Ik ga er zeker Fedors overwinning mee vieren!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, geniaal! Die fles kan wel leeg dan!
De enige goede TT na UFC 129 volgens mij!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoopte al op een dergelijke TT
[..]
Ik ga er zeker Fedors overwinning mee vieren!
wut?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Eind mei eerst nog he!Edgar die Maynard voor de derde keer afmaakt!
Dat is al een hele tijd bekendquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Afgelopen koninginnedag hadden we een bbq samen met onze dojo en toen had Marloes een special guest uitgenodigt: John Olav Einemo.
In het begin had ik zoiets vantoen ik hoorde dat hij de volgende tegenstander van Shane Carwin zou worden @ UFC 131 was ik stunned...
Hij heeft de afgelopen 5 jaar niet gevochten, en hijs net gesigned door de UFC.
Erg aardige en vooral grappige gozer!Hij hielp op de 2e foto nog fftjes mee met het tjoppen van brandhout!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lukte me nietquote:
Haha, schaam je dat je dat niet wist! Dat hij tegen Carwin gaat is al een tijdje bekend. Zal zeker niet makkelijk worden... Zo snel mogelijk naar de grond met hem!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Afgelopen koninginnedag hadden we een bbq samen met onze dojo en toen had Marloes een special guest uitgenodigt: John Olav Einemo.
In het begin had ik zoiets vantoen ik hoorde dat hij de volgende tegenstander van Shane Carwin zou worden @ UFC 131 was ik stunned...
Erg aardige en vooral grappige gozer!Hij hielp op de 2e foto nog fftjes mee met het tjoppen van brandhout!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou mezelf niet echt een beoefenaar willen noemen, maar ik boks en doe BJJ, met af en toe thaiboksen erbij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Physics het volgende:
Zitten er hier alleen MMA fans of ook beoefenaars?
zie je wel dat de Terminator bestaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef Fyodor het volgende:
GSP's oog een dag na het gevecht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gezelschap om mee te gaan stappen
ik ben weblogger, dan tel ik als crew.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:59 schreef n00cL30n het volgende:
Sta trouwens wel te kijken dat er niet vaker dit soort KOs gemaakt worden?
Gebeurd niet vaker omdat dat niet mag volgens mij. Al is die regel niet echt sterk overal dacht ik. Mag niet piledriven, maar een suplex die op het hoofd land kan wel geloof ik. (Zie UFC 129)quote:
Ik doe nu ruim een jaar aan kickboksen. Maar sinds ik MMA volg, iets korter dan een jaar, groeit mijn interesse in het MMA steeds meer. Ik heb onlangs een blessure opgelopen tijdens kickboksen, dus ik doe op het moment even rustig aan, maar ik wil binnenkort graag naast het kickboksen ook beginnen met MMA-training bij een gym hier in de buurtquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Physics het volgende:
Ik had gister mijn eerste kickbokslesquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Physics het volgende:
Redelijk rustig. Er word zeker wel rekening gehouden met elkaar. Bij ons geven we voordat we met elkaar gaan sparren in procenten hoe hard we willen gaan. Ik geef altijd 60% aan... en al helemaal als ik tegen een gevorderde moet sparren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Physics het volgende:
Hoe zijn jullie gyms eigenlijk qua sparren? Bij mijn oude muay thai gym werd er vrij hard gespard, ging ook wel eens iemand neer etc. Vind ik zelf iets te ver gaan voor recreatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Geo3kant op 05-05-2011 13:01:52 ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:41 schreef Geo3kant het volgende:
Tuf13e06Mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder iets te verklappen, dit waren 2 goede gevechten! Eindelijk!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Bij boksen zetten laat de trainer je meestal sparren tegen iemand die op jouw niveau zit, maar er wordt meer nadruk gelegd op correcte techniek dan hard sparren. Bij thaiboksen gaat het er iets harder aan toe, maar lang niet voluit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Physics het volgende:
Hoe zijn jullie gyms eigenlijk qua sparren? Bij mijn oude muay thai gym werd er vrij hard gespard, ging ook wel eens iemand neer etc. Vind ik zelf iets te ver gaan voor recreatie.
QFT!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mee eens!
Zonder iets te verklappen, dit waren 2 goede gevechten! Eindelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, mee eens!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:41 schreef Geo3kant het volgende:
Ik mis Arianne bij TUF man, elke keer die niet aantrekkelijke chandella met haar halve reet dat uit der broek komt.. lol
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha, mee eens!Inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf man dat je dat soort mensen gewoon zo kan ontmoetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Richard Deitsch of SI.com broke some news earlier today that many MMA fans will undoubtedly be pleased to hear. Veteran announcer Gus Johnson, who has covered Strikeforce events on Showtime and CBS as well as EliteXC events in the past, will no longer be working with CBS Sports after 16 years of employment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |