quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Oja, The Situation. Wha'evah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
die met dat oranje shirtje? die heb ik welquote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
Hmm wd had hier ooit een pic gepost, qua figuur lijk ik wel een beetje, ik vind dat al te veel maar goed.even kijken of ik hem kan vinden.
Thats how I like em.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben niet dik hoor maar wel goed gevuld zeg maar
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Salatrel het volgende:
hoe ik mijzelf zie:Bah, die borstspieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Logisch.quote:
Nee ik dacht dat je een pic van WD bedoelde....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zei had deze ooit gepost van tumblr.
borstenquote:
Implantaten danquote:
Ja ik begin mijn vormen nu ook steeds meer te accepteren maar dan zie je die killer legs van wd weer en dan word ik toch wel weer even jaloers hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |