Past wel bij die DDR mentaliteit die daar kort op volgde, eerlijk alles delen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uitgezonderd oostfront, daar werd onvrijwillig in het rond geneukt.
Er waren wel eens betere tijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, zoveel verdorven karakters bij elkaar vind je anders nergens.
Nee, ik bedoel dat jij als overmeesteraar die vrouwen, zoals dotCommunism, verkracht uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen geilen gewoon op soldaten, waar dacht je dat al die oorlogskinderen van Amerikanen / Canadezen in Nederland vandaan komen.
Uitgezonderd oostfront, daar werd onvrijwillig in het rond geneukt.
Secularisering, spijt me zeer.quote:
Dat word nog een aardig dilemma, of dotCommunism "friendly" of "Tango" is.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij als overmeesteraar die vrouwen, zoals dotCommunism, verkracht uiteraard..
Niet de friendly vrouwen.
Don't fraternize is dan het devies.
Ik weet echter niet zeker of ik dotCommunism wél wil verkrachten, ik ken haar immers niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij als overmeesteraar die vrouwen, zoals dotCommunism, verkracht uiteraard..
Niet de friendly vrouwen.
Don't fraternize is dan het devies.
Duh dotCommunism....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat word nog een aardig dilemma, of dotCommunism "friendly" of "Tango" is.
Ja maar ze blijft Nederlandse.quote:
Zal wel een beep zijn hoor, denk je niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet echter niet zeker of ik dotCommunism wél wil verkrachten, ik ken haar immers niet.
Deurtje dicht en een extra lang programma op 90 graden.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dan ook binnenkatten, kijk maar:
[ afbeelding ]
Dit is mijn Dotje.
Dat is maar relatief, in het geval van oorlog liggen er lijsten klaar van vijandelijke Nederlanders die direct opgepakt of geliquideerd dienen te worden.quote:
5de colonne idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is maar relatief, in het geval van oorlog liggen er lijsten klaar van vijandelijke Nederlanders die direct opgepakt of geliquideerd dienen te worden.
Sta ik daar ook op?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is maar relatief, in het geval van oorlog liggen er lijsten klaar van vijandelijke Nederlanders die direct opgepakt of geliquideerd dienen te worden.
Daar kan ik totaal geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal wel een beep zijn hoor, denk je niet?
Ja maar ik vrees dat intiem contact overeenkomsten met Nijmegen en Arnhem zal vertonen, 'a bridge too far'.quote:
Ik woon vlakbij de KMSquote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt eraan, onder welk militair district val jij?
Ben je een homo dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar kan ik totaal geen uitspraken over doen.
Trouwens ben ik meer van het plunderen dan van het verkrachten, sex kan je ook gratis krijgen in bijv. de UB.
Ik meld me aan, leuk baantje.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrienden worden met dotCommunism garandeert een plekje in de top 10.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik moet je teleurstellen, je staat er niet op. Provoceert u nog een keer.
Hoezo?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik vrees dat intiem contact overeenkomsten met Nijmegen en Arnhem zal vertonen, 'a bridge too far'.
Nee, bitte. Ik vecht wel mee als het er echt op aankomtquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik moet je teleurstellen, je staat er niet op. Provoceert u nog een keer.
Nee, maar sex is niet verhandelbaar, en ik kijk toch eerder met een commercieel oogmerk naar een oorlog.quote:
Ja, maar ze is een vrouw.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat gaat echt met elkaar samen hoor, verkrachten en oorlog voeren...
Zoekt u nog eens op operatie Gladio, dan zult u zien dat u wordt uitgekozen en uzelf niet beschikbaar kan stellen.quote:
Obviously, als je jonge jongens verkracht wordt je er als bezetter sws niet populairder op, toch?quote:
Ach, als ze me maar aanstellen voor een leuk baantje dan maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoekt u nog eens op operatie Gladio, dan zult u zien dat u wordt uitgekozen en uzelf niet beschikbaar kan stellen.
Thats not what the Pope said.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Obviously, als je jonge jongens verkracht wordt je er als bezetter sws niet populairder op, toch?
Je staat iig genoteerd om als eerste opgeroepen te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als ze me maar aanstellen voor een leuk baantje dan maar.
Kunnen runnen maar liefst?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar sex is niet verhandelbaar, en ik kijk toch eerder met een commercieel oogmerk naar een oorlog.
Overigens zou ik wel een dergelijke instantie kunnen runnen:
http://de.wikipedia.org/wiki/Wehrmachtsbordell
Och, weten zij veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je staat iig genoteerd om als eerste opgeroepen te worden.
Ja, maar die bejaarde uit Vaticaanstad voert geen oorlog.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar die bejaarde uit Vaticaanstad voert geen oorlog.
Alhoewel, zat hij niet bij de Hitlerjugend?
Nummertje 69 zeker.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, weten zij veel.
Ik ben slechts een nummer.
Dat is onderdeel van zijn charme op kleine kindertjes.quote:
Ik ook, maar ik vraag mij toch ook stiekum af hoe Ann Coulter in bed zou zijn.quote:
55.quote:
Ik denk dat je te klein geschapen bent voor haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vraag mij toch ook stiekum af hoe Ann Coulter in bed zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |