SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst maar weer even de Poll van de sst-site
Poll
Wie is jouw favoriet?
Karim
46%
Monique
13%
Sharon
41%
je kunt beter de zon in gaan....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:07 schreef espri het volgende:
goedemorgen, heb dagje vrij dus hoop dat we eens leuke streams krijgen..
Mojank is weer erg luidruchtig aanwezig?
Koude dag vandaag hoorquote:
die zijn de andere drie mafketels helemaal zat denk ik..quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon en Karim zijn allebei zenuwachtig.
Just my thoughts.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef espri het volgende:
zit je al buiten Knagsje?
Jo heeft weer zogenaamd gewandeld?
nee, op mijn werkquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef espri het volgende:
Die ben ik ook al wéken zat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
die zijn de andere drie mafketels helemaal zat denk ik..
Niet lekker genoeg voor een bikini. En zo krijg je alleen maar een bruin hoofd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
een beetje uit de wind in de tuin is het al lekker hoor
En d'r nek breken!quote:
De siliconen stijgt op vanuit haar lippen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo heeft een mucho dikke wal onder haar oog.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De siliconen stijgt op vanuit haar lippen.
is toch ook lekker....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg voor een bikini. En zo krijg je alleen maar een bruin hoofd.
Mij niet.quote:
zolang ze niet in de dakgoot wandelt, zal het allemaal meevallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef espri het volgende:
surprise, ik vind je van week 1 al lelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef PoezeligDing het volgende:
'ik heb gewoon een wal onder mijn oog, ik heb nooit wallen, ik word gewoon mucho lelijk hier'
Mijn hoofd is al bruin. Nu is het tijd voor de rest!quote:
Ik vind die 13% in de poll nog verbazend hoog. Dat kan veel lager.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo denkt dat het morgen tussen sharon en haar gaat... dream on mo..
mijn rechterhand is bruin, de linkerhand is een bleekscheet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn hoofd is al bruin. Nu is het tijd voor de rest!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef mazaru het volgende:
Kijk dat lichtje!
Dat is de laser van een scherpschuttersgeweer. Maar ze kunnen Joanne niet vinden. Het is steeds net mis
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn rechterhand is bruin, de linkerhand is een bleekscheet.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn rechterhand is bruin, de linkerhand is een bleekscheet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef mazaru het volgende:
Kijk dat lichtje!
Dat is de laser van een scherpschuttersgeweer. Maar ze kunnen Joanne niet vinden. Het is steeds net mis
[ afbeelding ]
hier schijnt de zon, over 3 kwartier pas in mijn tuin.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:18 schreef espri het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
het zonnetje schijnt beter daar dan hier in het westen van het land
Morgen in de live zal ze wel in de 20% hebben, alleen maar om de klap niet te hard aan te laten komen, Ze kunnen rotzooien wat ze willen. Ik zelf hoop dat ze morgen nog geen 10% zal hebben, en ze het eerlijk laten weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik vind die 13% in de poll nog verbazend hoog. Dat kan veel lager.
Ik las vanmorgen een stukje in de Varagids, daar denkt men dat Sharon wint...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die blijft denk ik zolang Sharon blijft.
ikke ben al helamaal bruinquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn hoofd is al bruin. Nu is het tijd voor de rest!
Als de peilingen echt zijn dan gaat Mo weg, even Maurice de Hond bellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die blijft denk ik zolang Sharon blijft.
Ja, dat ze bij de exit de percentages mededelen, want dat doen ze de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Morgen in de live zal ze wel in de 20% hebben, alleen maar om de klap niet te hard aan te laten komen, Ze kunnen rotzooien wat ze willen. Ik zelf hoop dat ze morgen nog geen 10% zal hebben, en ze het eerlijk laten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |