ik weet niet hoor..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik zou wel in een projectgroep willen zitten met Ymke.
Lijkt wel op mijn vorige relatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
beauty en de nerd waarschijnlijk. Past wel in deze SC
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt wel op mijn vorige relatie.
Zij was best een nerd
Ja op zich wel, maar heel veel meisjes wegen dan toch nog veel minder. 65 ofzo. Dan zijn ze niet eens altijd dun, maar gewoon slank. Dus veel mensen denken dat dat je dan wel een beetje dik bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Oh ik had jou heel klein verwacht en dacht ook dat jij 40 kilo was ofzo.![]()
Maar met die lengte kan dat gewicht prima toch?
Maar je bent van '91, in welke klas zit jij dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik weet niet hoor..
de laatste keer dat ik haar sprak was in de bus.. toen had ze het over de make-up van take me out.. en dat die jongen loog.. dat hij wel koffie dronk terwijl hij zei van niet ofzo.. en toen ik uitstapte bleef ze praten..
nee we zitten op de kunstacademie, we zitten niet bij elkaar in de klasquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je bent van '91, in welke klas zit jij dan?
Ja maar ook wel weer zielig, want ze lachten haar ook uit enzo, dus denk dat ze dat ook wel daarom deed.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met haar uitpuilende tepels.
Ik vond het wel een beetje jammer dat Ymke later met de meiden van het andere kamp erbij een beetje stoer ging doen.
Vreemd..quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik weet niet hoor..
de laatste keer dat ik haar sprak was in de bus.. toen had ze het over de make-up van take me out.. en dat die jongen loog.. dat hij wel koffie dronk terwijl hij zei van niet ofzo.. en toen ik uitstapte bleef ze praten..
Excuse me, ik las Britt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee we zitten op de kunstacademie, we zitten niet bij elkaar in de klas
volgensmij is ze 3ejaars..?
daar staat ze dan ook om bekendquote:
dat zou ook niets worden met projectgroepenquote:
quote:
wat een plofkopquote:
wd hoe is je vakantiequote:
Ik heb nooit buschauffeuses met korte blonde stekels.quote:
zou. niet. raken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
ahahahah, ze heeft mijn neus. Wat een lelijk ding
Zij jou ook niet.quote:
ja wel lekker. schijnt toch volop zon te zijn het is nu 25 graden nog, maar het koelt nu wel flink af. ik ben aardig aan het bruinen wheehehe. morgen gaan we naar een hele grote marokkaanse markt, better be something. marktjes hier zijn heel leuk.quote:
Gelukkig maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |