hehehquote:
Captain Obvious strikes again.quote:
quote:
klinkt goed. ik wil ook op vakantiequote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja wel lekker. schijnt toch volop zon te zijn het is nu 25 graden nog, maar het koelt nu wel flink af. ik ben aardig aan het bruinen wheehehe. morgen gaan we naar een hele grote marokkaanse markt, better be something. marktjes hier zijn heel leuk.![]()
de camping is echt een beetje armoeiig, mja, ik heb een bed en geen tent in ieder geval.
Jouw gevoel voor humor.quote:
naar marokkożquote:
JA IS LEKKERRR. ik moet even korte broekjes scoren, heb er maar 2 mee.quote:
ik zou me eerder zorgen maken over soa'squote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou niet eens willen dat zij me zou raken.
Als je je pik daar in steekt verdubbelt haar IQ.
Ik heb een beetje moeite met jouw posts nuquote:
Gewoon niet zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met jouw posts nu![]()
Moet ik dat sarcastisch zien?
Ik ben in frankrijk, bij villeneuve de bergquote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Waar ben je dan?
Ik lees Marokkaanse markt en camping?
Ze zit niet in Marokko.quote:
ja, das fasquote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met jouw posts nu![]()
Moet ik dat sarcastisch zien?
dat was een vraagquote:
frankrijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben in frankrijk, bij villeneuve de berg
In dat geval: nee. Zou dan roadtrip doen door de VS.quote:
Ah oke, ja met marokkaanse markt en camping kan je net zo goed nog in nederland zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben in frankrijk, bij villeneuve de berg
wel in een prius he... denk ook een beetje aan het milieuquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval: nee. Zou dan roadtrip doen door de VS.
ja jij zal het wel weten inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah oke, ja met marokkaanse markt en camping kan je net zo goed nog in nederland zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel in een prius he... denk ook een beetje aan het milieu
Waar zie je mij voor aan. Minimaal een Ford F150.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
rv zal het wel fijn hebben als hij naar huis gaat vanuit de VS. 6 uur controle door de amerikaanse overheid op hem en zn buitenlandse uiterlijk
agreedquote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval: nee. Zou dan roadtrip doen door de VS.
Wat is er nou weer mis met een prius?quote:
op het vliegveld gaan zitten in zon jurk met een koran in de hand en een beetje zachtjes mompelenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
rv zal het wel fijn hebben als hij naar huis gaat vanuit de VS. 6 uur controle door de amerikaanse overheid op hem en zn buitenlandse uiterlijk
hard voor emquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Alles is mis met een Prius.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een prius?
Behalve dat hij er niet uit ziet..
Adem in*quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een prius?
Behalve dat hij er niet uit ziet..
Eh.. hij rijdt wel lekker.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alles is mis met een Prius.
1. Toyota
2. Ziet er niet uit
3. Maakt een geluid als een op afstand bestuurbaar wagentje.
4. Nee, gewoon nee.
5. Hybrides
Doeg WD. Fijne vakantie nog en eet smakelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
nou ik ga weer, zo eten. eindelijk een keer vroeg.we eten pas om 9 uur tot nu omdat mijn oom denkt dat hij chef kranenborg is of zo.
Nou nee.quote:
Prius is toch alleen zuinig als je in de stad woont en daar bijna nooit uitkomt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Als je een koekblik gewend bent misschien. Ik vind het ding echt niet fijn rijden.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
mijn oom denkt dat hij chef kranenborg is of zo.
Ik rij niet in koekblikken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je een koekblik gewend bent misschien. Ik vind het ding echt niet fijn rijden.
Nah, volgens mij juist op lange afstanden zonder teveel moeten remmen en gassen. Omdat in die gevallen de benzinemotor het meeste nodig is. Als je continue snelheid hebt is dat niet het geval.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Prius is toch alleen zuinig als je in de stad woont en daar bijna nooit uitkomt.
JA PRIECIES DIEquote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hij was degene met geïnjecteerde kip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |