gaat ze haar schuldeiseres vast mee betalen. Zwart geld is al doorgesluisd naar Turkije.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Zeker ik weet ook niet hoe mamajo het wil gaan doen maar in haar twitter had ze had erover omdat te doen voor de campagne week. Het is te walgelijk voor woorden als er dan geen geld bij kika terecht zou komen. Maar alles in mamjo haar eigen zak.
wat een schande om dat te doen zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Ook dat en maar zeggen ik ben een heel eerlijk persoon. Zal ze weten hoe haar moeder stemmen probeert te krijgen met kika te misbruiken?
een pot nat, zwartgeld weg... en dan met stalen gezicht zeggen, van een kale kip valt niets te plukken.quote:
Tis goed hoor ieder zn mening ben blij dat jullie een kijkje in hun boekhouding hebben genomen anders ging ik nog twijfelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een pot nat, zwartgeld weg... en dan met stalen gezicht zeggen, van een kale kip valt niets te plukken.
niet zo veel dank ik bij nep5 ze hebben het nodigquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef knagsje het volgende:
iemand enig idee wat een minuut reklame kost op TV?
Als Grunniger kwam het me direct al de strot uitzetten, maar dat zegt meer van mij als van de Limburgers...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef ThomasSlayer het volgende:
Eerst maar eens Mo eruit. Kan geen Limburgs meer horen.
onderzoek het eens wat het kost dan weet je meteen hoe het met de sponsoring van mamajo in elkaar steekt en hoe ze het weer terug verdient met de kliniek en tofs te laten noemen door Jo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef bixs het volgende:
[..]
niet zo veel dank ik bij nep5 ze hebben het nodig
Dat zei ik gammaquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
Oplossing! Geef de ton aan Segredo d.w.z. aan de opvang waar al zijn broertjes en zusjes zitten.
Daar kan niemand tegen zijn.
het is Segootje zeer gegund! Die doet niet aan Sterfhuisconstructies. Die geeft totale liefde.quote:
wat zeas ze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef ThomasSlayer het volgende:
Eerst maar eens Mo eruit. Kan geen Limburgs meer horen.
je kunt een draai om je oren krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
Nog een oplossing! ik schijt een keer op straat en pis tegen je nieuwe bank en geef mij de ton?
en wanneer ik tegen je been op rij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je kunt een draai om je oren krijgen.
grijp ik je in je nekvel, grijp je in je kladden en sleep je aan je lurven de straat op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
en wanneer ik tegen je been op rij?
sorry...dat gaat hem niet worden...het gaat naar het stabbiefondsquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Sorry... het volgende:
Het MSRF is een prima doel voor die ton ! MSRF means Maak Sorry Rijk Fonds !
Tis je gegund.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
sorry...dat gaat hem niet worden...het gaat naar het stabbiefonds
das nou lief van jequote:
Het breiwerk zit net zo slecht in elkaar als het hele programma, want wat was het een samenhang van gemiddeldweg slappe missies en flauw gedoe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef little_me het volgende:
dat breiwerk is niet eens afgehecht, denk niet dat dat lang blijft zitten zo hahah, die sharon
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Het breiwerk zit net zo slecht in elkaar als het hele programma, want wat was het een samenhang van gemiddeldweg slappe missies en flauw gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |