het is Segootje zeer gegund! Die doet niet aan Sterfhuisconstructies. Die geeft totale liefde.quote:
wat zeas ze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef ThomasSlayer het volgende:
Eerst maar eens Mo eruit. Kan geen Limburgs meer horen.
je kunt een draai om je oren krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
Nog een oplossing! ik schijt een keer op straat en pis tegen je nieuwe bank en geef mij de ton?
en wanneer ik tegen je been op rij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je kunt een draai om je oren krijgen.
grijp ik je in je nekvel, grijp je in je kladden en sleep je aan je lurven de straat op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
en wanneer ik tegen je been op rij?
sorry...dat gaat hem niet worden...het gaat naar het stabbiefondsquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Sorry... het volgende:
Het MSRF is een prima doel voor die ton ! MSRF means Maak Sorry Rijk Fonds !
Tis je gegund.......quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
sorry...dat gaat hem niet worden...het gaat naar het stabbiefonds
das nou lief van jequote:
Het breiwerk zit net zo slecht in elkaar als het hele programma, want wat was het een samenhang van gemiddeldweg slappe missies en flauw gedoe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef little_me het volgende:
dat breiwerk is niet eens afgehecht, denk niet dat dat lang blijft zitten zo hahah, die sharon
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:47 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Het breiwerk zit net zo slecht in elkaar als het hele programma, want wat was het een samenhang van gemiddeldweg slappe missies en flauw gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |