, Secredo en Steff zijn in de dierenwereld bij mij op nummer 1quote:
IK ben van mening dat ze de bewoners beelden moeten laten zien op de plasma scherm.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef suzi1 het volgende:
dit zijn allemaal mooie beelden voor karim als hij straks thuis is.
dit dus.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef Capaja het volgende:
kortom als iemand zijn geveol eerlijk uitspreekt dan word hij uitgekotst ???
Dan krijgen mo en jo het nog voor elkaar om te zeggen dat die beelden gemanipuleerd zouden zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
IK ben van mening dat ze de bewoners beelden moeten laten zien op de plasma scherm.
ik wil het niet helemaal bekstekken noemen, meer slijmenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef danilel het volgende:
[..]
dit dus.....
Karim is gewoon eerlijk en dat mag dus niet, ze hebben liever dat het gebeurt op hun eigen manier , lees ==> bekstekking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |