En diegenen die dat niet kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zei willen belastingen verlagingen voor mensen die hard werken.
Wie zei dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij er onverhoopt in terecht komt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer wordt er nou eens gekort op de WA-jong?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles wat links is is klote (inclusief PVV).quote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er zijn toch zeker nog wel gradaties aan te brengen qua 'ziekheid'?
Is dat even vervelend als je op je 17e verjaardag een handicap kreegquote:Wat is Wajong?
Kreeg u vóór uw 17e verjaardag een langdurige ziekte of handicap? Of kreeg u na uw 17e verjaardag een langdurige ziekte of handicap terwijl u een opleiding volgde? Dan kunt u mogelijk Wajong krijgen. Wilt u meer weten over Wajong? Kies dan uw situatie:
De overheid biedt goed onderwijs en steunt je financieel tot en met je 18e, vanaf dan moeten mensen zichzelf bedruipen. En mensen die dat echt niet kunnen verdienen een fatsoenlijke WIA uitkering. Echter hebben wij de afgelopen decennie teveel zwakkeren gecreerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En diegenen die dat niet kunnen?
Enkele reis de straat op?
Idd, al die stomme tokkies die van 9 tot 5 "werken" terwijl ze ondertussen alleen maar zitten koffie te drinken en met collega's te leuten bestempelen zichzelf als "hardwerkend", flikker toch op man.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En hoe beoordeel je of iemand hard werkt?
Precies. Je hebt bijstandstrekkers, echter ook zeer hardwerkende mensen die in de bijstand zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, al die stomme tokkies die van 9 tot 5 "werken" terwijl ze ondertussen alleen maar zitten koffie te drinken en met collega's te leuten bestempelen zichzelf als "hardwerkend", flikker toch op man.
Kreeg jij niet 6000 van de overheid om naar het VMBO te kunnen op je 18e? Want dat zijn dingen waar ook prima een streep door kan, wmb eerder dan korten op de WAJONG.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De overheid biedt goed onderwijs en steunt je financieel tot en met je 18e, vanaf dan moeten mensen zichzelf bedruipen. En mensen die dat echt niet kunnen verdienen een fatsoenlijke WIA uitkering. Echter hebben wij de afgelopen decennie teveel zwakkeren gecreerd.
Mensen zoals jij moet eens goed op hun bek gaan, dan wil ik nog wel eens horen of je diezelfde mening bent toegedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De overheid biedt goed onderwijs en steunt je financieel tot en met je 18e, vanaf dan moeten mensen zichzelf bedruipen. En mensen die dat echt niet kunnen verdienen een fatsoenlijke WIA uitkering. Echter hebben wij de afgelopen decennie teveel zwakkeren gecreerd.
Ja, je hebt gelijk. Noem nog eens een goede 80's classic?quote:
Zit hij serieus op het VMBO?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kreeg jij niet 6000 van de overheid om naar het VMBO te kunnen op je 18e? Want dat zijn dingen waar ook prima een streep door kan, wmb eerder dan korten op de WAJONG.
Geen idee eigenlijk, schiet me niks te binnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Noem nog eens een goede 80's classic?
Waarom refereer jij daar toch telkens aan? Ik heb aangegeven dat ik het curieus vindt dat de overheid mijn educatie betaald aangezien het mijn fout is geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kreeg jij niet 6000 van de overheid om naar het VMBO te kunnen op je 18e? Want dat zijn dingen waar ook prima een streep door kan, wmb eerder dan korten op de WAJONG.
VAVO VMBO, want die jonge kinderen op normale onderwijs zijn "irritant".quote:
Omdat het een perfect voorbeeld van verkwisting is. En ook aantoont dat je een veel te grote broek aantrekt met bovenstaande opmerkingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom refereer jij daar toch telkens aan? Ik heb aangegeven dat ik het curieus vindt dat de overheid mijn educatie betaald aangezien het mijn fout is geweest.
Ik heb ook het VAVO gedaan, alleen wel om 2 jaar VWO in 1 jaar te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VAVO VMBO, want die jonge kinderen op normale onderwijs zijn "irritant".
Jij weet niets over mijn situatie en zoals die is geweest, en als jij dat wel zou weten dan zou je hoogstwaarschijnlijk ander gereageerd hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen zoals jij moet eens goed op hun bek gaan, dan wil ik nog wel eens horen of je diezelfde mening bent toegedaan.
Ik ben het met je eens dat de uitvreters geen medelijden hoeven te verwachten, maar er zijn zeer zeker wel een groep mensen die de hulp nodig hebben om ze weer een perspectief in het leven te bieden.
Jij hebt in je makkelijke leventje nog gewoon geen ellende meegemaakt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Noem nog eens een goede 80's classic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |