Thx, effe kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Nog even voor de duidelijkheid:
http://pauwenwitteman.var(...)8f6b2fd62f1807b8f8cb
vanaf ongeveer 48:13
Vertel, in welke grondwet staat dat precies?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Northside het volgende:
[..]
De USA zijn en overal verkondigen dat je de internationale rechtsorde wil verspreiden en vervolgens iemand zonder enige vorm van proces doodleuk door zijn kop schieten... dan ben je inderdaad van het padje af.
nee dat is waar. maarja we kunnen nu wel allemaal wel conclusies gaan trekken, maar geen van ons allen weet wat er nu echt is gebeurd. misschien zullen we dat ook wel nooit te weten komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Doet niets af aan de legaliteit van de actie natuurlijk. Juist het tegenovergestelde.
En daarom vind ik het bizar dat men bij voorbaat al de VS op zo'n hoge troon zetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
nee dat is waar. maarja we kunnen nu wel allemaal wel conclusies gaan trekken, maar geen van ons allen weet wat er nu echt is gebeurd. misschien zullen we dat ook wel nooit te weten komen.
Ik ben benieuwd of er nog onderzoeken naar komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Northside het volgende:
[..]
De USA zijn en overal verkondigen dat je de internationale rechtsorde wil verspreiden en vervolgens iemand zonder enige vorm van proces doodleuk door zijn kop schieten... dan ben je inderdaad van het padje af.
1 tape. 1 tape! Eén enkele slechte tape met een zoveelste baardaap in een taal die wij niet verstaan. In een woestijn dialect nogwel die zelfs de meest doorgewinterde woestijnhaas niet machtig is. Bewijs! jajoh!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Luister dan. Die Al Qaida zat achter 911, die heeft dat bekend, in een tape heeft hij dat gezegd. Ik snap niet waarom er altijd van die sensatiezoekers moeten zijn die overal iets achter zoeken en het beter weten. Wat ik alleen raar vind, is het nou echt zo? Dat Bin Laden zijn lichaam in zee is gegooid..
dat moet volgens die islamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog onderzoeken naar komen.
Als het zo is dat Bin Laden zich verdedigde met een vuurwapen kan ik me voorstellen dat ie in een gevecht dood wordt geschoten, maar waarom is het lichaam zo snel al weggewerkt?
Tuurlijk weten we dat wel. De officiele lezing van de USA deugt niet, Amerikanen zijn slecht en horen te branden in de hel, Al Qaida is lief, Osama kon er niks aan doen en was onschuldig toen hij werd doodgeschoten en hoorde een rechtszaak te krijgen, en het feit dat zijn lichaam nooit gevonden zal worden betekent dat hij nog leeft!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
nee dat is waar. maarja we kunnen nu wel allemaal wel conclusies gaan trekken, maar geen van ons allen weet wat er nu echt is gebeurd. misschien zullen we dat ook wel nooit te weten komen.
Stel je aan zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk weten we dat wel. De officiele lezing van de USA deugt niet, Amerikanen zijn slecht en horen te branden in de hel, Al Qaida is lief, Osama kon er niks aan doen en was onschuldig toen hij werd doodgeschoten en hoorde een rechtszaak te krijgen, en het feit dat zijn lichaam nooit gevonden zal worden betekent dat hij nog leeft!
Zo, 12 topics samengevat in 1 alinea.
Of veroordelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef msnk het volgende:
[..]
En daarom vind ik het bizar dat men bij voorbaat al de VS op zo'n hoge troon zet
Wat is het allemaal weer zwart-wit in je post Scorpie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk weten we dat wel. De officiele lezing van de USA deugt niet, Amerikanen zijn slecht en horen te branden in de hel, Al Qaida is lief, Osama kon er niks aan doen en was onschuldig toen hij werd doodgeschoten en hoorde een rechtszaak te krijgen, en het feit dat zijn lichaam nooit gevonden zal worden betekent dat hij nog leeft!
Zolang er nog geen bewijs is van een legitieme actie kun je toch niets anders dan veroordelen? Dat doet ieder land toch normaal gesprokenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of veroordelen.
En Schenstroop doe even verder posten in 9/11 #46: Waar heren/dames NWO zich beroepen op Plausible deniability ipv hier.
nou nou, dat is wel heeeel kort door de bocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel of niet. Amerika zegt 'zo' en iedereen gelooft dat. .. ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Schenkstroop, als je hier een discussie over wilt voeren kan dat beter in een ander topic.
Aan wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar er zijn foto's, ze hebben foto's laten zien toch?
Neuh, je stelt alles zwart-wit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar stel ik me precies aan? Ik vat mooi samen, al zeg ik het zelf.
Waarvan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar er zijn foto's, ze hebben foto's laten zien toch?
Volgens mij waren er nog geen doden gevallen toen Mandela was opgepakt? Daarnaast was Mandela een Zuid-Afrikaans staatsburger, die kan geen oorlog verklaren aan het land, want hij is het land.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:54 schreef Nielsch het volgende:
Een ander voorbeeld dan; Nelson Mandela. Die is in zijn jonge jaren ook door de blanke leiders in Zuid-Afrika ook bestempeld als terrorist met diverse doden op zijn geweten. Sterker nog, er zijn blanke Zuid-Afrikanen die Mandela nog steeds als terrorist zien. Is dat gerechtvaardigd, en een eventuele vergeldingsactie op zijn leven dan ook?
Een beetje tegengas kan nooit kwaad, en soms moet dat inderdaad een beetje zwart/wit. Sue me. En kleuterlogica, daar is al 12 topics sprake van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is het allemaal weer zwart-wit in je post Scorpie.
Als je twijfels hebt over de gang van zaken betekent het nog niet dat Osama lief is en de Amerikanen slecht.
Jee, wat een kleuterlogica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |