Is het er zo een die ondertussen een fles wijn aanslaat en tegen de tijd dat het eten klaar is hij al kaslam is?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA PRIECIES DIE
hij had gister PASTA gemaakt. hij begon om 3 uur met koken, we aten pasta om 9 uur. en het stelde geen ruk voor.
Precies!quote:
koken tot 9 uur om alles perfect te makenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
nou ik ga weer, zo eten. eindelijk een keer vroeg.we eten pas om 9 uur tot nu omdat mijn oom denkt dat hij chef kranenborg is of zo.
ja ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Is het er zo een die ondertussen een fles wijn aanslaat en tegen de tijd dat het eten klaar is hij al kaslam is?
hoezo perfect, het was gewoon een simpele pasta... het was alleen tomatensaus met stukken tomaat erin en vlechtjes pasta. dat had ik in een kaolo kwartier kunnen maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
koken tot 9 uur om alles perfect te maken!
goed voor de weekstandquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Broekgoudvis het volgende:
Mensen die hun vingers aflikken als ze net rauwe kip op een bbq hebben gelegd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo perfect, het was gewoon een simpele pasta... het was alleen tomatensaus met stukken tomaat erin en vlechtjes pasta. dat had ik in een kaolo kwartier kunnen maken.
niet doen. te dunne benen zijn lelijk. Als die van jou zo zijn als op die foto zijn ze goddelijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik begin mijn vormen nu ook steeds meer te accepteren maar dan zie je die killer legs van wd weer en dan word ik toch wel weer even jaloers hoor!
Chubby chaser.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
niet doen. te dunne benen zijn lelijk. Als die van jou zo zijn als op die foto zijn ze goddelijk!
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo verkopen ze nou weer geen röstirondjes meer bij de AH.
Grr
Die van Aviko zijn vies.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef ginger1989 het volgende:
Hallo iedereen,
ik heb sinds kort mijn snor laten staan, vandaag ook boodschappen wezen doen ermee, veel leuke reacties vooral ook van andere snor dragers.
iemand ervaring mee?
denken jullie dat het weer in de mode komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |