Och, als ik ergens ineens van schrik (iemand staat ineens achter je ofzo), dan reageert mijn lijf daar ook op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef James1988 het volgende:
Rosa die die kopjes liet vallen zag er ook heel natuurlijk uit ja. "Oei, een man waarvan ik schrik. Laat ik nu de kopjes maar eens vallen."
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat Rosa te maken heeft met die Frederik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef douche-eendje het volgende:
Mag hopen dat Roderik even chaos gaat schoppen bij de Sandertjes
Ik ook. Ik gok op de vader van Lorena zijn, maar het zou ook wel leuk zijn als ze samen iets fouts hebben gedaan bij de vader van Ludo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat Rosa te maken heeft met die Frederik.
dat Rosa de moeder van Ludo blijkt te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik gok op de vader van Lorena zijn, maar het zou ook wel leuk zijn als ze samen iets fouts hebben gedaan bij de vader van Ludo.
Vandaag kan je overal terecht voor een feestje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef PeterKelder het volgende:
YES!!!!!!!!!!
Seizoen 4 komt in oktober uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.bol.com/nl/p/d(...)011373804/index.html
Tijd voor een feestje!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is een soap dus er gaat sowieso wat gebeuren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef douche-eendje het volgende:
Mag hopen dat Roderik even chaos gaat schoppen bij de Sandertjes
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat Rosa te maken heeft met die Frederik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ThunderBitch op 05-05-2011 15:15:57 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Je hoeft niet te kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een soap dus er gaat sowieso wat gebeuren.Is ook niet boeiend wat, haal het van de buis!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat die Frederik Rosa heeft verkracht, waarna ze zwanger werd van Lorena.
Ze lijkt namelijk een beetje bang voor hem ....
Denk ik.
[ Bericht 12% gewijzigd door Madame_Paon op 05-05-2011 15:23:44 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]kan ook zijn omdat ze bang is dat lorena in contact komt met haar echte vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat die Frederik Rosa heeft verkracht, waarna ze zwanger werd van Lorena.
Denk ik.
[ Bericht 6% gewijzigd door Misan op 05-05-2011 15:43:36 ]
Vond ik ook. Het leek eerder alsof hij samen met Tanya gewoon een weekendje weg ging.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Misan het volgende:
vond trouwens het afscheid van Jeff in de serie behoorlijk karig bedenk ik me net
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat die Frederik Rosa heeft verkracht, waarna ze zwanger werd van Lorena.
Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 05-05-2011 23:07:51 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet je wel.
Ik zou zeggen zet mijn bericht in een quote, want aan jou reactie te zien is het nog niet zover.
Volg het af en toe een stukje, dus weet niet altijd precies hoever ze zijn.
Wil je de quote van mij over Craig verbergen en als het niet kan wissen?quote:
Ik heb het in een spoilertag gezet. Kun je dat ook bij dat bericht van mij doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wil je de quote van mij over Craig verbergen en als het niet kan wissen?
Okay. En bedankt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het in een spoilertag gezet. Kun je dat ook bij dat bericht van mij doen?
En Misan, kun jij dat ook doen?
Bericht nummer 117 was het.
Idd, duurt mij net iets té lang: had 'm het liefst 25 mei al gehadquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef Frey het volgende:
NEEEEEEE! Dat duurt nog veeeeeel te lang.![]()
![]()
![]()
Ik bedoel: JAAAAAAAA! Gelukkig komt hij al na nog geen jaar.![]()
![]()
De prijs zal ook nog wel omlaag gaan neem ik aan. Seizoen 3 lag hier meteen voor 30 euro.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Idd, duurt mij net iets té lang: had 'm het liefst 25 mei al gehad
Nou ja, tis nog afwachten: voor hetzelfde geld schuiven ze de releasedatum naar december op 25 oktober
Denk ik ook wel. Zal wel zakken naar 34,99quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
[..]
De prijs zal ook nog wel omlaag gaan neem ik aan. Seizoen 3 lag hier meteen voor 30 euro.
Oh man, wáárom herinner je me hierdoor weer aan die achterlijke gast???? Was hem net goed en wel weer vergeten!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat er weer gedoe gaande is:
Ik heb Catweazle en al die mensen die ten tijde van de release van seizoen 3 begonnen te klagen, al tijden niet meer gezien in dit topic. Als die nu weer aankomen zetten met hun gejank, zal ik hun hoogstpersoonlijk direct rapporteren.
Ontopic; Hier ga ik mijn nichtje heel blij mee maken
Daarom juist. Omdat die mensen straks weer huilie huilie komen doen omdat we het niet meer over de afgrijselijke relaties tussen Ludwin en Darlie (Die vond ik wel leuk, maar wilde eigenlijk iets als Delliequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh man, wáárom herinner je me hierdoor weer aan die achterlijke gast???? Was hem net goed en wel weer vergeten!
Amenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Frey het volgende:
Deze schrijvers zouden verplicht seizoen 4 moeten bestellen om te kijken naar de echte gebroeders Alberts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThunderBitch, kun je trouwens die quote nog aanpassen? Post # 121.
Ik heb echt zo geen zin in nog meer gezeik rond Edwin, Lucas & Anton ...
Lucas moet die gast gewoon dumpen en iets beters zoeken.
[ Bericht 3% gewijzigd door Madame_Paon op 05-05-2011 23:09:01 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Done! had alleen die van mij veranderd, maar die uit de jouwe ook verborgen. is misschien wel zo handig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThunderBitch, kun je trouwens die quote nog aanpassen? Post # 121.
Ik heb echt zo geen zin in nog meer gezeik rond Edwin, Lucas & Anton ...
Lucas moet die gast gewoon dumpen en iets beters zoeken.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef James1988 het volgende:
Ach ja zo tante zo nichtje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ja, charlie zoekt rik op, rik geeft aan dat ze op moet opzouten, ze geeft hem de schuld van alles, rik flipt en probeert nu ook charlie te wurgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:36 schreef Misan het volgende:
Heb ik nog wat gemist nu ik de aflevering van gisteren niet gezien heb?
Je bent aangenomen!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:06 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zou zoveel mensen blij kunnen maken met de regie over maar 1 aflevering
Kijk, dat is een soap!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:06 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ja, charlie zoekt rik op, rik geeft aan dat ze op moet opzouten, ze geeft hem de schuld van alles, rik flipt en probeert nu ook charlie te wurgen.
Verder betrapt Lucas frederik, op zijn knieën zittende voor anton die zijn broek op de enkels heeft. Jammer voor maxime ook want haar lover eet van twee ballenwallen. Zou ze dan nooit gelukkig worden boehoe?
Tot slot kwamen er zes nieuwe interessante personages bij, is jack uit het politiekorps gezet vanwege ernstige belangen verstrengeling en onprofessionaliteit in zijn werk , komt ninas linker hand tussen een hard dicht slaand autoportier, is er een hele fijne naakt scène met sjors, krijgt amy een gezichts transplantatie en komt danny om door een dodelijk ongeluk met een te hard rijdende bus, messteken en een van vijftig meter hoogte vallende piano.
.....
Ik zou zoveel mensen blij kunnen maken met de regie over maar 1 aflevering
Metaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rosa is een schat die enge kerel is dus nu al een een lul
Had Lorena het tegen Rosa trouwens echt over tante Meta ?
[ afbeelding ]
quote:Rosa was getrouwd met een Spaanse man, ze kreeg twee kinderen waaronder Lorena. In Spanje werkte Rosa voor de busonderneming van haar man en zijn familie. Na het overlijden van haar man keerde Rosa terug naar Nederland. Haar zoon bleef in Spanje wonen, Lorena vertrok naar Zuid-Amerika voor haar stage. Lorena heeft daar Floris van Wickenrode leren kennen en ook Gilbert Brouwer, met wie ze later een tijdje is getrouwd.
Na haar terugkomst in Nederland is Rosa tijdelijk bij Ludo Sanders als huishoudster gaan werken, maar ze is er nooit weggegaan.
Vergeet Charlie, Bing, Edwin, Anton, Lucas en Sjors niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:02 schreef nafmmpjajn12 het volgende:
wat dacht je van waar we maxime,danny en nina door het slijk halen willen
Wat een piep!wijf is nina toch
Anton niet die is cool die heeft Lucas goed op zijn plaats gezet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeet Charlie, Bing, Edwin, Anton, Lucas en Sjors niet.
..... bijna iedereen dus. Het lijkt wel alsof de schrijvers het doel hebben om alle personages onsympathiek te maken.
We hebben toen een eenduidig antwoord van mods gekregen, er is nog een steeds een inactief topic over 'alleen het huidige seizoen' waar ze terecht kunnen, wat mij betreft hoeven we er niet eens meer op in te gaan. Dit zou hetzelfde zijn als een nieuwe internationale discussie openen over het al dan niet rond of plat zijn van de aardequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat er weer gedoe gaande is:
Ik heb Catweazle en al die mensen die ten tijde van de release van seizoen 3 begonnen te klagen, al tijden niet meer gezien in dit topic. Als die nu weer aankomen zetten met hun gejank, zal ik hun hoogstpersoonlijk direct rapporteren.
Ontopic; Hier ga ik mijn nichtje heel blij mee maken
Och, die gasten als Catweazle wilden gewoon een relletje schoppen en dat is ze - jammerlijk genoeg - nog gelukt ook. Overigens zie ik dat Huidige Serie-topic nergens meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
We hebben toen een eenduidig antwoord van mods gekregen, er is nog een steeds een inactief topic over 'alleen het huidige seizoen' waar ze terecht kunnen, wat mij betreft hoeven we er niet eens meer op in te gaan. Dit zou hetzelfde zijn als een nieuwe internationale discussie openen over het al dan niet rond of plat zijn van de aarde![]()
Overigens: top dat seizoen 4 uitkomt!
Robert door de spiegelquote:
*Het huwelijk van Arnie en Roos,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Robert door de spiegel
Daniël in de put
LindaLook
Robert en Laura trouwen opnieuw
Romance tussen Frits en Martine
Simon met een lamp op zijn kop
etc.
Wat opmerkingen van mijn kant bij de door jou genoemde punten:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is het seizoen waarbij lijntjes uit de eerste 3 seizoenen worden beëindigd en de basis wordt gelegd voor de komende 5 tot 6 jaar:
*Peter vertrok gedurende de eerste weken, Helen wist wie haar zoon was.
*Jef en Roberts relatie normaliseerde pas echt voor het eerst en een 14 jaar lange samenwerking begon.
* De invloed van Amerika en Stenders beleefde een laatste stuiptrekking en verdween daarna voorgoed.
* De rol van het personage Simon Dekker wordt nog wat kleiner en minder invloedrijk.
* De haat van Martine voor Helen kwam tot een climax.
En dan vergeet ik nog wel wat
Zou misschien een beetje out of character zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Wilbert Gieske zou zo terug kunnen keren als bad guy. Robert Alberts, de keiharde reclameman.
In 3 jaar kan veel gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou misschien een beetje out of character zijn
Trouwens, Robert en Dennis zaten toch in Tokyo? Vreemd dat ze na de aardbevingen etc. nog niets van zich hebben laten horen. Ook vreemd dat je Laura of Jef er niet eens over hebt gehoordquote:
Die Lucas is echt vreselijk de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anton niet die is cool die heeft Lucas goed op zijn plaats gezet.
Neh.....quote:
Ik vind hem bijna altijd vreselijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Die Lucas is echt vreselijk de laatste tijd.
Anton
Ik vind het een beetje treurig dat Bianca altijd Antons gezag ondermijnt, wat dat betreft heeft ie wel gelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een lul die die Lucas en die Edwin en Bianca gaan er nog in mee ook.
Doet 'ie toch echt zelf hoor, Lucas heeft zichzelf niet in elkaar geslagen en hij heeft toch helemaal uit zichzelf zulke idiote ideeën over homo's. Je kan je inderdaad afvragen of iemand die zulke denkbeelden uitdraagt wel een goede huisarts is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef Niggling het volgende:
-En na gister komt daar nog bij: Anton's praktijk om zeep helpen.
Sloeg hij Lucas niet gewoon in elkaar omdat er sex plaatsvond in zijn praktijk ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doet 'ie toch echt zelf hoor, Lucas heeft zichzelf niet in elkaar geslagen en hij heeft toch helemaal uit zichzelf zulke idiote ideeën over homo's. Je kan je inderdaad afvragen of iemand die zulke denkbeelden uitdraagt wel een goede huisarts is.
Hij draagt ze niet uit, hij houdt ze juist voor zichzelf, tenzij hij er in zijn persoonlijke levenssfeer mee wordt geconfronteerd. Hij heeft Sjoerd ooit nog zijn excuses laten aanbieden aan Lucas nadat die hem geslagen had. Dus hij is neutraal tegen homo's, tenzij het te dicht bij hem zelf of zijn geliefden komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doet 'ie toch echt zelf hoor, Lucas heeft zichzelf niet in elkaar geslagen en hij heeft toch helemaal uit zichzelf zulke idiote ideeën over homo's. Je kan je inderdaad afvragen of iemand die zulke denkbeelden uitdraagt wel een goede huisarts is.
Het enige dat Anton ooit fout heeft gedaan is die meppartij, voor de rest heb ik weinig op het personage aan te merken. Voor de rest ben ik het volledig met je eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Anton is een prima huisarts. Als hij dat niet was, had hij nooit een goedlopende praktijk gehad.
Hij ziet een ander leven voor zijn zoon en moet daar aan wennen. Natuurlijk zal hij dat uiteindelijk doen, maar je kunt iemand ook niet dwingen om iets te accepteren in de volle omvang, zoals je dat wilt. Ik denk dan er niet veel ouders zijn die staan te trappelen als ze in zo'n situatie terecht komen.
Wie dat zegt, liegt over het algemeen (ja tenzij je al met het bijltje gehakt hebt natuurlijk, of tenzij je zelf van de andere kant bent of op z'n minst bi.
Lucas moet een keer die drol inslikken en gewoon gaan doen. Hij denkt dat de wereld zich naar hem moet schikken, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
En ik begin me ook te irriteren aan Mw Anton. Ze doet net of hij een van de jongen is. Zou voor mij niet acceptabel zijn.
Charlie moet maar eens het lid op haar neus krijgen. Rik die haar de deur wijst en "verstoot" in de zin van, niets meer van haar willen weten, over en uit. Dat zal d'r leren.
Ja, maar, op het moment dat je iemand het ziekenhuis in hebt geslagen, kun je niet zeggen dat je dingen voor je houdt, toch? Gedachten zijn vrij, maar op het moment dat je ze op deze manier uit, zijn ze niet langer alleen van jou.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hij draagt ze niet uit, hij houdt ze juist voor zichzelf, tenzij hij er in zijn persoonlijke levenssfeer mee wordt geconfronteerd. Hij heeft Sjoerd ooit nog zijn excuses laten aanbieden aan Lucas nadat die hem geslagen had. Dus hij is neutraal tegen homo's, tenzij het te dicht bij hem zelf of zijn geliefden komt.
Is het inmiddels een goedlopende praktijk dan? Kan me herinneren dat, rond de tijd dat Bianca ging werken, de zaken niet goed gingen en hij meer patienten nodig had. Dat verhaallijntje is ook een zachte dood gestorven, dat zijn de schrijvers zeker vergeten...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Anton is een prima huisarts. Als hij dat niet was, had hij nooit een goedlopende praktijk gehad.
Wel goed lezen wat ik zei, ik zei op professioneel niveau (zijn werk) houdt hij het voor zich en zit het hem niet eens dwars dus hij hoeft het ook niet te uiten. Op privé niveau ligt dit anders zoals je wel vaker ziet bij verschillende mensen in allerlei opzichten. In dat slaan was hij ook fout, echter in de periode erna zie ik dat hij echt zijn best is gaan doen, terwijl Lucas in mijn ogen bleef zeiken en etteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar, op het moment dat je iemand het ziekenhuis in hebt geslagen, kun je niet zeggen dat je dingen voor je houdt, toch? Gedachten zijn vrij, maar op het moment dat je ze op deze manier uit, zijn ze niet langer alleen van jou.
Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens, desalniettemin vind ik dat Lucas nu Anton zijn excuses en dergelijke heeft aangeboden en het echt probeerde niet heel erg meewerkt. Die houding van Lucas zit me kortgezegd meer dwars dan de houding van Anton.quote:Ik heb overigens niets tegen Anton hoor, vind het verder een prima personage, maar het zou hem sieren zijn verantwoordelijkheid te nemen
Daar kan ik me niks van herrineren, wel dat hij de praktijk van Martijn Huygens overnam en toen was het een goedlopende praktijk...quote:[..]
Is het inmiddels een goedlopende praktijk dan? Kan me herinneren dat, rond de tijd dat Bianca ging werken, de zaken niet goed gingen en hij meer patienten nodig had. Dat verhaallijntje is ook een zachte dood gestorven, dat zijn de schrijvers zeker vergeten...
Komt ook niet in de uitzending van gister. Maar hij denkt hetzelfde als wat ik denk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:04 schreef kissaa het volgende:
[..]
Spoiler graag![]()
(heb de uitzending nog niet gezien)
Dat in elkaar slaan was ook een beetje overdone, maar de trigger was ook wel heftig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar, op het moment dat je iemand het ziekenhuis in hebt geslagen, kun je niet zeggen dat je dingen voor je houdt, toch? Gedachten zijn vrij, maar op het moment dat je ze op deze manier uit, zijn ze niet langer alleen van jou.
Ik heb overigens niets tegen Anton hoor, vind het verder een prima personage, maar het zou hem sieren zijn verantwoordelijkheid te nemen
[..]
Is het inmiddels een goedlopende praktijk dan? Kan me herinneren dat, rond de tijd dat Bianca ging werken, de zaken niet goed gingen en hij meer patienten nodig had. Dat verhaallijntje is ook een zachte dood gestorven, dat zijn de schrijvers zeker vergeten...
dat zeker haha, Brooke heeft nog een bepaalde charme en schoonheidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie is veel te lelijk, sletterig en hysterisch in mijn ogen om een soort Brooke uit the Bold te zijn die mannen het hoofd op hol maakt en tegen elkaar uitspeelt
Ja duh, het enige waar ze nog goed voor is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Jaapo het volgende:
9 van de 10 mannen die hier afgeven op Charlie zouden haar nog steeds doen als ze de kans kregen.
Túúúúúúrlijk. Er is een storing, maar ze hebben de shortie van 9 mei er al wel op kunnen zetten?quote:GTST (3 uur geleden) Door een storing is de aflevering van vrijdag 6 mei pas maandag 9 mei terug te zien. Onze excuses voor het ongemak!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:04 schreef kissaa het volgende:
[..]
Spoiler graag![]()
(heb de uitzending nog niet gezien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef MissJ het volgende:
pffffffffffffff ik heb de aflevering gisteren ook niet kunnen zien.
Dus pas maandag issie te zien? Dan wel graag vóór 20.00 want anders heeft het ook geen zin meer om terug te kijken
ja maar dat zijn die mannen die standaard altijd een zak bij zich hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Jaapo het volgende:
9 van de 10 mannen die hier afgeven op Charlie zouden haar nog steeds doen als ze de kans kregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |