Welnu, goed plan, ik ga me ook even te goed doen aan een biertje en sigaar.quote:
Die gave heeft 'het'.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
dotCommunism heeft de discussie wel meteen een hele andere kant op weten te sturen.
Bier <----> sigaar?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnu, goed plan, ik ga me ook even te goed doen aan een biertje en sigaar.
Toch prefereer ik liever een (zachte) cognac bij een sigaar.quote:
De volleybalclub?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch prefereer ik liever een (zachte) cognac bij een sigaar.
Bij voorkeur samen met enkele clubgenoten op een balkon in een kansenwijk.
De studentenweerbaarheid, doen alsof het een geweer is.quote:
Nee, in dit geval niet de weerbaarheid, maar de studentenvereniging zelf.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
De studentenweerbaarheid, doen alsof het een geweer is.
Niet alleen homo's zijn goed in relletjes veroorzaken om niks.quote:
Idd, kutstadquote:
Die jongen kan er ook niets aan doen dat hij dubieus is!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet alleen homo's zijn goed in relletjes veroorzaken om niks.
Zondag nog geweest, was ook een kermisje.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Idd, kutstad![]()
Dat bewees de Koningin wel weer
Maar dat is niet onze grote kermisquote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Zondag nog geweest, was ook een kermisje.
Voordeel van kinderen hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
Moederdag is maar kut, ik heb nooit een idee wat ik ervoor moet doen en dan is mevrouw weer gepikeerd.
Ik vond hem vrij prijzig, 1.50 voor de vliegtuigjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dat is niet onze grote kermis
Dat is het enige lichtpunt aan deze stad. éénnagrootste, goedkoopste kermis van Nederland
Wijn, champagne, olijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
Moederdag is maar kut, ik heb nooit een idee wat ik ervoor moet doen en dan is mevrouw weer gepikeerd.
Ja, dat is de oranjekermis. Niet de grote kermisquote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[/quot[quote]Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij prijzig, 1.50 voor de vliegtuigjes.![]()
Bedoel je Kader Abdollah?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
Heeft iemand het boek van Kader Obdolah al gelezen?
Yo nigga, off course.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
Er is geen enkel voordeel van kinderen hebben. Zeikende schreeuwende kutwezens.quote:
Ze komen uit een kut ja dat klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is geen enkel voordeel van kinderen hebben. Zeikende schreeuwende kutwezens.
Uitstekend, 2 weken erna is de verjaardag van mevrouw, werkt in die korte tijdsspanne wijn, champagne en olijven 2x of moet ik iets anders verzinnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wijn, champagne, olijven.
Always works.
Bedoel je dat boek "de Boodschapper"?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
Die vent heeft een iraanse snor, terug sturen en wel meteen en die dochter ook. Ik ben voor een Iraanse snortaxquote:
Nee, 'De Kraai'. Het boekenweekgeschenk van dit jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je dat boek "de Boodschapper"?
Ik was er even voor op de bank gaan zitten zelfs. Goeie uitzendingquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Remlof kijk je ook naar tegenlicht?
Die gast nu zegt wel dingen die wel waar zijn wmb.
Ja. Jij?quote:
Maar dan niet met de PVV, die zijn zo links als de neten.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
Dit land moet zo snel mogelijk rechts af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |