Rechtsaf? Bij Duitsland voegen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
Dit land moet zo snel mogelijk rechts af.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
Dit land moet zo snel mogelijk rechts af.
Ze moeten inderdaad in economisch opzicht een flink stuk naar rechts.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dan niet met de PVV, die zijn zo links als de neten.
Die moslims boeien me geen flikker, het is juist het economisch beleid wat ik belangrijk vind.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad in economisch opzicht inderdaad een flink stuk naar rechts.
Wat stem jij eigenlijk, o Pruis?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die moslims boeien me geen flikker, het is juist het economisch beleid wat ik belangrijk vind.
Beide zijn belangrijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die moslims boeien me geen flikker, het is juist het economisch beleid wat ik belangrijk vind.
Ach, de PVV raakt dan haar electoraat kwijt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kader Abdolah zou ik in willen delen in het genre dat ook Saddam Hussein, Hosni Mubarrak en Geert Wilders beoefenen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, 'De Kraai'. Het boekenweekgeschenk van dit jaar.
Uiteraard, met 5 corona's per dag is cognac teveel van het goede.quote:
Hij verft zijn snor grijs?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Kader Abdolah zou ik in willen delen in het genre dat ook Saddam Hussein, Hosni Mubarrak en Geert Wilders beoefenen.
Het haarverfgenre.
Hm, een keer wijn, andere keer champagne.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uitstekend, 2 weken erna is de verjaardag van mevrouw, werkt in die korte tijdsspanne wijn, champagne en olijven 2x of moet ik iets anders verzinnen?
In zoverre ben ik het ermee eens dat de lever met een pluriform aanbod aan alcohol gestimuleerd dient te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, met 5 corona's per dag is cognac teveel van het goede.
Er zijn toch zeker nog wel gradaties aan te brengen qua 'ziekheid'?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet meer, het Nederlandse politieke landschap is terminaal ziek.
Nee, moslims boeien geen flikker. Mensen die zich niet gedragen verdienen een klap op hun muil, maar dat staat los van de Islam.quote:
Asociale partij.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, de PVV raakt dan haar electoraat kwijt.
Enige economisch juiste partij blijft m.i. nog altijd de VVD. D66 komt erachteraan.
Zeker, bovendien gaat het niet samen met autorijden elas.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In zoverre ben ik het ermee eens dat de lever met een pluriform aanbod aan alcohol gestimuleerd dient te worden.
Nee, zei willen belastingen verlagingen voor mensen die hard werken.quote:
En hoe beoordeel je of iemand hard werkt?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zei willen belastingen verlagingen voor mensen die hard werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |