Past wel bij die DDR mentaliteit die daar kort op volgde, eerlijk alles delen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uitgezonderd oostfront, daar werd onvrijwillig in het rond geneukt.
Er waren wel eens betere tijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, zoveel verdorven karakters bij elkaar vind je anders nergens.
Nee, ik bedoel dat jij als overmeesteraar die vrouwen, zoals dotCommunism, verkracht uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen geilen gewoon op soldaten, waar dacht je dat al die oorlogskinderen van Amerikanen / Canadezen in Nederland vandaan komen.
Uitgezonderd oostfront, daar werd onvrijwillig in het rond geneukt.
Secularisering, spijt me zeer.quote:
Dat word nog een aardig dilemma, of dotCommunism "friendly" of "Tango" is.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij als overmeesteraar die vrouwen, zoals dotCommunism, verkracht uiteraard..
Niet de friendly vrouwen.
Don't fraternize is dan het devies.
Ik weet echter niet zeker of ik dotCommunism wél wil verkrachten, ik ken haar immers niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij als overmeesteraar die vrouwen, zoals dotCommunism, verkracht uiteraard..
Niet de friendly vrouwen.
Don't fraternize is dan het devies.
Duh dotCommunism....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat word nog een aardig dilemma, of dotCommunism "friendly" of "Tango" is.
Ja maar ze blijft Nederlandse.quote:
Zal wel een beep zijn hoor, denk je niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet echter niet zeker of ik dotCommunism wél wil verkrachten, ik ken haar immers niet.
Deurtje dicht en een extra lang programma op 90 graden.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dan ook binnenkatten, kijk maar:
[ afbeelding ]
Dit is mijn Dotje.
Dat is maar relatief, in het geval van oorlog liggen er lijsten klaar van vijandelijke Nederlanders die direct opgepakt of geliquideerd dienen te worden.quote:
5de colonne idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is maar relatief, in het geval van oorlog liggen er lijsten klaar van vijandelijke Nederlanders die direct opgepakt of geliquideerd dienen te worden.
Sta ik daar ook op?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is maar relatief, in het geval van oorlog liggen er lijsten klaar van vijandelijke Nederlanders die direct opgepakt of geliquideerd dienen te worden.
Daar kan ik totaal geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal wel een beep zijn hoor, denk je niet?
Ja maar ik vrees dat intiem contact overeenkomsten met Nijmegen en Arnhem zal vertonen, 'a bridge too far'.quote:
Ik woon vlakbij de KMSquote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt eraan, onder welk militair district val jij?
Ben je een homo dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar kan ik totaal geen uitspraken over doen.
Trouwens ben ik meer van het plunderen dan van het verkrachten, sex kan je ook gratis krijgen in bijv. de UB.
Ik meld me aan, leuk baantje.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrienden worden met dotCommunism garandeert een plekje in de top 10.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik moet je teleurstellen, je staat er niet op. Provoceert u nog een keer.
Hoezo?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik vrees dat intiem contact overeenkomsten met Nijmegen en Arnhem zal vertonen, 'a bridge too far'.
Nee, bitte. Ik vecht wel mee als het er echt op aankomtquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik moet je teleurstellen, je staat er niet op. Provoceert u nog een keer.
Nee, maar sex is niet verhandelbaar, en ik kijk toch eerder met een commercieel oogmerk naar een oorlog.quote:
Ja, maar ze is een vrouw.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat gaat echt met elkaar samen hoor, verkrachten en oorlog voeren...
Zoekt u nog eens op operatie Gladio, dan zult u zien dat u wordt uitgekozen en uzelf niet beschikbaar kan stellen.quote:
Obviously, als je jonge jongens verkracht wordt je er als bezetter sws niet populairder op, toch?quote:
Ach, als ze me maar aanstellen voor een leuk baantje dan maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoekt u nog eens op operatie Gladio, dan zult u zien dat u wordt uitgekozen en uzelf niet beschikbaar kan stellen.
Thats not what the Pope said.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Obviously, als je jonge jongens verkracht wordt je er als bezetter sws niet populairder op, toch?
Je staat iig genoteerd om als eerste opgeroepen te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als ze me maar aanstellen voor een leuk baantje dan maar.
Kunnen runnen maar liefst?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar sex is niet verhandelbaar, en ik kijk toch eerder met een commercieel oogmerk naar een oorlog.
Overigens zou ik wel een dergelijke instantie kunnen runnen:
http://de.wikipedia.org/wiki/Wehrmachtsbordell
Och, weten zij veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je staat iig genoteerd om als eerste opgeroepen te worden.
Ja, maar die bejaarde uit Vaticaanstad voert geen oorlog.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar die bejaarde uit Vaticaanstad voert geen oorlog.
Alhoewel, zat hij niet bij de Hitlerjugend?
Nummertje 69 zeker.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, weten zij veel.
Ik ben slechts een nummer.
Dat is onderdeel van zijn charme op kleine kindertjes.quote:
Ik ook, maar ik vraag mij toch ook stiekum af hoe Ann Coulter in bed zou zijn.quote:
55.quote:
Ik denk dat je te klein geschapen bent voor haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vraag mij toch ook stiekum af hoe Ann Coulter in bed zou zijn.
Welnu, goed plan, ik ga me ook even te goed doen aan een biertje en sigaar.quote:
Die gave heeft 'het'.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
dotCommunism heeft de discussie wel meteen een hele andere kant op weten te sturen.
Bier <----> sigaar?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnu, goed plan, ik ga me ook even te goed doen aan een biertje en sigaar.
Toch prefereer ik liever een (zachte) cognac bij een sigaar.quote:
De volleybalclub?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch prefereer ik liever een (zachte) cognac bij een sigaar.
Bij voorkeur samen met enkele clubgenoten op een balkon in een kansenwijk.
De studentenweerbaarheid, doen alsof het een geweer is.quote:
Nee, in dit geval niet de weerbaarheid, maar de studentenvereniging zelf.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
De studentenweerbaarheid, doen alsof het een geweer is.
Niet alleen homo's zijn goed in relletjes veroorzaken om niks.quote:
Idd, kutstadquote:
Die jongen kan er ook niets aan doen dat hij dubieus is!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet alleen homo's zijn goed in relletjes veroorzaken om niks.
Zondag nog geweest, was ook een kermisje.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Idd, kutstad![]()
Dat bewees de Koningin wel weer
Maar dat is niet onze grote kermisquote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Zondag nog geweest, was ook een kermisje.
Voordeel van kinderen hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
Moederdag is maar kut, ik heb nooit een idee wat ik ervoor moet doen en dan is mevrouw weer gepikeerd.
Ik vond hem vrij prijzig, 1.50 voor de vliegtuigjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dat is niet onze grote kermis
Dat is het enige lichtpunt aan deze stad. éénnagrootste, goedkoopste kermis van Nederland
Wijn, champagne, olijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
Moederdag is maar kut, ik heb nooit een idee wat ik ervoor moet doen en dan is mevrouw weer gepikeerd.
Ja, dat is de oranjekermis. Niet de grote kermisquote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[/quot[quote]Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij prijzig, 1.50 voor de vliegtuigjes.![]()
Bedoel je Kader Abdollah?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
Heeft iemand het boek van Kader Obdolah al gelezen?
Yo nigga, off course.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
Er is geen enkel voordeel van kinderen hebben. Zeikende schreeuwende kutwezens.quote:
Ze komen uit een kut ja dat klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is geen enkel voordeel van kinderen hebben. Zeikende schreeuwende kutwezens.
Uitstekend, 2 weken erna is de verjaardag van mevrouw, werkt in die korte tijdsspanne wijn, champagne en olijven 2x of moet ik iets anders verzinnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wijn, champagne, olijven.
Always works.
Bedoel je dat boek "de Boodschapper"?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
Die vent heeft een iraanse snor, terug sturen en wel meteen en die dochter ook. Ik ben voor een Iraanse snortaxquote:
Nee, 'De Kraai'. Het boekenweekgeschenk van dit jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je dat boek "de Boodschapper"?
Ik was er even voor op de bank gaan zitten zelfs. Goeie uitzendingquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Remlof kijk je ook naar tegenlicht?
Die gast nu zegt wel dingen die wel waar zijn wmb.
Ja. Jij?quote:
Maar dan niet met de PVV, die zijn zo links als de neten.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
Dit land moet zo snel mogelijk rechts af.
Rechtsaf? Bij Duitsland voegen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ze moeten inderdaad in economisch opzicht een flink stuk naar rechts.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dan niet met de PVV, die zijn zo links als de neten.
Die moslims boeien me geen flikker, het is juist het economisch beleid wat ik belangrijk vind.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad in economisch opzicht inderdaad een flink stuk naar rechts.
Wat stem jij eigenlijk, o Pruis?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die moslims boeien me geen flikker, het is juist het economisch beleid wat ik belangrijk vind.
Beide zijn belangrijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die moslims boeien me geen flikker, het is juist het economisch beleid wat ik belangrijk vind.
Ach, de PVV raakt dan haar electoraat kwijt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kader Abdolah zou ik in willen delen in het genre dat ook Saddam Hussein, Hosni Mubarrak en Geert Wilders beoefenen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, 'De Kraai'. Het boekenweekgeschenk van dit jaar.
Uiteraard, met 5 corona's per dag is cognac teveel van het goede.quote:
Hij verft zijn snor grijs?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Kader Abdolah zou ik in willen delen in het genre dat ook Saddam Hussein, Hosni Mubarrak en Geert Wilders beoefenen.
Het haarverfgenre.
Hm, een keer wijn, andere keer champagne.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uitstekend, 2 weken erna is de verjaardag van mevrouw, werkt in die korte tijdsspanne wijn, champagne en olijven 2x of moet ik iets anders verzinnen?
In zoverre ben ik het ermee eens dat de lever met een pluriform aanbod aan alcohol gestimuleerd dient te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, met 5 corona's per dag is cognac teveel van het goede.
Er zijn toch zeker nog wel gradaties aan te brengen qua 'ziekheid'?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet meer, het Nederlandse politieke landschap is terminaal ziek.
Nee, moslims boeien geen flikker. Mensen die zich niet gedragen verdienen een klap op hun muil, maar dat staat los van de Islam.quote:
Asociale partij.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, de PVV raakt dan haar electoraat kwijt.
Enige economisch juiste partij blijft m.i. nog altijd de VVD. D66 komt erachteraan.
Zeker, bovendien gaat het niet samen met autorijden elas.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In zoverre ben ik het ermee eens dat de lever met een pluriform aanbod aan alcohol gestimuleerd dient te worden.
Nee, zei willen belastingen verlagingen voor mensen die hard werken.quote:
En hoe beoordeel je of iemand hard werkt?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zei willen belastingen verlagingen voor mensen die hard werken.
En diegenen die dat niet kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie zei dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij er onverhoopt in terecht komt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer wordt er nou eens gekort op de WA-jong?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles wat links is is klote (inclusief PVV).quote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er zijn toch zeker nog wel gradaties aan te brengen qua 'ziekheid'?
Is dat even vervelend als je op je 17e verjaardag een handicap kreegquote:Wat is Wajong?
Kreeg u vóór uw 17e verjaardag een langdurige ziekte of handicap? Of kreeg u na uw 17e verjaardag een langdurige ziekte of handicap terwijl u een opleiding volgde? Dan kunt u mogelijk Wajong krijgen. Wilt u meer weten over Wajong? Kies dan uw situatie:
De overheid biedt goed onderwijs en steunt je financieel tot en met je 18e, vanaf dan moeten mensen zichzelf bedruipen. En mensen die dat echt niet kunnen verdienen een fatsoenlijke WIA uitkering. Echter hebben wij de afgelopen decennie teveel zwakkeren gecreerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En diegenen die dat niet kunnen?
Enkele reis de straat op?
Idd, al die stomme tokkies die van 9 tot 5 "werken" terwijl ze ondertussen alleen maar zitten koffie te drinken en met collega's te leuten bestempelen zichzelf als "hardwerkend", flikker toch op man.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En hoe beoordeel je of iemand hard werkt?
Precies. Je hebt bijstandstrekkers, echter ook zeer hardwerkende mensen die in de bijstand zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, al die stomme tokkies die van 9 tot 5 "werken" terwijl ze ondertussen alleen maar zitten koffie te drinken en met collega's te leuten bestempelen zichzelf als "hardwerkend", flikker toch op man.
Kreeg jij niet 6000 van de overheid om naar het VMBO te kunnen op je 18e? Want dat zijn dingen waar ook prima een streep door kan, wmb eerder dan korten op de WAJONG.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De overheid biedt goed onderwijs en steunt je financieel tot en met je 18e, vanaf dan moeten mensen zichzelf bedruipen. En mensen die dat echt niet kunnen verdienen een fatsoenlijke WIA uitkering. Echter hebben wij de afgelopen decennie teveel zwakkeren gecreerd.
Mensen zoals jij moet eens goed op hun bek gaan, dan wil ik nog wel eens horen of je diezelfde mening bent toegedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De overheid biedt goed onderwijs en steunt je financieel tot en met je 18e, vanaf dan moeten mensen zichzelf bedruipen. En mensen die dat echt niet kunnen verdienen een fatsoenlijke WIA uitkering. Echter hebben wij de afgelopen decennie teveel zwakkeren gecreerd.
Ja, je hebt gelijk. Noem nog eens een goede 80's classic?quote:
Zit hij serieus op het VMBO?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kreeg jij niet 6000 van de overheid om naar het VMBO te kunnen op je 18e? Want dat zijn dingen waar ook prima een streep door kan, wmb eerder dan korten op de WAJONG.
Geen idee eigenlijk, schiet me niks te binnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Noem nog eens een goede 80's classic?
Waarom refereer jij daar toch telkens aan? Ik heb aangegeven dat ik het curieus vindt dat de overheid mijn educatie betaald aangezien het mijn fout is geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kreeg jij niet 6000 van de overheid om naar het VMBO te kunnen op je 18e? Want dat zijn dingen waar ook prima een streep door kan, wmb eerder dan korten op de WAJONG.
VAVO VMBO, want die jonge kinderen op normale onderwijs zijn "irritant".quote:
Omdat het een perfect voorbeeld van verkwisting is. En ook aantoont dat je een veel te grote broek aantrekt met bovenstaande opmerkingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom refereer jij daar toch telkens aan? Ik heb aangegeven dat ik het curieus vindt dat de overheid mijn educatie betaald aangezien het mijn fout is geweest.
Ik heb ook het VAVO gedaan, alleen wel om 2 jaar VWO in 1 jaar te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VAVO VMBO, want die jonge kinderen op normale onderwijs zijn "irritant".
Jij weet niets over mijn situatie en zoals die is geweest, en als jij dat wel zou weten dan zou je hoogstwaarschijnlijk ander gereageerd hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen zoals jij moet eens goed op hun bek gaan, dan wil ik nog wel eens horen of je diezelfde mening bent toegedaan.
Ik ben het met je eens dat de uitvreters geen medelijden hoeven te verwachten, maar er zijn zeer zeker wel een groep mensen die de hulp nodig hebben om ze weer een perspectief in het leven te bieden.
Jij hebt in je makkelijke leventje nog gewoon geen ellende meegemaakt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Noem nog eens een goede 80's classic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |