Ik maak vanavond mijn essay af en dan doe ik 6 weken niets meerquote:
Hmm... nouja als het zonnig is, kan het wel vind ikquote:
Nee hoor, maar ik ben een man, die is geestelijk een aantal jaren jongerquote:
Jawel en daarna examens en examentrainingen. En die nemen ook best veel tijd in beslag en ik vind het niet relaxt om alles pas de dag van tevoren te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik maak vanavond mijn essay af en dan doe ik 6 weken niets meer. Heb jij geen meivakaansie?
[..]
Hmm... nouja als het zonnig is, kan het wel vind ik.
Je bent zo jong als je je voelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben een man, die is geestelijk een aantal jaren jonger
Zal ik Mozy even bezighouden voor je? Puur vriendschappelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel en daarna examens en examentrainingen. En die nemen ook best veel tijd in beslag en ik vind het niet relaxt om alles pas de dag van tevoren te doen.
Dan ben ik 87.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt.
Je zeurt als een wijf.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Grappig, mensen die constant tegen je zeggen dat je wat vaker "nee" moet zeggen. Doe je dat een keer, zijn ze beledigd.
Wise beyond your years..quote:
Kom dat maar eens mijn gezicht zeggen, biatch.quote:
Adres?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom dat maar eens mijn gezicht zeggen, biatch.
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Grappig, mensen die constant tegen je zeggen dat je wat vaker "nee" moet zeggen. Doe je dat een keer, zijn ze beledigd.
Ja nou dat durf ik niet hoor. Dadelijk kom je echt langs.quote:
Goede analyse.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.
Makes sense. Dood aan hun.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zeiden dat alleen maar zodat jij sympathie voor hun zou gaan voelen, omdat ze daarmee laten merken dat ze zogenaamd aan jou denken. Alleen ze doen dit alleen zodat jij ja blijft zeggen tegen hen(omdat je hen nu sympathiek vindt) en nee tegen anderen zodat jij zoveel mogelijk rotklusjes voor hen kan opknappen.
Ik heb matties in wageningen, die lossen dit akkefietje wel even voor me opquote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou dat durf ik niet hoor. Dadelijk kom je echt langs.
Zolang het jongens zijn. Ik kan niet zo goed met meisjes overweg.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb matties in wageningen, die lossen dit akkefietje wel even voor me op.
Waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |