staalborstel¿quote:
Ik vind dit niet normaal.quote:
Ik weeg 76, maar zeg dat ook liever niet, want dat klinkt veel dikker dan dat ik ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, je bent sneller geneigd wat makkelijker te halen ipv gezond te koken. Je mag mijn gewicht wel weten hoor weeg nu 64 kilo, maar voelt altijd een beetje ongemakkelijk tussen als die slanke dames hier.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Ymke er commentaar op geven waarna Britt mooi kan afsluiten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..].
Wat vond je van afgelopen uitzending?
Hoe moet ik dat nu zien in 60x60. Eerst wat in me opkwam was Carice.quote:
Anna was een kamphoer. Gelijk helemaal alles persoonlijk opvatten terwijl Ymke helemaal niemand de schuld wilde geven, maar gewoon aangaf dat de klik ontbrak en dat ze zich daar erg onprettig bij voelde.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..].
Wat vond je van afgelopen uitzending?
wie¿quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Ymke er commentaar op geven waarna Britt mooi kan afsluiten.
Ymke en Britt, jwtquote:
Jij weegt echt geen 76.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weeg 76, maar zeg dat ook liever niet, want dat klinkt veel dikker dan dat ik ben.
Heb denk ik evenveel of heel iets meer buikvet dan op die pic die jij postte.
no sirquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik zit bij dr op school, wat een spacerd<3
Jawel hoor, maar ik ben ook bijna 1.80.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij weegt echt geen 76.Meen je dat nu? Zul je echt niet zeggen!
Haha, inderdaad, Ymke had amper de zin uit d'r mond over dat ze zich niet echt geaccepteerd voelde en Anna ging al over de flip.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Anna was een kamphoer. Gelijk helemaal alles persoonlijk opvatten terwijl Ymke helemaal niemand de schuld wilde geven, maar gewoon aangaf dat de klik ontbrak en dat ze zich daar erg onprettig bij voelde.
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.quote:
Q.F.T. !quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik zou wel in een projectgroep willen zitten met Ymke.
Echt? Oh ik had jou heel klein verwacht en dacht ook dat jij 40 kilo was ofzo.quote:
beauty en de nerd waarschijnlijk. Past wel in deze SCquote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.Televisie.
Met haar uitpuilende tepels.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Anna was een kamphoer. Gelijk helemaal alles persoonlijk opvatten terwijl Ymke helemaal niemand de schuld wilde geven, maar gewoon aangaf dat de klik ontbrak en dat ze zich daar erg onprettig bij voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |