of niet. Denk dat Jo dat geld ook niet echt nodig heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja die paragnoste heeft het helemaal verkeerd gehad!
Alleen jammer dat ze toch wegging.. Ze had nog ff door moeten gaan. Sluit zo weer de streams, Flip die ligt te slapen in de zon met zijn geschoren oksels (laat hem zijn benen eens een keer scheren) Karim aan het lezen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik vond het ook heel goed, wat ze deed,
totaal niet, die zal echt wel een dikke vette rekening hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
of niet. Denk dat Jo dat geld ook niet echt nodig heeft
Zo denk ik er ook over, alles wat je haar hoort opnoemen is al tonnen bij elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
of niet. Denk dat Jo dat geld ook niet echt nodig heeft
Philip is een rare gozer hij voelt echt niks v oor Jo in bed moet ze altijd vragen wil je kroelen of een zoen. Dan kijkt die met die rare ogen als een konijntje en doet het dan maar alles voor de stemmers. En Mo noemde Karim als minst gunnen van de hoofdprijs kijk maar op de sst site de filmpjes over de nominatie. In de tv uitzending werd Jo gezegd het is steeds duidelijker hoe het eraan toe gaat achter de schermen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef Sorry... het volgende:
Het valt me ook op dat Flippie veel en met regelmaat 'I want 2 break free' zingt, hij wil graag uit die dwangbuis van Jo en MamaJo denk ik.
Ja, haar oplichtingspraktijken leggen haar geen windeieren...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef delfse het volgende:
Jo maar zeggen ik gun het Gerard niet de hoofdprijs hij heeft geld zat. Ik denk ook dat zei zelf met haar bedrijfje er wel warmpjes bij zit financieel.
Ook dat en maar zeggen ik ben een heel eerlijk persoon. Zal ze weten hoe haar moeder stemmen probeert te krijgen met kika te misbruiken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, haar oplichtingspraktijken leggen haar geen windeieren...
schandalig, heb er geen woorden voor!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Ook dat en maar zeggen ik ben een heel eerlijk persoon. Zal ze weten hoe haar moeder stemmen probeert te krijgen met kika te misbruiken?
Mag toch hopen dat Kika niet met Jan en alleman in zee gaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Ook dat en maar zeggen ik ben een heel eerlijk persoon. Zal ze weten hoe haar moeder stemmen probeert te krijgen met kika te misbruiken?
Zeker ik weet ook niet hoe mamajo het wil gaan doen maar in haar twitter had ze had erover omdat te doen voor de campagne week. Het is te walgelijk voor woorden als er dan geen geld bij kika terecht zou komen. Maar alles in mamjo haar eigen zak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Kika niet met Jan en alleman in zee gaat
Dus dat is dr moeder die dat doet en niet Jo zelf heeft dus heeft niks met haar eerlijheid te makenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Mamajo en Jo zijn precies hetzelfde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dus dat is dr moeder die dat doet en niet Jo zelf heeft dus heeft niks met haar eerlijheid te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |