Je bent aangenomen!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:06 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zou zoveel mensen blij kunnen maken met de regie over maar 1 aflevering

Kijk, dat is een soap!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:06 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ja, charlie zoekt rik op, rik geeft aan dat ze op moet opzouten, ze geeft hem de schuld van alles, rik flipt en probeert nu ook charlie te wurgen.
Verder betrapt Lucas frederik, op zijn knieën zittende voor anton die zijn broek op de enkels heeft. Jammer voor maxime ook want haar lover eet van twee ballenwallen. Zou ze dan nooit gelukkig worden boehoe?
Tot slot kwamen er zes nieuwe interessante personages bij, is jack uit het politiekorps gezet vanwege ernstige belangen verstrengeling en onprofessionaliteit in zijn werk , komt ninas linker hand tussen een hard dicht slaand autoportier, is er een hele fijne naakt scène met sjors, krijgt amy een gezichts transplantatie en komt danny om door een dodelijk ongeluk met een te hard rijdende bus, messteken en een van vijftig meter hoogte vallende piano.
.....
Ik zou zoveel mensen blij kunnen maken met de regie over maar 1 aflevering

Metaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rosa is een schat die enge kerel is dus nu al een een lul
Had Lorena het tegen Rosa trouwens echt over tante Meta ?
[ afbeelding ]

quote:Rosa was getrouwd met een Spaanse man, ze kreeg twee kinderen waaronder Lorena. In Spanje werkte Rosa voor de busonderneming van haar man en zijn familie. Na het overlijden van haar man keerde Rosa terug naar Nederland. Haar zoon bleef in Spanje wonen, Lorena vertrok naar Zuid-Amerika voor haar stage. Lorena heeft daar Floris van Wickenrode leren kennen en ook Gilbert Brouwer, met wie ze later een tijdje is getrouwd.
Na haar terugkomst in Nederland is Rosa tijdelijk bij Ludo Sanders als huishoudster gaan werken, maar ze is er nooit weggegaan.

Vergeet Charlie, Bing, Edwin, Anton, Lucas en Sjors niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:02 schreef nafmmpjajn12 het volgende:
wat dacht je van waar we maxime,danny en nina door het slijk halen willen
Wat een piep!wijf is nina toch

Anton niet die is cool die heeft Lucas goed op zijn plaats gezet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeet Charlie, Bing, Edwin, Anton, Lucas en Sjors niet.
..... bijna iedereen dus. Het lijkt wel alsof de schrijvers het doel hebben om alle personages onsympathiek te maken.

We hebben toen een eenduidig antwoord van mods gekregen, er is nog een steeds een inactief topic over 'alleen het huidige seizoen' waar ze terecht kunnen, wat mij betreft hoeven we er niet eens meer op in te gaan. Dit zou hetzelfde zijn als een nieuwe internationale discussie openen over het al dan niet rond of plat zijn van de aardequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voordat er weer gedoe gaande is:
Ik heb Catweazle en al die mensen die ten tijde van de release van seizoen 3 begonnen te klagen, al tijden niet meer gezien in dit topic. Als die nu weer aankomen zetten met hun gejank, zal ik hun hoogstpersoonlijk direct rapporteren.
Ontopic; Hier ga ik mijn nichtje heel blij mee maken

Och, die gasten als Catweazle wilden gewoon een relletje schoppen en dat is ze - jammerlijk genoeg - nog gelukt ook. Overigens zie ik dat Huidige Serie-topic nergens meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
We hebben toen een eenduidig antwoord van mods gekregen, er is nog een steeds een inactief topic over 'alleen het huidige seizoen' waar ze terecht kunnen, wat mij betreft hoeven we er niet eens meer op in te gaan. Dit zou hetzelfde zijn als een nieuwe internationale discussie openen over het al dan niet rond of plat zijn van de aarde
Overigens: top dat seizoen 4 uitkomt!

Robert door de spiegelquote:

*Het huwelijk van Arnie en Roos,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Robert door de spiegel
Daniël in de put
LindaLook
Robert en Laura trouwen opnieuw
Romance tussen Frits en Martine
Simon met een lamp op zijn kop
etc.

Wat opmerkingen van mijn kant bij de door jou genoemde punten:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is het seizoen waarbij lijntjes uit de eerste 3 seizoenen worden beëindigd en de basis wordt gelegd voor de komende 5 tot 6 jaar:
*Peter vertrok gedurende de eerste weken, Helen wist wie haar zoon was.
*Jef en Roberts relatie normaliseerde pas echt voor het eerst en een 14 jaar lange samenwerking begon.
* De invloed van Amerika en Stenders beleefde een laatste stuiptrekking en verdween daarna voorgoed.
* De rol van het personage Simon Dekker wordt nog wat kleiner en minder invloedrijk.
* De haat van Martine voor Helen kwam tot een climax.
En dan vergeet ik nog wel wat

Zou misschien een beetje out of character zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Wilbert Gieske zou zo terug kunnen keren als bad guy. Robert Alberts, de keiharde reclameman.

In 3 jaar kan veel gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou misschien een beetje out of character zijn

Trouwens, Robert en Dennis zaten toch in Tokyo? Vreemd dat ze na de aardbevingen etc. nog niets van zich hebben laten horen. Ook vreemd dat je Laura of Jef er niet eens over hebt gehoordquote:

Die Lucas is echt vreselijk de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anton niet die is cool die heeft Lucas goed op zijn plaats gezet.

Neh.....quote:
Ik vind hem bijna altijd vreselijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Die Lucas is echt vreselijk de laatste tijd.
Anton

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |