Idd, duurt mij net iets té lang: had 'm het liefst 25 mei al gehadquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef Frey het volgende:
NEEEEEEE! Dat duurt nog veeeeeel te lang.![]()
![]()
![]()
Ik bedoel: JAAAAAAAA! Gelukkig komt hij al na nog geen jaar.![]()
![]()
De prijs zal ook nog wel omlaag gaan neem ik aan. Seizoen 3 lag hier meteen voor 30 euro.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Idd, duurt mij net iets té lang: had 'm het liefst 25 mei al gehad
Nou ja, tis nog afwachten: voor hetzelfde geld schuiven ze de releasedatum naar december op 25 oktober
Denk ik ook wel. Zal wel zakken naar 34,99quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
[..]
De prijs zal ook nog wel omlaag gaan neem ik aan. Seizoen 3 lag hier meteen voor 30 euro.
Oh man, wáárom herinner je me hierdoor weer aan die achterlijke gast???? Was hem net goed en wel weer vergeten!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat er weer gedoe gaande is:
Ik heb Catweazle en al die mensen die ten tijde van de release van seizoen 3 begonnen te klagen, al tijden niet meer gezien in dit topic. Als die nu weer aankomen zetten met hun gejank, zal ik hun hoogstpersoonlijk direct rapporteren.
Ontopic; Hier ga ik mijn nichtje heel blij mee maken
Daarom juist. Omdat die mensen straks weer huilie huilie komen doen omdat we het niet meer over de afgrijselijke relaties tussen Ludwin en Darlie (Die vond ik wel leuk, maar wilde eigenlijk iets als Delliequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh man, wáárom herinner je me hierdoor weer aan die achterlijke gast???? Was hem net goed en wel weer vergeten!
Amenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Frey het volgende:
Deze schrijvers zouden verplicht seizoen 4 moeten bestellen om te kijken naar de echte gebroeders Alberts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThunderBitch, kun je trouwens die quote nog aanpassen? Post # 121.
Ik heb echt zo geen zin in nog meer gezeik rond Edwin, Lucas & Anton ...
Lucas moet die gast gewoon dumpen en iets beters zoeken.
[ Bericht 3% gewijzigd door Madame_Paon op 05-05-2011 23:09:01 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Done! had alleen die van mij veranderd, maar die uit de jouwe ook verborgen. is misschien wel zo handig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThunderBitch, kun je trouwens die quote nog aanpassen? Post # 121.
Ik heb echt zo geen zin in nog meer gezeik rond Edwin, Lucas & Anton ...
Lucas moet die gast gewoon dumpen en iets beters zoeken.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef James1988 het volgende:
Ach ja zo tante zo nichtje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ja, charlie zoekt rik op, rik geeft aan dat ze op moet opzouten, ze geeft hem de schuld van alles, rik flipt en probeert nu ook charlie te wurgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:36 schreef Misan het volgende:
Heb ik nog wat gemist nu ik de aflevering van gisteren niet gezien heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |