abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96293938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

nou ja ik kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat wanneer er alleen bevel tot arrestatie zou zijn geweest die militairen het zelf even hebben opgelost. die mannen zullen wel wraak hebben willen nemen toch?
ik ben benieuwd naar het officiële rapport of wat dan ook...
Die mannen moeten normaliter oorlogsrecht regels opvolgen. Maar aangezien de VS deze ook met de voeten treedt denken die mannen dat ze dat ook mogen doen. EN met de voeten treden bedoel ik guatamonobay waar nog steeds mensen vast zitten zonder aanklacht, en de VS ze wel militair willen berchten maar het geen militairen en maar onder een vaag verzinsel worden vastgehouden.

Het officiele rapport, net zoals de mishandeling in de abu graib gevangenis alleen naar buiten kwamen omdat sommige mensen die fotos gepubliceerd hadden, zou dat niet gebeurd zijn, dan zouden de mensen (de lagere rangen) die daar nu voor vast zitten ook nog steeds vrij rondlopen. Maar de hogere rangen die moeten toezien op de naliveing van al die regels die lopen ook nu nog steeds vrij rond.
pi_96293958
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:07 schreef msnk het volgende:

[..]

We hebben in het Westen al teveel mensen die blindelings goedkeuren wat de VS doet, op dat gebied, dus ik snap niet hoe je precies tegengas geeft...
Ik snap niet waar je precies leest dat ik blindelings goedkeur wat de VS doet.
pi_96293976
Oh heb het verkeerd gelezen. Obama en nog een paar hebben live meegekeken. En toch vind ik hun allemaal érg overdreven, Osama is dood en ze feesten allemaal en zijn allemaal opgelucht máár er zijn genoeg andere Osama types in Al Qaida. Maar denken jullie dat er nog wraak komt?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:09:50 #157
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96294006
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je precies leest dat ik blindelings goedkeur wat de VS doet.
Ik heb je geen kritisch woord over de daden van de VS zien schrijven i.i.g :o

zit jij trouwens alleen op WZV of zo?
AFC AJAX
pi_96294024
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef msnk het volgende:

[..]

Werkloos & Zonder Vrienden?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:10:35 #159
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96294038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Nee _O- Voetbal.
AFC AJAX
pi_96294040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef Ebbao het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:11:06 #161
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96294066
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja maar kom op hey, beetje ageren tegen de USA omdat ze iemand door zijn kop schieten en vervolgens wel heel naief gaan verkondigen dat diegene een 'fair trial' zou krijgen :') Dan ben je inderdaad van het padje af Basp1.
NEE SLIMPIIEEEEHHH!

Het gaat mij (iig) niet persé om een fair trial voor een gigantische terrorist ofzo.. (dneken dat truthers pro-islam zijn :') ). Het gaat om bewijzen! Bewijzen idioot. bewijzen! Laat maar horen zou ik zeggen tegen USA. Wat voor bewwijzen heeft U Amerika dat Osama Bin laden zou linken aan 9/11.. laat maar horen. oh but wait. te laat :{

Zijn lichaam hebben ze al in de zee gedumpt...

Oh maar gelukkig hebben we de DNA tests nog dus moet het wel waar zijn :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 03-05-2011 14:30:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:11:36 #162
335548 FransjeVanDusschoten
Eh Jacob, Jawel!
pi_96294089
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:06 schreef Ulpianus het volgende:
Issue: Was het gerechtvaardigd om Osama Bin Laden te doden?

Rule: Volgens de ROE mag je vuur openen om te doden als er op je geschoten word.
Volgens INTERPOL word Osama gezocht dus mag er met toestemming van Pakistan een arrestatie worden uitgevoerd door USA troepen.

Application: Het is duidelijk dat je iemand niet mag neerschieten die niet op je schiet ook al zit je in een vijandige situatie. De menselijke schilden zijn dus sowieso doodslag van de SEAL.
De vraag is dus
a: Was Osama gewapend
b: Was Osama aan het schieten

Conclusion: Antwoord op beide vragen kan ik niet geven, maar in de speech van Obama zegt hij:
"..and he was killed after the firefight."
Dus niet during the firefight?
Misschien is dat gewoon de manier van zeggen? ik weet het niet hoor, maar wij vertalen het als NA het vuurgevecht, terwijl hun misschien bedoelen dat het doodschieten het einde was van het vuurgevecht en dus na het eigenlijke vuurgevecht is gebeurd. (wanneer de schitende persoon dood is word er niet meer geschoten door die persoon en is het vuurgevecht dus in feite voorbij)

misschien zoiets?
pi_96294115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh heb het verkeerd gelezen. Obama en nog een paar hebben live meegekeken. En toch vind ik hun allemaal érg overdreven, Osama is dood en ze feesten allemaal en zijn allemaal opgelucht máár er zijn genoeg andere Osama types in Al Qaida. Maar denken jullie dat er nog wraak komt?
Nee, een false flag. Je moet schieten om te scoren.
pi_96294152
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Misschien is dat gewoon de manier van zeggen? ik weet het niet hoor, maar wij vertalen het als NA het vuurgevecht, terwijl hun misschien bedoelen dat het doodschieten het einde was van het vuurgevecht en dus na het eigenlijke vuurgevecht is gebeurd. (wanneer de schitende persoon dood is word er niet meer geschoten door die persoon en is het vuurgevecht dus in feite voorbij)

misschien zoiets?
Hehe, mooi bedacht hoor :) Maar wel een huge pile of crap ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:13:38 #165
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96294168
quote:

[..]

misschien zoiets?
Het zou inderdaad kunnen dat hij dat bedoelde te zeggen, doet niet af aan het feit dat we niet weten of dat ook waar is.
AFC AJAX
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:14:41 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_96294217
Op het moment dat Bin Laden is uitgeschakeld is het vuurgevecht met hem afgelopen. Als hij dan sterft is het na het vuurgevecht, in de Nederlandse taal zeggen we hetzelfde (na een vuurgevecht om het leven gekomen)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:14:42 #167
Eh Jacob, Jawel!
pi_96294218
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Hehe, mooi bedacht hoor :) Maar wel een huge pile of crap ;)
en bedankt. er zijn wel meer dingen die wij anders zeggen en dus een letterlijke vertaling niet klopt, juist omdat men in andere landen dingen heel anders zegt...

maargoed het was maar ideetje
pi_96294231
Man iedereen zit al te feesten en er is nog geen eens één foto uitgebracht. Dit gaat toch nergens over, wat een prutsers.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:15:09 #169
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96294239
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een beetje tegengas kan nooit kwaad, en soms moet dat inderdaad een beetje zwart/wit. Sue me. En kleuterlogica, daar is al 12 topics sprake van.
Kritisch nadenken is geen peuter-logica..
Alles maar slikken wat je wordt aangereikt door je meerderen of het nieuws daarentegen..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96294274
quote:

[..]

misschien zoiets?
Als twee talig opgevoed persoon zou ik zeggen dat als ik dat bedoelde ik zou zeggen.
"He was killed during the fire fight."
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_96294276
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:09 schreef msnk het volgende:

[..]

Nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt.

De VS heeft met deze daad natuurlijk veel kwaad bloed gezet. Niet alleen was het (mijns inzien) een onwettige daad in een ander land, het was ook nog eens een mission to kill ipv een mission to capture, wat dubieus is gezien de omstandigheden en de unieke kansen die de VS hadden om de symbolische leider van het 'Kwaad' te pakken te krijgen en zo valuable intel te krijgen.

De hele media-management rondom deze zaak vanuit de USA kant gezien is dramatisch. Behalve de persco van Obama is er nog niks verteld dat eventuele tegengeluiden / protesten / complottheorietjes doet afnemen, en dat is een kwalijke zaak. Een eventuele backfire is in de maak als je het mij vraagt.

Maar, we moeten nu ook niet met zijn allen verbaasd en geschokt reageren dat er 'opeens' iemand doodgeschoten wordt zonder eerlijk proces. Als je een beetje de Foreign Policy kent van de grote wereldnaties dan zie je dat dit soort operaties (het uitschakelen van een 'bad guy') veel vaker gebeuren, zonder dat wij als gemakzuchtig volk ooit lucht van krijgen. Deze missies zijn altijd 'top secret' en worden zelden tot nooit onthuld.
pi_96294312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef speknek het volgende:
Op het moment dat Bin Laden is uitgeschakeld is het vuurgevecht met hem afgelopen. Als hij dan sterft is het na het vuurgevecht, in de Nederlandse taal zeggen we hetzelfde (na een vuurgevecht om het leven gekomen)
Dan zeggen ze eerder "He died after the firefight". In het Nederlands zeggen ze volgens mij normaliter "In een vuurgevecht".
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:16:57 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_96294315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:08 schreef Basp1 het volgende:
Het officiele rapport, net zoals de mishandeling in de abu graib gevangenis alleen naar buiten kwamen omdat sommige mensen die fotos gepubliceerd hadden, zou dat niet gebeurd zijn, dan zouden de mensen (de lagere rangen) die daar nu voor vast zitten ook nog steeds vrij rondlopen. Maar de hogere rangen die moeten toezien op de naliveing van al die regels die lopen ook nu nog steeds vrij rond.
Overigens volkomen met je eens dat Gitmo gesloten moet worden en dat Abu Ghraib absoluut een faux pas was. (tegelijkertijd denk ik wel weer dat AG een stuk vriendelijker was onder de Amerikanen dan onder de Irakezen, maar dat terzijde en zegt weinig over de Amerikanen).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:17:06 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96294321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Man iedereen zit al te feesten en er is nog geen eens één foto uitgebracht. Dit gaat toch nergens over, wat een prutsers.
precies. Amerika kiept één domino-steentje om en de meute en media nemen het over, verooraken een gigantische kettingrectie van ongegrond succes en deze hype gaan we nog weken horen. mja..
pi_96294322
Een gephotoshoped foto, geen lijk.

Dus... :{
pi_96294325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Dan zeggen ze eerder "He died after the firefight". In het Nederlands zeggen ze volgens mij normaliter "In een vuurgevecht".
alleen mensen die geloven in een hiernamaals zeggen dat
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:17:16 #177
Eh Jacob, Jawel!
pi_96294328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Als twee talig opgevoed persoon zou ik zeggen dat als ik dat bedoelde ik zou zeggen.
"He was killed during the fire fight."
haha sorry als ik het fout heb meneertje tweetalig opgevoed maar is een fire fight niet brandbestrijding?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:17:20 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_96294330
Ik al zoeken op LiveLeak naar video's of foto's, maar die zijn dus nog vrijgegeven?
pi_96294331
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Nog even voor de duidelijkheid:

http://pauwenwitteman.var(...)8f6b2fd62f1807b8f8cb

vanaf ongeveer 48:13
De amerikanen zijn nog in staat van oorlog en mogen daarom osama doden, maak ik op uit wat knoops zegt in die aflevering. Geen land die de amerikanen daarvoor voor het tribunaal slepen.
pi_96294340
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kritisch nadenken is geen peuter-logica..
Alles maar slikken wat je wordt aangereikt door je meerderen of het nieuws daarentegen..
Blijf je holle nietszeggende BNW-achtige retoriek maar spuien, mij boeit het niks. BNW zit vol met 'eensgezinde' types zoals jij, dus als je medestanders zoekt, ga lekker daar heen. Heb je net de link al gegeven. ^O^
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:18:07 #181
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_96294355
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijf je holle nietszeggende BNW-achtige retoriek maar spuien, mij boeit het niks. BNW zit vol met 'eensgezinde' types zoals jij, dus als je medestanders zoekt, ga lekker daar heen. Heb je net de link al gegeven. ^O^
Wtf is BNW :') ?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_96294386
De missie was om hem te doden, niet gevangen te nemen:
quote:
The U.S. special forces team that hunted down Osama bin Laden was under orders to kill the al Qaeda mastermind, not capture him, a U.S. national security official told Reuters.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE7413H220110502

Er is 2 keer op hem geschoten (double tap):
http://www.guardian.co.uk(...)lled-abbottabad-raid

Dit zijn natuurlijk allemaal nog geen feiten, zoals bijna niks in dit topic.
pi_96294423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef vanhal het volgende:

[..]

De amerikanen zijn nog in staat van oorlog en mogen daarom osama doden, maak ik op uit wat knoops zegt in die aflevering. Geen land die de amerikanen daarvoor voor het tribunaal slepen.
Inderdaad. Alleen wie rechtvaardigt die staat van oorlog? M.a.w. als Irak nou de staat van oorlog uitroept over Bush jr. (hypothetisch natuurlijk, want individu), wie houdt ze tegen?
pi_96294442
Ik zie nog steeds geen bewijzen...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:20:08 #185
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96294444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt.

De VS heeft met deze daad natuurlijk veel kwaad bloed gezet. Niet alleen was het (mijns inzien) een onwettige daad in een ander land, het was ook nog eens een mission to kill ipv een mission to capture, wat dubieus is gezien de omstandigheden en de unieke kansen die de VS hadden om de symbolische leider van het 'Kwaad' te pakken te krijgen en zo valuable intel te krijgen.

De hele media-management rondom deze zaak vanuit de USA kant gezien is dramatisch. Behalve de persco van Obama is er nog niks verteld dat eventuele tegengeluiden / protesten / complottheorietjes doet afnemen, en dat is een kwalijke zaak. Een eventuele backfire is in de maak als je het mij vraagt.

Maar, we moeten nu ook niet met zijn allen verbaasd en geschokt reageren dat er 'opeens' iemand doodgeschoten wordt zonder eerlijk proces. Als je een beetje de Foreign Policy kent van de grote wereldnaties dan zie je dat dit soort operaties (het uitschakelen van een 'bad guy') veel vaker gebeuren, zonder dat wij als gemakzuchtig volk ooit lucht van krijgen. Deze missies zijn altijd 'top secret' en worden zelden tot nooit onthuld.
Goede post tevens eensch :7

Maar dan heb je ook meteen de redenen te pakken waarom er zoveel mensen zo geagiteerd reageren wanneer het de VS betreft. Juist vanwege hun foreign policy, die inderdaad niet 'verrassend' is maar dat doet niet af aan het feit dat je het prima kunt veroordelen.

Helaas denken regeringen, de mensen die er toedoen, daar anders over.
AFC AJAX
pi_96294453
Letterlijk quote van Obama:

4.22

"After a fire fight, they killed Osama Bin Laden, and took custody over his body."

Dit vertaal ik als executie. Het zou kunnen dat het een verspreking was.
- Horace Walpole
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:20:40 #187
67174 Dos37
Come on Twente
pi_96294464
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

een subforum met mensen die overal wat achter zoeken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:20:53 #188
Eh Jacob, Jawel!
pi_96294476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:17 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

haha sorry als ik het fout heb meneertje tweetalig opgevoed maar is een fire fight niet brandbestrijding?
je bedoeld een gunfight :) ulpianus
pi_96294501
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Ulpianus het volgende:

4.22

"After a fire fight, they killed Osama Bin Laden, and took custody over his body."

Komt dus neer op interpretatie. Mss moeten we dan nog even wachten tot meer details bekend worden gemaakt.
pi_96294521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Obama gebruikt het woord fire fight. Ik denk dat ik hem vertrouw.
- Horace Walpole
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:22:04 #191
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96294526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef vanhal het volgende:

[..]

Komt dus neer op interpretatie. Mss moeten we dan nog even wachten tot meer details bekend worden gemaakt.
Begrijp je nu wel dat je eerdere posts tegenstrijdig waren :)?
AFC AJAX
pi_96294528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen wie rechtvaardigt die staat van oorlog? M.a.w. als Irak nou de staat van oorlog uitroept over Bush jr. (hypothetisch natuurlijk, want individu), wie houdt ze tegen?
Zo werkt het toch ook met het uitroepen van een oorlog? Of doe je dat in overleg? ;)
pi_96294535
quote:

4.22

Volgens mij bedoelt hij gewoon dat hij in het vuurgevecht in omgekomen. Het lijkt me niet dat ze hem eerst gevangennemen en dan een kogel z'n kop knallen.
pi_96294546
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef msnk het volgende:

Begrijp je nu wel dat je eerdere posts tegenstrijdig waren :)?
Ja, maar ik interpreteer het 'after' als tijdens. :)

Als je nagaat hoe het vuurgevecht heeft plaatsgevonden adv wat we nu weten, osama schuilde achter een vrouw, de vrouw is doodgeschoten. Blijkbaar was er iets gaande waardoor osama moest schuilen. Het lijkt mij dan dat er een vuurgevecht plaats vond, aangezien de vrouw gedood is. Wie zegt dat osama geen vuurwapen had terwijl hij achter de vrouw schuilde? Het maakt het wel plausibeler waarom de vrouw waarachter osama zich achter schuilde is doogeschoten. Er was op dat moment een vuurgevecht.
Het lijkt mij dus dat in dat gevecht osama is gedood.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:23:01 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_96294568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Firefight kan ook, maar het moet aan elkaar. Niet zo boeiend. (en het is bedoelt)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:23:04 #196
181126 MouzurX
Misschien?
pi_96294570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij gewoon dat hij in het vuurgevecht in omgekomen. Het lijkt me niet dat ze hem eerst gevangennemen en dan een kogel z'n kop knallen.
En anders boeit het me nog niet.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_96294586
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Brave New World

In het kort komt het erop neer dat de mensen die daar posten ervanuit gaan dat alles dat in de Main Stream Media staat niet klopt, en er dus <insert random complottheorie> aan vooraf is gegaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:23:26 #198
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96294587
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En anders boeit het me nog niet.
Dank voor deze mededeling.
AFC AJAX
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:23:43 #199
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_96294595
Antwoord is al gegeven.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_96294629
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ja, maar ik interpreteer het 'after' als tijdens. :)
Ja, maar ik zou dan zeggen.
".., They killed Osama Bin Laden after a fire fight."

Dit klinkt al meer alsof het tijdens is. Als in het einde van het gevecht.
- Horace Walpole
pi_96294630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Die subforum wil ik wel eens zien, wat is de volle benaming daarvan?
Brave New World.
pi_96294636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Die subforum wil ik wel eens zien, wat is de volle benaming daarvan?
Geheim.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:24:43 #203
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96294645
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Brave New World

In het kort komt het erop neer dat de mensen die daar posten ervanuit gaan dat alles dat in de Main Stream Media staat niet klopt, en er dus <insert random complottheorie> aan vooraf is gegaan.
Ik heb lang niet alle posts van Schenkstroop gelezen, maar wanneer hij zegt dat hij niet blindelings de DNA-match van OBL vertrouwt omdat het voldaan is door de VS is dat toch zo gek nog niet? Ze zijn niet erg neutraal in dit hele verhaal :P
AFC AJAX
pi_96294648
quote:

4.22

Ik heb ook ergens gelezen dat ze hem eerst door zijn hoofd hebben geschoten, en later door zijn borst (dit zou dan 'after a firefight' zijn) om er zeker van te zijn dat hij dood was. Kan de bron alleen niet vinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')