Ik ga er zeker Fedors overwinning mee vieren!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, geniaal! Die fles kan wel leeg dan!
De enige goede TT na UFC 129 volgens mij!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoopte al op een dergelijke TT
[..]
Ik ga er zeker Fedors overwinning mee vieren!
wut?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Eind mei eerst nog he!Edgar die Maynard voor de derde keer afmaakt!
Dat is al een hele tijd bekendquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Afgelopen koninginnedag hadden we een bbq samen met onze dojo en toen had Marloes een special guest uitgenodigt: John Olav Einemo.
In het begin had ik zoiets vantoen ik hoorde dat hij de volgende tegenstander van Shane Carwin zou worden @ UFC 131 was ik stunned...
Hij heeft de afgelopen 5 jaar niet gevochten, en hijs net gesigned door de UFC.
Erg aardige en vooral grappige gozer!Hij hielp op de 2e foto nog fftjes mee met het tjoppen van brandhout!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lukte me nietquote:
Haha, schaam je dat je dat niet wist! Dat hij tegen Carwin gaat is al een tijdje bekend. Zal zeker niet makkelijk worden... Zo snel mogelijk naar de grond met hem!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Afgelopen koninginnedag hadden we een bbq samen met onze dojo en toen had Marloes een special guest uitgenodigt: John Olav Einemo.
In het begin had ik zoiets vantoen ik hoorde dat hij de volgende tegenstander van Shane Carwin zou worden @ UFC 131 was ik stunned...
Hij heeft de afgelopen 5 jaar niet gevochten, en hijs net gesigned door de UFC.
Erg aardige en vooral grappige gozer!Hij hielp op de 2e foto nog fftjes mee met het tjoppen van brandhout!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou mezelf niet echt een beoefenaar willen noemen, maar ik boks en doe BJJ, met af en toe thaiboksen erbij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Physics het volgende:
Zitten er hier alleen MMA fans of ook beoefenaars?
zie je wel dat de Terminator bestaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef Fyodor het volgende:
GSP's oog een dag na het gevecht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gezelschap om mee te gaan stappen
ik ben weblogger, dan tel ik als crew.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:59 schreef n00cL30n het volgende:
Sta trouwens wel te kijken dat er niet vaker dit soort KOs gemaakt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |