nou je bent niet alleen lelijk van buiten maar nog lelijker van binnen.die ex van je zal ook wel geen lekker ding zijn (en daar bedoel ik niet de buitenkant want die ken ik niet)maar wel knap dat hij het zolang met je uitgehuoden heb,wat een irritant verwent mokkel is die jo zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef PoezeligDing het volgende:
'ik heb gewoon een wal onder mijn oog, ik heb nooit wallen, ik word gewoon mucho lelijk hier'
rol er ook een paar hier heen dan doen we het ff samen, ben erg behulpzaam hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zal ik dan die paaseitjes, die ik met pasen niet at, soldaat maken?
gooit ff 10 eitjes naar je toe..... OOOOOOOOOOquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef espri het volgende:
[..]
rol er ook een paar hier heen dan doen we het ff samen, ben erg behulpzaam hoor
Om de teamgeest te bevorderen.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef espri het volgende:
[..]
rol er ook een paar hier heen dan doen we het ff samen, ben erg behulpzaam hoor
OOOOOOOOOO voor als je er trek in mocht hebben, niet aan hondjes geven, en anders er lekker mee knikkeren.quote:
die vind ik het lekkerst, gooit 3 melk OOO terug.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef espri het volgende:
ja ben best lief hoor![]()
en de pure rol ik terug, die blief ik niet
Flip krijgt zijn kast niet open.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Trouwens, ik heb vanaf Gerards vertrek in totaal een half uur streams gekeken. Ben zo trots op me. Heb dankzij COS ook geen afkickverschijnselen , de ideale rehab
Jo wil neuken met Flip, maar Flip wil dat niet??
jou mag ik welquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die vind ik het lekkerst, gooit 3 melk OOO terug.
Zei ze dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Trouwens, ik heb vanaf Gerards vertrek in totaal een half uur streams gekeken. Ben zo trots op me. Heb dankzij COS ook geen afkickverschijnselen , de ideale rehab
Jo wil neuken met Flip, maar Flip wil dat niet??
ze denkt liggend verdwijnt die rechter wal sneller.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:50 schreef espri het volgende:
[..]
jou mag ik wel![]()
zooooo wat is joan weer moe he? om het maar even over de streams te hebben....
Nee dat zei ze niet, maak ik op uit de COS (die ik net heb doorgespit)quote:
Goed, dan laat ik ze nog even uit...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoopt Sharon er een platencontract uit te slepen ofzo?
Ja ben weer ff streams aan t kijken, uit verveling
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoopt Sharon er een platencontract uit te slepen ofzo?
Ja ben weer ff streams aan t kijken, uit verveling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |