Hij heeft wel aardig wat zonen. Sommige van hen hebben zich afgekeerd van Osama en zijn op hand van het Westen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand die zich afvraagt hoe ze aan zijn oorspronkelijke DNA komen?
Of zien ze zijn naam gegraveerd in zijn DNA?²
Huh???quote:Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Many Muslims adhere to the belief that bodies should be buried within one day.
ze hadden toch een baardborstel gevonden in een van die grotten?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik gok dat die nergens kunnen landen op 60km van Islamabadquote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwach, volgens mij vlieg je met een B-2 in zo'n zeven/acht uur naar mainland USA.
quote:ma 02 mei 2011, 16:51
Indonesische prediker dreigt VS om Bin Laden
JAKARTA - In Indonesië heeft de radicale islamitische prediker Abu Bakar Bashir de VS maandag met vergelding voor de dood van Osama bin Laden gedreigd. Die was volgens hem een grote geestelijk leider en een grote strijder van God. Zijn dood zal de toorn van God opwekken
nee ze gooien hem in het zwembad, das makkelijkerquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef SteelDogg het volgende:
Is hij nou wel of niet gedropt in zee? :p Of zijn ze nog van plan om dat te doen??
Ik had begrepen dat de helicopters van een US-basis in Afghanistan afkomstig waren. Daar zullen toch wel transportvliegtuigen kunnen landen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gok dat die nergens kunnen landen op 60km van Islamabad
kun je toch net zogoed daar een gat in de grond graven?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de helicopters van een US-basis in Afghanistan afkomstig waren. Daar zullen toch wel transportvliegtuigen kunnen landen.
Nee, want dan krijg je weer een bedevaartsoort, en de amerikanen willen juist zo graag weg uit Afghanistan.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je toch net zogoed daar een gat in de grond graven?
ik lees dit:quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Drugshond het volgende:
Nou het dumpen van een lijk als visvoer heeft als effect dat er geen martelaar of bedevaartsoord kan ontstaan.
Hebben ze met Dr.Mengle ook gedaan.
wikipediaquote:Mengele overleed in 1979 tijdens het zwemmen, mogelijk aan een hartinfarct of een beroerte. Hij werd onder de naam 'Wolfgang Gerhard' begraven. Zijn dood bleef nog een aantal jaren geheim. Er werden destijds grote sommen geld uitgeloofd voor zijn arrestatie. Zijn identiteit werd in 1985 na opgraving van het lichaam en meting van de botten bevestigd en in 1992 definitief bewezen toen zijn DNA werd vergeleken met dat van nog levende familieleden (genetische vingerafdruk
Precies, hij had geld genoeg om een lux leven te lijden met meer dan voldoende girls tot zijn beschikking. Maar zijn principes en idealen waren voor hem belangrijker. Daar kun je respect voor opbrengen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Morendo het volgende:
Ik vond Bin Laden wel een intrigerende persoon. In plaats van te kiezen voor een westers rijkeluis leventje heeft hij toch een schijnbaar moeilijker pad bewandeld in zijn leven gemotiveerd door idealen.
je hoeft er toch geen grafsteen op te zetten?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je weer een bedevaartsoort, en de amerikanen willen juist zo graag weg uit Afghanistan.
Als hij dit nu vreedzaam had gedaan had niemand er problemen mee gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Morendo het volgende:
Ik vond Bin Laden wel een intrigerende persoon. In plaats van te kiezen voor een westers rijkeluis leventje heeft hij toch een schijnbaar moeilijker pad bewandeld in zijn leven gemotiveerd door idealen.
zijn principes en idealen waren niet respectablequote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, hij had geld genoeg om een lux leven te lijden met meer dan voldoende girls tot zijn beschikking. Maar zijn principes en idealen waren voor hem belangrijker. Daar kun je respect voor opbrengen.²
Die plek wordt toch bekend. De locatie in de oceaan misschien ook wel, maar dan moet je er nog met een boot naartoe en valt er weinig op te gravenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft er toch geen grafsteen op te zetten?
ik vind het vergezocht hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die plek wordt toch bekend. De locatie in de oceaan misschien ook wel, maar dan moet je er nog met een boot naartoe en valt er weinig op te graven
Ik neem aan dat de DNA-samples naar de VS zijn gegaan. Dan kun je onderweg ook wel even een met beton verzwaarde lijkzak in zee dumpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft er toch geen grafsteen op te zetten?
Daar kun je over twisten, maar het heeft wel iets, hij heeft niet gekozen voor deze wereld, maar voor de wereld er na.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn principes en idealen waren niet respectable
De plek hoeft niet bekend te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die plek wordt toch bekend. De locatie in de oceaan misschien ook wel, maar dan moet je er nog met een boot naartoe en valt er weinig op te graven
maakt mij dat nou uitquote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kun je over twisten, maar het heeft wel iets, hij heeft niet gekozen voor deze wereld, maar voor de wereld er na.²
inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij heeft wel aardig wat zonen. Sommige van hen hebben zich afgekeerd van Osama en zijn op hand van het Westen.
Jij moet in BNW zijn: Osama Bin Laden is dood!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Alleskids het volgende:
mijn ijkpunt op 9-11 is het Pentagon. ze kwamen aanvliegen op het kantoor van de vice president (perfect doelwit),maar maken een ingewikkelde bocht om neer te storten op de zijde, die net gerenoveerd is en vliegtuig neerstort veilig is gemaakt. Toeval? e
waarom zijn er wel tientallen video's van de WTC, maar wordt elk beeldmateiraal van het Pentagon verborgen gehouden?
waarom is het gat in de muur niet groter dan een kleine raket (tomahawk?) ipv een vliegtuig?
waarom heeft niemand een vliegtuig horen overkomen op de weg en rondom het Pentagon? een laagvliegend vliegtuig maakt een tering herirng, maar niemand die iets gehoord heeft.
het vierde vliegtuig waarnaar gebeld is met mobile telefoons, een techniek die pas later beschikbaar is. op de neerstort plek is totaal niets van een vliegtuig te vinden, compleet verdampt?
een tomahawk is gemaakt om gebouwen als het Pentagon te mollenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Alleskids het volgende:
mijn ijkpunt op 9-11 is het Pentagon. ze kwamen aanvliegen op het kantoor van de vice president (perfect doelwit),maar maken een ingewikkelde bocht om neer te storten op de zijde, die net gerenoveerd is en vliegtuig neerstort veilig is gemaakt. Toeval? e
waarom zijn er wel tientallen video's van de WTC, maar wordt elk beeldmateiraal van het Pentagon verborgen gehouden?
waarom is het gat in de muur niet groter dan een kleine raket (tomahawk?) ipv een vliegtuig?
waarom heeft niemand een vliegtuig horen overkomen op de weg en rondom het Pentagon? een laagvliegend vliegtuig maakt een tering herirng, maar niemand die iets gehoord heeft.
het vierde vliegtuig waarnaar gebeld is met mobile telefoons, een techniek die pas later beschikbaar is. op de neerstort plek is totaal niets van een vliegtuig te vinden, compleet verdampt?
In de hemel is geen bier..... so-far-so-good.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kun je over twisten, maar het heeft wel iets, hij heeft niet gekozen voor deze wereld, maar voor de wereld er na.²
Inhoudelijk gezien zijn we het natuurlijk op veel punten oneens met Osama Bin Laden. Maar dat zijn idealen voor hem belangrijker waren dan een fast car en wat blonde girls is wel degelijk respectabel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt mij dat nou uit
IK heb er geen respect voor
Vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de hemel is geen bier..... so-far-so-good.
nee hij is niet in zee gedumptquote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef MdMa98 het volgende:
Die foto op Nu.nl(fotoserie)
Bin laden nu, en bin laden toen..
Lijkt me meer een fotoshop.
Volgens mij is het allemaal een Hoax.
Gedropt in de zee, yeah right
kan aan mij liggen maar nu al zeggen we hebben match ???quote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Manono het volgende:
[..]
inderdaad!
er is vast wel een persbericht over verschenen, dat sommige van zijn familieleden DNA hebben afgegeven in de strijd tegen het terrorisme!
Over wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Seam het volgende:
Kan iemand misschien duidelijk maken waarom er zoveel twijfels over zijn?
Bewijs ontbreekt/ontbrak.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Seam het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Alleskids het volgende:
Omdat a) er nog weinig officieel bekend is gemaakt en b) omdat er hier veel mensen zijn die sowieso geen autoriteiten geloven.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Seam het volgende:
mwahquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien zijn we het natuurlijk op veel punten oneens met Osama Bin Laden. Maar dat zijn idealen voor hem belangrijker waren dan een fast car en wat blonde girls is wel degelijk respectabel.²
dat die idealen 3000 onschuldige arbeiders het leven kostte, das weer wat anders hequote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien zijn we het natuurlijk op veel punten oneens met Osama Bin Laden. Maar dat zijn idealen voor hem belangrijker waren dan een fast car en wat blonde girls is wel degelijk respectabel.²
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat a) er nog weinig officieel bekend is gemaakt en b) omdat er hier veel mensen zijn die de VS wantrouwen
Hij scheen nochtans in een luxueuze villa te leven daarquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan hadden ze gezeik gekregen over dat ie naar het Internationaal Gerechtshof in Den Haag zou moeten. En daar heeft de VS niet zoveel meequote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Morendo het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ze hem niet hebben gearresteerd en meegenomen. Het zaakje klopt niet helemaal.
Ik denk dat ze in een grot een tandenborstel met zijn naam erop gevonden hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks, ff wat verder inlezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Bewijs ontbreekt/ontbrak.
Pas vijf minuten geleden werd gezegd dat er een DNA match is.
Lichaam is in zee gedumpt.
met zijn naam erop ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in een grot een tandenborstel met zijn naam erop gevonden hebben
Dan is hij wel behoorlijk gangsta.... om die idealen opzij te zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat zijn idealen voor hem belangrijker waren dan een fast car en wat blonde girls is wel degelijk respectabel.²
Neuh, waarom. Vanwege dat akkefietje in New York had de VS echt wel jurisdictie.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hadden ze gezeik gekregen over dat ie naar het Internationaal Gerechtshof in Den Haag zou moeten. En daar heeft de VS niet zoveel mee
quote:
Hitler ging ook voor zijn idealen. Was voor hem ook belangrijker dan wat ook. Dus dat vind jij ook respectabel? Volgens jouw eigen redenering.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, in Guantanamo Bay zitten krijgsgevangenen uit Afghanistanquote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef Monidique het volgende:
Ze hebben al wat terroristen, die zitten ook niet in Den Haag.
Het brengt een hoop gezever met zich mee. En een hele hoop aandacht voor Bin Laden die jaren doorgaat. Nu is het gewoon pief-paf en heel de VS viert feest.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, waarom. Vanwege dat akkefietje in New York had de VS echt wel jurisdictie.
Volgens mij zegt hij dat hij het respectabel vindt als iemand zijn idealen belangrijker vindt dan roem en rijkdom en "bitches". Of die kerel er waanideeën op nahield doet er dan even niet toe, dat is weer een ander discussie op zich.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hitler ging ook voor zijn idealen. Was voor hem ook belangrijker dan wat ook. Dus dat vind jij ook respectabel? Volgens jouw eigen redenering.
c) ze hem al in zee hebben gedumptquote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat a) er nog weinig officieel bekend is gemaakt en b) omdat er hier veel mensen zijn die sowieso geen autoriteiten geloven.
Dat hadden ze met Hitler ook gedaan als ze de kans hadden gehad. Die hadden ze ook niet levend proberen te arresteren lijkt mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:43 schreef Morendo het volgende:
Ik kan wel begrijpen waarom de VS geen zin had in een rechtszaak, dat zou nogal wat spanningen hebben opgeleverd. Maar om hem nu te executeren zonder enige rechterlijke tussenkomst gaat mij een beetje te ver.
Nee ok, maar dat gespeculeer, volgens mij is de media zo geil op dit nieuws dit moment, dat ze alles maar uitzenden.quote:
Ze waren hier vanaf augustus mee bezig, ik denk dat ze de inventaris wel redelijk rond hadden, toen ze in actie kwamenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef plonsikduik het volgende:
hebben die americanen standaard een dna test setje bij ??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerumquote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hitler ging ook voor zijn idealen. Was voor hem ook belangrijker dan wat ook. Dus dat vind jij ook respectabel? Volgens jouw eigen redenering.
quote:ma 02 mei 2011, 16:51
Indonesische prediker dreigt VS om Bin Laden
JAKARTA - In Indonesië heeft de radicale islamitische prediker Abu Bakar Bashir de VS maandag met vergelding voor de dood van Osama bin Laden gedreigd. Die was volgens hem een grote geestelijk leider en een grote strijder van God. Zijn dood zal de toorn van God opwekken.
Ach, ik weet zeker als ze het lijk hadden bewaard en aan iedereen hadden laten zien nog steeds de overgrote meerderheid had gezegd dat hij het niet was, maar een dubbelgangerquote:
de media moet je zelden geloven. ze maken er nieuws (van)quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nee ok, maar dat gespeculeer, volgens mij is de media zo geil op dit nieuws dit moment, dat ze alles maar uitzenden.
Dat is snel, normaal duurt dat iets langer. Hoewel, technisch gezien is het mogelijk en dit heeft natuurlijk topprio...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Wesleybrabant het volgende:
Inmiddels is bevestigd via DNA dat het 100 proecent zeker om Osama gaat, dat heeft ABC News gemeld.
OBL zou geen zelfmoord hebben gepleegd. Hij was een boef, maar om hem nu door wat 'Special Forces' te laten liquideren vind ik onrechtvaardig en onrechtmatig.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hadden ze met Hitler ook gedaan als ze de kans hadden gehad. Die hadden ze ook niet levend proberen te arresteren lijkt mij.
1) Hij was wel degelijk rijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat hij het respectabel vindt als iemand zijn idealen belangrijker vindt dan roem en rijkdom en "bitches". Of die kerel er waanideeën op nahield doet er dan even niet toe, dat is weer een ander discussie op zich.
quote:ma 02 mei 2011, 17:32
Eerste resultaten DNA-test Osama positief
WASHINGTON - De eerste resultaten van de DNA-tests die op het lijk van Osama bin Laden zijn uitgevoerd, bevestigen dat het inderdaad om het stoffelijk overschot van de al-Qaedaleider gaat. Dit heeft een Amerikaanse functionaris maandag gezegd. Er is sprake van „zeer trefzekere overeenstemming” met het vergelijkingsmateriaal.
Hoor net dat de olieprijs is gedaald en de dollarwaarde is gestegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
de media moet je zelden geloven. je maken er nieuws (van)
oke maar je zal toch dna moeten afnemen en onderzoeken. vergelijken enzquote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze waren hier vanaf augustus mee bezig, ik denk dat ze de inventaris wel redelijk rond hadden, toen ze in actie kwamen
Leuk, zo'n linkje. Maar het zijn jouw eigen woorden, alleen met een andere naam...quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Ja, maar het is jouw keuze om Hitler te gebruiken, je had ook André van Duin of Louis de Funes kunnen zeggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk, zo'n linkje. Maar het zijn jouw eigen woorden, alleen met een andere naam...
Ik kan er echt niet koud of warm van worden. Eerder dan nog warmquote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
OBL zou geen zelfmoord hebben gepleegd. Hij was een boef, maar om hem nu door wat 'Special Forces' te laten liquideren vind ik onrechtvaardig en onrechtmatig.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Drugshond het volgende:
Toch wil ik via deze weg BSB condoleren met dit verlies.
Wel grappig om te zien dat allerlei terroristen wereldwijd Bin-Ladens dood wel geloven en zijn dood willen wreken, terwijl een stel FOK!-kertjes nog steeds twijfelen.quote:
Al zou je de familie laten verklaren dat hij dood is, alle DNA-onderzoeken openbaar maken en op internet gooien, de hele operatie in HD- gefilmd hebben en vrij geven, dan nog zouden hopen mensen het niet geloven inderdaad...quote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik weet zeker als ze het lijk hadden bewaard en aan iedereen hadden laten zien nog steeds de overgrote meerderheid had gezegd dat hij het niet was, maar een dubbelganger![]()
Dat is opportunistisch. Stel dat de VS besluit om Nederlandse drugsexporteurs ook zo aan te pakken. Het schept gewoon een vervelende precedentwerking.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet koud of warm van worden
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al zou je de familie laten verklaren dat hij dood is, alle DNA-onderzoeken openbaar maken en op internet gooien, de hele operatie in HD- gefilmd hebben en vrij geven, dan nog zouden hopen mensen het niet geloven inderdaad...
Hitler was een omhooggevallen mislukt schildertje, opgegroeid zonder vader, vreemde verhouding met zijn moeder, kreeg een stijve van zijn eigen speeches (echt waar), contact gestoord zeker tegenover het vrouwelijke geslacht en stond als een zwetende autist op zijn hoogtepunt het publiek spastisch toe te schreeuwen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben André van Duin en Louis de Funes iets minder doden op hun naam staan.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar het is jouw keuze om Hitler te gebruiken, je had ook André van Duin of Louis de Funes kunnen zeggen.²
bin laden the movie / musial / enz.enzquote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al zou je de familie laten verklaren dat hij dood is, alle DNA-onderzoeken openbaar maken en op internet gooien, de hele operatie in HD- gefilmd hebben en vrij geven, dan nog zouden hopen mensen het niet geloven inderdaad...
Ja iedereen is nu vogelvrij!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is opportunistisch. Stel dat de VS besluit om Nederlandse drugsexporteurs ook zo aan te pakken. Het schept gewoon een vervelende precedentwerking.
Jij weet echt niet hoe ze DNA vergelijkingen maken?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of zien ze zijn naam gegraveerd in zijn DNA?
Ja, dan is de vergelijking van Osama met Hitler helemaal krom, want wat dan aan gaat is Osama maar een kruimeldiefje.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben André van Duin en Louis de Funes iets minder doden op hun naam staan.
Ah, dan kan het dus ook die van zijn broer of zoon zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij weet echt niet hoe ze DNA vergelijkingen maken?
Hij is door zijn familie in Saudi-Arabië verstoten/onterft. Hij heeft nogal wat broers en zussen, en hij heeft kinderen. De feiten zullen nog wel naar buiten komen, maar het is niet onwaarschijnlijk dat ze in de afgelopen 10 jaar DNA materiaal hebben kunnen verzamelen van familieleden. En ook daarmee is 100% zeker vast te stellen dat het om een familielid gaat. Combineer dat met wat te zien is en te meten is (lengte, gezicht, etc) en je kunt met zekerheid vaststellen dat het om Osama gaat.
http://www.fastcompany.co(...)sama-bin-laden-works
In dat artikel staat ook al dat ze DNA hebben van familieleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |