staalborstel¿quote:
Ik vind dit niet normaal.quote:
Ik weeg 76, maar zeg dat ook liever niet, want dat klinkt veel dikker dan dat ik ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, je bent sneller geneigd wat makkelijker te halen ipv gezond te koken. Je mag mijn gewicht wel weten hoor weeg nu 64 kilo, maar voelt altijd een beetje ongemakkelijk tussen als die slanke dames hier.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Ymke er commentaar op geven waarna Britt mooi kan afsluiten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..].
Wat vond je van afgelopen uitzending?
Hoe moet ik dat nu zien in 60x60. Eerst wat in me opkwam was Carice.quote:
Anna was een kamphoer. Gelijk helemaal alles persoonlijk opvatten terwijl Ymke helemaal niemand de schuld wilde geven, maar gewoon aangaf dat de klik ontbrak en dat ze zich daar erg onprettig bij voelde.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..].
Wat vond je van afgelopen uitzending?
wie¿quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Ymke er commentaar op geven waarna Britt mooi kan afsluiten.
Ymke en Britt, jwtquote:
Jij weegt echt geen 76.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weeg 76, maar zeg dat ook liever niet, want dat klinkt veel dikker dan dat ik ben.
Heb denk ik evenveel of heel iets meer buikvet dan op die pic die jij postte.
no sirquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik zit bij dr op school, wat een spacerd<3
Jawel hoor, maar ik ben ook bijna 1.80.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij weegt echt geen 76.Meen je dat nu? Zul je echt niet zeggen!
Haha, inderdaad, Ymke had amper de zin uit d'r mond over dat ze zich niet echt geaccepteerd voelde en Anna ging al over de flip.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Anna was een kamphoer. Gelijk helemaal alles persoonlijk opvatten terwijl Ymke helemaal niemand de schuld wilde geven, maar gewoon aangaf dat de klik ontbrak en dat ze zich daar erg onprettig bij voelde.
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.quote:
Q.F.T. !quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik zou wel in een projectgroep willen zitten met Ymke.
Echt? Oh ik had jou heel klein verwacht en dacht ook dat jij 40 kilo was ofzo.quote:
beauty en de nerd waarschijnlijk. Past wel in deze SCquote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.Televisie.
Met haar uitpuilende tepels.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Anna was een kamphoer. Gelijk helemaal alles persoonlijk opvatten terwijl Ymke helemaal niemand de schuld wilde geven, maar gewoon aangaf dat de klik ontbrak en dat ze zich daar erg onprettig bij voelde.
ik weet niet hoor..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik zou wel in een projectgroep willen zitten met Ymke.
Lijkt wel op mijn vorige relatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
beauty en de nerd waarschijnlijk. Past wel in deze SC
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt wel op mijn vorige relatie.
Zij was best een nerd
Ja op zich wel, maar heel veel meisjes wegen dan toch nog veel minder. 65 ofzo. Dan zijn ze niet eens altijd dun, maar gewoon slank. Dus veel mensen denken dat dat je dan wel een beetje dik bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Oh ik had jou heel klein verwacht en dacht ook dat jij 40 kilo was ofzo.![]()
Maar met die lengte kan dat gewicht prima toch?
Maar je bent van '91, in welke klas zit jij dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik weet niet hoor..
de laatste keer dat ik haar sprak was in de bus.. toen had ze het over de make-up van take me out.. en dat die jongen loog.. dat hij wel koffie dronk terwijl hij zei van niet ofzo.. en toen ik uitstapte bleef ze praten..
nee we zitten op de kunstacademie, we zitten niet bij elkaar in de klasquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je bent van '91, in welke klas zit jij dan?
Ja maar ook wel weer zielig, want ze lachten haar ook uit enzo, dus denk dat ze dat ook wel daarom deed.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met haar uitpuilende tepels.
Ik vond het wel een beetje jammer dat Ymke later met de meiden van het andere kamp erbij een beetje stoer ging doen.
Vreemd..quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik weet niet hoor..
de laatste keer dat ik haar sprak was in de bus.. toen had ze het over de make-up van take me out.. en dat die jongen loog.. dat hij wel koffie dronk terwijl hij zei van niet ofzo.. en toen ik uitstapte bleef ze praten..
Excuse me, ik las Britt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee we zitten op de kunstacademie, we zitten niet bij elkaar in de klas
volgensmij is ze 3ejaars..?
daar staat ze dan ook om bekendquote:
dat zou ook niets worden met projectgroepenquote:
quote:
wat een plofkopquote:
wd hoe is je vakantiequote:
Ik heb nooit buschauffeuses met korte blonde stekels.quote:
zou. niet. raken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
ahahahah, ze heeft mijn neus. Wat een lelijk ding
Zij jou ook niet.quote:
ja wel lekker. schijnt toch volop zon te zijn het is nu 25 graden nog, maar het koelt nu wel flink af. ik ben aardig aan het bruinen wheehehe. morgen gaan we naar een hele grote marokkaanse markt, better be something. marktjes hier zijn heel leuk.quote:
Gelukkig maar.quote:
hehehquote:
Captain Obvious strikes again.quote:
quote:
klinkt goed. ik wil ook op vakantiequote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja wel lekker. schijnt toch volop zon te zijn het is nu 25 graden nog, maar het koelt nu wel flink af. ik ben aardig aan het bruinen wheehehe. morgen gaan we naar een hele grote marokkaanse markt, better be something. marktjes hier zijn heel leuk.![]()
de camping is echt een beetje armoeiig, mja, ik heb een bed en geen tent in ieder geval.
Jouw gevoel voor humor.quote:
naar marokko¿quote:
JA IS LEKKERRR. ik moet even korte broekjes scoren, heb er maar 2 mee.quote:
ik zou me eerder zorgen maken over soa'squote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou niet eens willen dat zij me zou raken.
Als je je pik daar in steekt verdubbelt haar IQ.
Ik heb een beetje moeite met jouw posts nuquote:
Gewoon niet zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met jouw posts nu![]()
Moet ik dat sarcastisch zien?
Ik ben in frankrijk, bij villeneuve de bergquote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Waar ben je dan?
Ik lees Marokkaanse markt en camping?
Ze zit niet in Marokko.quote:
ja, das fasquote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat was een vraagquote:
frankrijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben in frankrijk, bij villeneuve de berg
In dat geval: nee. Zou dan roadtrip doen door de VS.quote:
Ah oke, ja met marokkaanse markt en camping kan je net zo goed nog in nederland zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben in frankrijk, bij villeneuve de berg
wel in een prius he... denk ook een beetje aan het milieuquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval: nee. Zou dan roadtrip doen door de VS.
ja jij zal het wel weten inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah oke, ja met marokkaanse markt en camping kan je net zo goed nog in nederland zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel in een prius he... denk ook een beetje aan het milieu
Waar zie je mij voor aan. Minimaal een Ford F150.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
rv zal het wel fijn hebben als hij naar huis gaat vanuit de VS. 6 uur controle door de amerikaanse overheid op hem en zn buitenlandse uiterlijk
agreedquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval: nee. Zou dan roadtrip doen door de VS.
Wat is er nou weer mis met een prius?quote:
op het vliegveld gaan zitten in zon jurk met een koran in de hand en een beetje zachtjes mompelenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
rv zal het wel fijn hebben als hij naar huis gaat vanuit de VS. 6 uur controle door de amerikaanse overheid op hem en zn buitenlandse uiterlijk
hard voor emquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Alles is mis met een Prius.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een prius?
Behalve dat hij er niet uit ziet..
Adem in*quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een prius?
Behalve dat hij er niet uit ziet..
Eh.. hij rijdt wel lekker.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alles is mis met een Prius.
1. Toyota
2. Ziet er niet uit
3. Maakt een geluid als een op afstand bestuurbaar wagentje.
4. Nee, gewoon nee.
5. Hybrides
Doeg WD. Fijne vakantie nog en eet smakelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
nou ik ga weer, zo eten. eindelijk een keer vroeg.we eten pas om 9 uur tot nu omdat mijn oom denkt dat hij chef kranenborg is of zo.
Nou nee.quote:
Prius is toch alleen zuinig als je in de stad woont en daar bijna nooit uitkomt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Als je een koekblik gewend bent misschien. Ik vind het ding echt niet fijn rijden.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
mijn oom denkt dat hij chef kranenborg is of zo.
Ik rij niet in koekblikken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je een koekblik gewend bent misschien. Ik vind het ding echt niet fijn rijden.
Nah, volgens mij juist op lange afstanden zonder teveel moeten remmen en gassen. Omdat in die gevallen de benzinemotor het meeste nodig is. Als je continue snelheid hebt is dat niet het geval.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Prius is toch alleen zuinig als je in de stad woont en daar bijna nooit uitkomt.
JA PRIECIES DIEquote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hij was degene met geïnjecteerde kip?
Is het er zo een die ondertussen een fles wijn aanslaat en tegen de tijd dat het eten klaar is hij al kaslam is?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA PRIECIES DIE
hij had gister PASTA gemaakt. hij begon om 3 uur met koken, we aten pasta om 9 uur. en het stelde geen ruk voor.
Precies!quote:
koken tot 9 uur om alles perfect te makenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
nou ik ga weer, zo eten. eindelijk een keer vroeg.we eten pas om 9 uur tot nu omdat mijn oom denkt dat hij chef kranenborg is of zo.
ja ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Is het er zo een die ondertussen een fles wijn aanslaat en tegen de tijd dat het eten klaar is hij al kaslam is?
hoezo perfect, het was gewoon een simpele pasta... het was alleen tomatensaus met stukken tomaat erin en vlechtjes pasta. dat had ik in een kaolo kwartier kunnen maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
koken tot 9 uur om alles perfect te maken!
goed voor de weekstandquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Broekgoudvis het volgende:
Mensen die hun vingers aflikken als ze net rauwe kip op een bbq hebben gelegd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo perfect, het was gewoon een simpele pasta... het was alleen tomatensaus met stukken tomaat erin en vlechtjes pasta. dat had ik in een kaolo kwartier kunnen maken.
niet doen. te dunne benen zijn lelijk. Als die van jou zo zijn als op die foto zijn ze goddelijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik begin mijn vormen nu ook steeds meer te accepteren maar dan zie je die killer legs van wd weer en dan word ik toch wel weer even jaloers hoor!
Chubby chaser.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
niet doen. te dunne benen zijn lelijk. Als die van jou zo zijn als op die foto zijn ze goddelijk!
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo verkopen ze nou weer geen röstirondjes meer bij de AH.
Grr
Die van Aviko zijn vies.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef ginger1989 het volgende:
Hallo iedereen,
ik heb sinds kort mijn snor laten staan, vandaag ook boodschappen wezen doen ermee, veel leuke reacties vooral ook van andere snor dragers.
iemand ervaring mee?
denken jullie dat het weer in de mode komt?
Had het uit gemaakt als ik zei: "die zijn minder smakelijk, doch eetbaar?"quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Salatrel het volgende:
alsof een man serieus en andere man aan gaat spreken op straat vanwege de snor
Ook een beetje vreemd dat je gelijk meer dan 1 snordrager tegen komt. Ik zie zelden nog mensen met een snor.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Salatrel het volgende:
alsof een man serieus en andere man aan gaat spreken op straat vanwege de snor
Het had in ieder geval een beetje fatsoen laten zien, maar in essentie even walgelijk natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had het uit gemaakt als ik zei: "die zijn minder smakelijk, doch eetbaar?"
Nee zeker..?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd dat je gelijk meer dan 1 snordrager tegen komt. Ik zie zelden nog mensen met een snor.
Ik ben gespeend van fatsoen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het had in ieder geval een beetje fatsoen laten zien, maar in essentie even walgelijk natuurlijk.
Ik ben benieuwd.quote:
Wat een kutsmoes weer.quote:
goed bezig die oudersquote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef Allure_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ay_in_eindhoven.html
Only in Eindje.
ben jij geen roemeense zigeuner?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch zo'n roemeens zigeuner joch, dat maakt die ouders geen hol uit.
Had ook best gekund. Denk niet dat verblijven in stoffige grotten nou echt gezond is.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, ik dacht dat Osama al lang dood was. Jullie mogen haten.
Hij zat nou uiteindelijk toch gewoon in een villa?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ook best gekund. Denk niet dat verblijven in stoffige grotten nou echt gezond is.
Ben je dan niet in de war met Saddam?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, ik dacht dat Osama al lang dood was. Jullie mogen haten.
Geen idee, maar eerst gingen ze hem volgens mij altijd zoeken in grotten en bergen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zat nou uiteindelijk toch gewoon in een villa?
Haha en Osama iedereen uitlachen van zijn dikke cribquote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, maar eerst gingen ze hem volgens mij altijd zoeken in grotten en bergen.
Ojaquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:
MIVER met foto's van de zeeFUCK YEAH dit doet me meer dan die kaolo osama
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
15.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel graden wordt het morgen, ik wil een witte broek aan.
Ik maak vanavond mijn essay af en dan doe ik 6 weken niets meerquote:
Hmm... nouja als het zonnig is, kan het wel vind ikquote:
Nee hoor, maar ik ben een man, die is geestelijk een aantal jaren jongerquote:
Jawel en daarna examens en examentrainingen. En die nemen ook best veel tijd in beslag en ik vind het niet relaxt om alles pas de dag van tevoren te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik maak vanavond mijn essay af en dan doe ik 6 weken niets meer. Heb jij geen meivakaansie?
[..]
Hmm... nouja als het zonnig is, kan het wel vind ik.
Je bent zo jong als je je voelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben een man, die is geestelijk een aantal jaren jonger
Zal ik Mozy even bezighouden voor je? Puur vriendschappelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel en daarna examens en examentrainingen. En die nemen ook best veel tijd in beslag en ik vind het niet relaxt om alles pas de dag van tevoren te doen.
Dan ben ik 87.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt.
Je zeurt als een wijf.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Grappig, mensen die constant tegen je zeggen dat je wat vaker "nee" moet zeggen. Doe je dat een keer, zijn ze beledigd.
Wise beyond your years..quote:
Kom dat maar eens mijn gezicht zeggen, biatch.quote:
Adres?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom dat maar eens mijn gezicht zeggen, biatch.
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Grappig, mensen die constant tegen je zeggen dat je wat vaker "nee" moet zeggen. Doe je dat een keer, zijn ze beledigd.
Ja nou dat durf ik niet hoor. Dadelijk kom je echt langs.quote:
Goede analyse.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.
Makes sense. Dood aan hun.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.
Ik heb matties in wageningen, die lossen dit akkefietje wel even voor me opquote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou dat durf ik niet hoor. Dadelijk kom je echt langs.
Zolang het jongens zijn. Ik kan niet zo goed met meisjes overweg.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb matties in wageningen, die lossen dit akkefietje wel even voor me op.
Waarom niet?quote:
Dacht dat dat overal wel standaard was.quote:
Alsof ik bevriend kan zijn met jongens.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het jongens zijn. Ik kan niet zo goed met meisjes overweg.
Niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik bevriend kan zijn met jongens.
Ja dat snap ik, maar dacht dat het daar ook wel bij zat.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen kabel hè, maar een schotel. En nee ik heb ook geen Al-Jazeera voor zover ik weet.
Buitengebiedquote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen kabel hè, maar een schotel. En nee ik heb ook geen Al-Jazeera voor zover ik weet.
Eerst wel, maar nu niet meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dacht dat het daar ook wel bij zat.
VUILE FLIKKERS!quote:
Eh, jongens?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet?Oh.
Stuur toch maar langs dan, mits vrijgezel.
Ja wat bedoel je nou, dat het jongens of meisjes zijn?quote:
Canal Digitaal?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef Chai het volgende:
Sowieso kregen we eerder altijd 1x per jaar een soort proefpakket met alle zenders (ook film 1 enzo) 1 maand per jaar zodat we misschien een groter pakket zouden nemen. Alleen dat doen ze verdorie ook al niet meer.
Wat jij wilt, schatjequote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je nou, dat het jongens of meisjes zijn?
Meisjes dan maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat jij wilt, schatje. Zeg het me en ik stuur ze langs.
Playboyquote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme waar kan je ergens fatsoenlijke artikelen vinden.
Waarover?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Allure_ het volgende:
fixedquote:
pubmed maar daar moet je abo voor hebben volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Allure_ het volgende:
Dingenquote:
Zo.. was het leuk voor tienen?quote:
I thought I took the time to write to you yeah youquote:
Tegen wie heb je het?quote:
Sjoelen met meikevers is altijd leuk, ongeacht het tijdstipquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sjoelen met meikevers is altijd leuk, ongeacht het tijdstip
Dit valt onder de noemer:quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sjoelen met meikevers is altijd leuk, ongeacht het tijdstip
You is meervoud u_uquote:
quote:
Nog een categorie daar boven u_uquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit valt onder de noemer:
- Hooivorkgooien
- Zwientje tikken
- Spijkerpoepen
?
Doe maar luxe.quote:
I'm surrounded by pale people u_uquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I thought I took the time to write to you yeah you
O_oquote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
You is meervoud u_u
[..]
[..]
Nog een categorie daar boven u_u
Altijd tochquote:
mjop mjopquote:
heps deps reks reksquote:
Eh? Wat brabbel je nou? u_uquote:
It's a blessing as well as a cursequote:
Is er een gespreksonderwerp dat je wil aansnijden?quote:
Ehm, hebben jullie al plannen voor de zomer?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er een gespreksonderwerp dat je wil aansnijden?
Geen of een afwijzing?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef moomoo het volgende:
hm, nog een reactie gehad op mijn stagebrief
ik kijk tvquote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verveel me, wta doe jij? IK BEN LEREN ZAT.
Gedag.quote:
Hallon oh waarde Twylightquote:
Over hallonnen gesproken.quote:
Masturbatiemarathon houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, hebben jullie al plannen voor de zomer?
VOLGENS MIJ WEL :d:dd:d:dquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Chai het volgende:
Fas, ik kijk Dames in de Dop terug, moeten ze de hele week stage lopen bij die P.A.'s?
Daar doen wij niet aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef TwyLight het volgende:
wie komt trollen in dit topic: moet je lezen!!!!
shit, dichtquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef TwyLight het volgende:
wie komt trollen in dit topic: moet je lezen!!!!
WIJ OOOOOOOOOOOOOWKKKquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over hallonnen gesproken.
Ik heb daar siroop van
Hoelang is het geleden?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef moomoo het volgende:
oh, geen* reactie, inderdaad.
belangrijk woord typo'en
ik luisterde nav dit topicvalkyriequote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit een lekker snowboard nummer.
quote:
quote:
Maar daar snowboard je niet op hequote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik luisterde nav dit topicvalkyrie
toevallig heb ik die film gisteren nog gekeken
Volgens mij wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Chai het volgende:
Fas, ik kijk Dames in de Dop terug, moeten ze de hele week stage lopen bij die P.A.'s?
Wat denk jij wel niet van mij.quote:
Ben je nou beaux?quote:
Totaal niet geacteerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
De hele week die stomme Wilma in beeld met haar zogenaamd belangrijke bezigheden.
En wat kunnen wij hier aan doen om het beter te maken?quote:
Een date regelen tussen mij en moemoequote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
En wat kunnen wij hier aan doen om het beter te maken?
Ik help mensen graag zoeken naar een oplossing
En datquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze heeft het zoo druk, maar valt wel de hele tijd hun lastig.
ik was eerder geregistreerd, dus ik winquote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
moemoe is lief
http://forum.fok.nl/user/profile/moemoe
Kan zijn dat ik er zelf met haar vandoor ga.. Maar neem me dat niet kwalijk dan, ok?quote:
Ik zie der ook nog niet in een jurk.. eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze heeft het zoo druk, maar valt wel de hele tijd hun lastig.
Moemoe houdt niet van spleetjes alleen van piemeltjesquote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er zelf met haar vandoor ga.. Maar neem me dat niet kwalijk dan, ok?
Hoe weet jij nou wat ik in m'n broekje hebquote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Moemoe houdt niet van spleetjes alleen van piemeltjes
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik in m'n broekje heb
?
Dat zegt toch heul niks.. Misschien is het slechts m'n e-personagequote:
wat leuk rusland als wintersportland... wist niet dat ze daar ook sneeuw haddenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)izoen_afsluiten.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |