Je bent niet goeddddquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denk toch dat dat rad nog iets gaat betekenen vandaag. Misschien dat de stickers van Jo en Flip verwijdert worden of vervangen door die van Mo. Dan mag er gedraait worden en waar die op terecht komt krijgt vrijstelling...
Nog realistisch ook met zo'n redactie !quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Denk toch dat dat rad nog iets gaat betekenen vandaag. Misschien dat de stickers van Jo en Flip verwijdert worden of vervangen door die van Mo. Dan mag er gedraait worden en waar die op terecht komt krijgt vrijstelling...
Haahahahaha..quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 11:05[/url] schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik haat niemand, zinloze bezigheid, net als jaloezie.
ja dag daar zijn wij kijkers het niet mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Haahahahaha..
(Maar jaloezie is een ziekte he..)
Verkeerde hoop ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heey mijn oma geeft ook signalen hoor !!
JoepDoei !quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef espri het volgende:
ik geef ook een signaal af, ga even wat nuttigs doen hierzo, tot latersss
maar shar heeft wel gelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef mazaru het volgende:
Er is een tube met maskerspul binnen gekomen. Sharon wil het met zijn drieën tegelijk doen. Joanne wil NU!!!!
Sharon boos, stampt de tube in de maag van Joanne en noemt haar een egotripper!
Leuk, die kinderen bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |