Oh ja?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Misan het volgende:
Dat dacht ik wel! Frederik is de vader van Lorena
Och, als ik ergens ineens van schrik (iemand staat ineens achter je ofzo), dan reageert mijn lijf daar ook op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef James1988 het volgende:
Rosa die die kopjes liet vallen zag er ook heel natuurlijk uit ja. "Oei, een man waarvan ik schrik. Laat ik nu de kopjes maar eens vallen."
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat Rosa te maken heeft met die Frederik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef douche-eendje het volgende:
Mag hopen dat Roderik even chaos gaat schoppen bij de Sandertjes
Ik ook. Ik gok op de vader van Lorena zijn, maar het zou ook wel leuk zijn als ze samen iets fouts hebben gedaan bij de vader van Ludo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat Rosa te maken heeft met die Frederik.
dat Rosa de moeder van Ludo blijkt te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik gok op de vader van Lorena zijn, maar het zou ook wel leuk zijn als ze samen iets fouts hebben gedaan bij de vader van Ludo.
Vandaag kan je overal terecht voor een feestje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef PeterKelder het volgende:
YES!!!!!!!!!!
Seizoen 4 komt in oktober uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.bol.com/nl/p/d(...)011373804/index.html
Tijd voor een feestje!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is een soap dus er gaat sowieso wat gebeuren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef douche-eendje het volgende:
Mag hopen dat Roderik even chaos gaat schoppen bij de Sandertjes
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat Rosa te maken heeft met die Frederik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ThunderBitch op 05-05-2011 15:15:57 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Je hoeft niet te kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een soap dus er gaat sowieso wat gebeuren.Is ook niet boeiend wat, haal het van de buis!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat die Frederik Rosa heeft verkracht, waarna ze zwanger werd van Lorena.
Ze lijkt namelijk een beetje bang voor hem ....
Denk ik.
[ Bericht 12% gewijzigd door Madame_Paon op 05-05-2011 15:23:44 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]kan ook zijn omdat ze bang is dat lorena in contact komt met haar echte vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat die Frederik Rosa heeft verkracht, waarna ze zwanger werd van Lorena.
Denk ik.
[ Bericht 6% gewijzigd door Misan op 05-05-2011 15:43:36 ]
Vond ik ook. Het leek eerder alsof hij samen met Tanya gewoon een weekendje weg ging.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Misan het volgende:
vond trouwens het afscheid van Jeff in de serie behoorlijk karig bedenk ik me net
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat die Frederik Rosa heeft verkracht, waarna ze zwanger werd van Lorena.
Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 05-05-2011 23:07:51 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet je wel.
Ik zou zeggen zet mijn bericht in een quote, want aan jou reactie te zien is het nog niet zover.
Volg het af en toe een stukje, dus weet niet altijd precies hoever ze zijn.
Wil je de quote van mij over Craig verbergen en als het niet kan wissen?quote:
Ik heb het in een spoilertag gezet. Kun je dat ook bij dat bericht van mij doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wil je de quote van mij over Craig verbergen en als het niet kan wissen?
Okay. En bedankt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het in een spoilertag gezet. Kun je dat ook bij dat bericht van mij doen?
En Misan, kun jij dat ook doen?
Bericht nummer 117 was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |