quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef mazaru het volgende:
Er is een tube met maskerspul binnen gekomen. Sharon wil het met zijn drieën tegelijk doen. Joanne wil NU!!!!
Sharon boos, stampt de tube in de maag van Joanne en noemt haar een egotripper!
Leuk, die kinderen bij elkaar.
Zeker wetuh !quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef mazaru het volgende:
Sharon zegt tegen Monique over Joanne: "Dat kind spoort niet!"
Wedden dat dat vandaag nog wordt doorgeluld?
daar kan je op wachten. Binnen een uur is het raak... 12.14 uur is het zeker raak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef mazaru het volgende:
Sharon zegt tegen Monique over Joanne: "Dat kind spoort niet!"
Wedden dat dat vandaag nog wordt doorgeluld?
Volgens alle polls zou zij de minste stemmen moeten hebben maaaaaaaar de regie he je weet t nooitquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef bixs het volgende:
hallomo gaat toch donderdag weg of gaan ze het
weer aanpaasen voor haar.
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens alle polls zou zij de minste stemmen moeten hebben maaaaaaaar de regie he je weet t nooit
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Sorry... het volgende:
Oooow f*ck wat een girliesh*ttalk ! Ik ga ff een senseo maken ! Ooooow nou moet je die vieze rottige Mo horen, samen met Sharon....wat een bitches die 2...De ware aard van Shar komt nu ook echt naar boven...ze laat zich meeslepen door die kleine Limburgse neukkabouter !
* tuurlijk nog geen antwoordquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen mede COSsers
Een paar vraagjes zo even tussendoor.
Heeft Danilel al antwoord van Laura en MamaJo?
Waarom huilden ze gisteravond/vannacht?
Heeft Mo nu al dr wildcard of iets anders waardoor ze mag blijven?
Precies ik denk dat ze vanavond al een behoorlijk hoog percentage heeft hoor!! Als ze geen vrijstelling krijgt dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Volgens alle polls zou zij de minste stemmen moeten hebben maaaaaaaar de regie he je weet t nooit
Ja oke, maar laat ze dat uit zichzelf doen en niet laten meeslepen door die kleine neukkabouter !quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef Maver24 het volgende:
Haha go sharon go sharon. Die Jo moet eens effe op der plek worden neergezet
ik vond het ook heel goed, wat ze deed,quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef Maver24 het volgende:
Haha go sharon go sharon. Die Jo moet eens effe op der plek worden neergezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |