Is het er zo een die ondertussen een fles wijn aanslaat en tegen de tijd dat het eten klaar is hij al kaslam is?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA PRIECIES DIE
hij had gister PASTA gemaakt. hij begon om 3 uur met koken, we aten pasta om 9 uur. en het stelde geen ruk voor.
Precies!quote:
koken tot 9 uur om alles perfect te makenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
nou ik ga weer, zo eten. eindelijk een keer vroeg.we eten pas om 9 uur tot nu omdat mijn oom denkt dat hij chef kranenborg is of zo.
ja ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Is het er zo een die ondertussen een fles wijn aanslaat en tegen de tijd dat het eten klaar is hij al kaslam is?
hoezo perfect, het was gewoon een simpele pasta... het was alleen tomatensaus met stukken tomaat erin en vlechtjes pasta. dat had ik in een kaolo kwartier kunnen maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
koken tot 9 uur om alles perfect te maken!
goed voor de weekstandquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Broekgoudvis het volgende:
Mensen die hun vingers aflikken als ze net rauwe kip op een bbq hebben gelegd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo perfect, het was gewoon een simpele pasta... het was alleen tomatensaus met stukken tomaat erin en vlechtjes pasta. dat had ik in een kaolo kwartier kunnen maken.
niet doen. te dunne benen zijn lelijk. Als die van jou zo zijn als op die foto zijn ze goddelijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik begin mijn vormen nu ook steeds meer te accepteren maar dan zie je die killer legs van wd weer en dan word ik toch wel weer even jaloers hoor!
Chubby chaser.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
niet doen. te dunne benen zijn lelijk. Als die van jou zo zijn als op die foto zijn ze goddelijk!
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo verkopen ze nou weer geen röstirondjes meer bij de AH.
Grr
Die van Aviko zijn vies.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef ginger1989 het volgende:
Hallo iedereen,
ik heb sinds kort mijn snor laten staan, vandaag ook boodschappen wezen doen ermee, veel leuke reacties vooral ook van andere snor dragers.
iemand ervaring mee?
denken jullie dat het weer in de mode komt?
Had het uit gemaakt als ik zei: "die zijn minder smakelijk, doch eetbaar?"quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Salatrel het volgende:
alsof een man serieus en andere man aan gaat spreken op straat vanwege de snor
Ook een beetje vreemd dat je gelijk meer dan 1 snordrager tegen komt. Ik zie zelden nog mensen met een snor.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Salatrel het volgende:
alsof een man serieus en andere man aan gaat spreken op straat vanwege de snor
Het had in ieder geval een beetje fatsoen laten zien, maar in essentie even walgelijk natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had het uit gemaakt als ik zei: "die zijn minder smakelijk, doch eetbaar?"
Nee zeker..?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd dat je gelijk meer dan 1 snordrager tegen komt. Ik zie zelden nog mensen met een snor.
Ik ben gespeend van fatsoen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het had in ieder geval een beetje fatsoen laten zien, maar in essentie even walgelijk natuurlijk.
Ik ben benieuwd.quote:
Wat een kutsmoes weer.quote:
goed bezig die oudersquote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef Allure_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ay_in_eindhoven.html
Only in Eindje.
ben jij geen roemeense zigeuner?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk toch zo'n roemeens zigeuner joch, dat maakt die ouders geen hol uit.
Had ook best gekund. Denk niet dat verblijven in stoffige grotten nou echt gezond is.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, ik dacht dat Osama al lang dood was. Jullie mogen haten.
Hij zat nou uiteindelijk toch gewoon in een villa?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ook best gekund. Denk niet dat verblijven in stoffige grotten nou echt gezond is.
Ben je dan niet in de war met Saddam?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, ik dacht dat Osama al lang dood was. Jullie mogen haten.
Geen idee, maar eerst gingen ze hem volgens mij altijd zoeken in grotten en bergen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zat nou uiteindelijk toch gewoon in een villa?
Haha en Osama iedereen uitlachen van zijn dikke cribquote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, maar eerst gingen ze hem volgens mij altijd zoeken in grotten en bergen.
Ojaquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:
MIVER met foto's van de zeeFUCK YEAH dit doet me meer dan die kaolo osama
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met jouw posts nu![]()
Moet ik dat sarcastisch zien?
15.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel graden wordt het morgen, ik wil een witte broek aan.
Ik maak vanavond mijn essay af en dan doe ik 6 weken niets meerquote:
Hmm... nouja als het zonnig is, kan het wel vind ikquote:
Nee hoor, maar ik ben een man, die is geestelijk een aantal jaren jongerquote:
Jawel en daarna examens en examentrainingen. En die nemen ook best veel tijd in beslag en ik vind het niet relaxt om alles pas de dag van tevoren te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik maak vanavond mijn essay af en dan doe ik 6 weken niets meer. Heb jij geen meivakaansie?
[..]
Hmm... nouja als het zonnig is, kan het wel vind ik.
Je bent zo jong als je je voelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben een man, die is geestelijk een aantal jaren jonger
Zal ik Mozy even bezighouden voor je? Puur vriendschappelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel en daarna examens en examentrainingen. En die nemen ook best veel tijd in beslag en ik vind het niet relaxt om alles pas de dag van tevoren te doen.
Dan ben ik 87.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt.
Je zeurt als een wijf.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Grappig, mensen die constant tegen je zeggen dat je wat vaker "nee" moet zeggen. Doe je dat een keer, zijn ze beledigd.
Wise beyond your years..quote:
Kom dat maar eens mijn gezicht zeggen, biatch.quote:
Adres?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom dat maar eens mijn gezicht zeggen, biatch.
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Grappig, mensen die constant tegen je zeggen dat je wat vaker "nee" moet zeggen. Doe je dat een keer, zijn ze beledigd.
Ja nou dat durf ik niet hoor. Dadelijk kom je echt langs.quote:
Goede analyse.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.
Makes sense. Dood aan hun.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.
Ik heb matties in wageningen, die lossen dit akkefietje wel even voor me opquote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou dat durf ik niet hoor. Dadelijk kom je echt langs.
Zolang het jongens zijn. Ik kan niet zo goed met meisjes overweg.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb matties in wageningen, die lossen dit akkefietje wel even voor me op.
Waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |