Ja, maar ze is een vrouw.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat gaat echt met elkaar samen hoor, verkrachten en oorlog voeren...
Zoekt u nog eens op operatie Gladio, dan zult u zien dat u wordt uitgekozen en uzelf niet beschikbaar kan stellen.quote:
Obviously, als je jonge jongens verkracht wordt je er als bezetter sws niet populairder op, toch?quote:
Ach, als ze me maar aanstellen voor een leuk baantje dan maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoekt u nog eens op operatie Gladio, dan zult u zien dat u wordt uitgekozen en uzelf niet beschikbaar kan stellen.
Thats not what the Pope said.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Obviously, als je jonge jongens verkracht wordt je er als bezetter sws niet populairder op, toch?
Je staat iig genoteerd om als eerste opgeroepen te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als ze me maar aanstellen voor een leuk baantje dan maar.
Kunnen runnen maar liefst?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar sex is niet verhandelbaar, en ik kijk toch eerder met een commercieel oogmerk naar een oorlog.
Overigens zou ik wel een dergelijke instantie kunnen runnen:
http://de.wikipedia.org/wiki/Wehrmachtsbordell
Och, weten zij veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je staat iig genoteerd om als eerste opgeroepen te worden.
Ja, maar die bejaarde uit Vaticaanstad voert geen oorlog.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar die bejaarde uit Vaticaanstad voert geen oorlog.
Alhoewel, zat hij niet bij de Hitlerjugend?
Nummertje 69 zeker.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, weten zij veel.
Ik ben slechts een nummer.
Dat is onderdeel van zijn charme op kleine kindertjes.quote:
Ik ook, maar ik vraag mij toch ook stiekum af hoe Ann Coulter in bed zou zijn.quote:
55.quote:
Ik denk dat je te klein geschapen bent voor haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vraag mij toch ook stiekum af hoe Ann Coulter in bed zou zijn.
Welnu, goed plan, ik ga me ook even te goed doen aan een biertje en sigaar.quote:
Die gave heeft 'het'.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
dotCommunism heeft de discussie wel meteen een hele andere kant op weten te sturen.
Bier <----> sigaar?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnu, goed plan, ik ga me ook even te goed doen aan een biertje en sigaar.
Toch prefereer ik liever een (zachte) cognac bij een sigaar.quote:
De volleybalclub?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch prefereer ik liever een (zachte) cognac bij een sigaar.
Bij voorkeur samen met enkele clubgenoten op een balkon in een kansenwijk.
De studentenweerbaarheid, doen alsof het een geweer is.quote:
Nee, in dit geval niet de weerbaarheid, maar de studentenvereniging zelf.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
De studentenweerbaarheid, doen alsof het een geweer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |