abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96257846
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

c) ze hem al in zee hebben gedumpt
Ach, ik weet zeker als ze het lijk hadden bewaard en aan iedereen hadden laten zien nog steeds de overgrote meerderheid had gezegd dat hij het niet was, maar een dubbelganger :D :')
pi_96257850
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Nee ok, maar dat gespeculeer, volgens mij is de media zo geil op dit nieuws dit moment, dat ze alles maar uitzenden.
de media moet je zelden geloven. ze maken er nieuws (van)
  maandag 2 mei 2011 @ 17:46:34 #278
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_96257859
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Wesleybrabant het volgende:
Inmiddels is bevestigd via DNA dat het 100 proecent zeker om Osama gaat, dat heeft ABC News gemeld.
Dat is snel, normaal duurt dat iets langer. Hoewel, technisch gezien is het mogelijk en dit heeft natuurlijk topprio...
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 2 mei 2011 @ 17:46:45 #279
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96257864
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat hadden ze met Hitler ook gedaan als ze de kans hadden gehad. Die hadden ze ook niet levend proberen te arresteren lijkt mij.
OBL zou geen zelfmoord hebben gepleegd. Hij was een boef, maar om hem nu door wat 'Special Forces' te laten liquideren vind ik onrechtvaardig en onrechtmatig.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:48:33 #280
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96257948
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef msnk het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat hij het respectabel vindt als iemand zijn idealen belangrijker vindt dan roem en rijkdom en "bitches". Of die kerel er waanideeën op nahield doet er dan even niet toe, dat is weer een ander discussie op zich.
1) Hij was wel degelijk rijk
2) Hij heeft wereldwijde roem en aanbidders
3) Ik verwacht niet dat hij het celibaat bezigde.... Hij neukte waarschijnlijk meer dan de gemiddelde fokker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 2 mei 2011 @ 17:48:44 #281
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_96257956
quote:
ma 02 mei 2011, 17:32
Eerste resultaten DNA-test Osama positief
WASHINGTON - De eerste resultaten van de DNA-tests die op het lijk van Osama bin Laden zijn uitgevoerd, bevestigen dat het inderdaad om het stoffelijk overschot van de al-Qaedaleider gaat. Dit heeft een Amerikaanse functionaris maandag gezegd. Er is sprake van „zeer trefzekere overeenstemming” met het vergelijkingsmateriaal.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_96257960
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef plonsikduik het volgende:

[..]

de media moet je zelden geloven. je maken er nieuws (van)
Hoor net dat de olieprijs is gedaald en de dollarwaarde is gestegen.
Gelooft me, hier gaat het allemaal om.
pi_96257964
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ze waren hier vanaf augustus mee bezig, ik denk dat ze de inventaris wel redelijk rond hadden, toen ze in actie kwamen :P
oke maar je zal toch dna moeten afnemen en onderzoeken. vergelijken enz
en wanneer dump je een lichaam ?? stel dat het onderzoekje fout is geen backup
of hebben hem zelf wat borstharen laten uit trekken ??
in nederland gaat dat ook fout hoor :)
  maandag 2 mei 2011 @ 17:49:13 #284
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96257986
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum

Ik breng mijn zaak ter ruste. :{

:{²
Leuk, zo'n linkje. Maar het zijn jouw eigen woorden, alleen met een andere naam...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:50:11 #285
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96258018
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Leuk, zo'n linkje. Maar het zijn jouw eigen woorden, alleen met een andere naam...
Ja, maar het is jouw keuze om Hitler te gebruiken, je had ook André van Duin of Louis de Funes kunnen zeggen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_96258050
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Morendo het volgende:

[..]

OBL zou geen zelfmoord hebben gepleegd. Hij was een boef, maar om hem nu door wat 'Special Forces' te laten liquideren vind ik onrechtvaardig en onrechtmatig.
Ik kan er echt niet koud of warm van worden. Eerder dan nog warm :)
  maandag 2 mei 2011 @ 17:51:15 #287
13462 BansheeBoy
pi_96258064
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Drugshond het volgende:
Toch wil ik via deze weg BSB condoleren met dit verlies.
:D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_96258070
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Wel grappig om te zien dat allerlei terroristen wereldwijd Bin-Ladens dood wel geloven en zijn dood willen wreken, terwijl een stel FOK!-kertjes nog steeds twijfelen. :')
pi_96258094
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

wollige taal , andere woorden we doen gewoon wat aan, tot het klopt
  maandag 2 mei 2011 @ 17:52:30 #290
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96258108
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ach, ik weet zeker als ze het lijk hadden bewaard en aan iedereen hadden laten zien nog steeds de overgrote meerderheid had gezegd dat hij het niet was, maar een dubbelganger :D :')
Al zou je de familie laten verklaren dat hij dood is, alle DNA-onderzoeken openbaar maken en op internet gooien, de hele operatie in HD- gefilmd hebben en vrij geven, dan nog zouden hopen mensen het niet geloven inderdaad...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 2 mei 2011 @ 17:52:35 #291
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96258113
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ik kan er echt niet koud of warm van worden
Dat is opportunistisch. Stel dat de VS besluit om Nederlandse drugsexporteurs ook zo aan te pakken. Het schept gewoon een vervelende precedentwerking.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_96258127
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Al zou je de familie laten verklaren dat hij dood is, alle DNA-onderzoeken openbaar maken en op internet gooien, de hele operatie in HD- gefilmd hebben en vrij geven, dan nog zouden hopen mensen het niet geloven inderdaad...
_O_
Precies
  maandag 2 mei 2011 @ 17:53:18 #293
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_96258141
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hitler ging ook voor zijn idealen. Was voor hem ook belangrijker dan wat ook. Dus dat vind jij ook respectabel? Volgens jouw eigen redenering.
Hitler was een omhooggevallen mislukt schildertje, opgegroeid zonder vader, vreemde verhouding met zijn moeder, kreeg een stijve van zijn eigen speeches (echt waar), contact gestoord zeker tegenover het vrouwelijke geslacht en stond als een zwetende autist op zijn hoogtepunt het publiek spastisch toe te schreeuwen.

Bin Laden komt uit een steenrijke familie, altijd het rustigste en meest bescheiden jongetje van de klas geweest, economie gestudeerd en voor ingenieur, kan goed in hoog-Arabisch praten en op zeer rustige wijze, heeft charisma en ziet er niet als een halve autist uit, koos er niet voor 1 groep uit te roeien vanwege een minderwaardigheidscomplex uit zijn mislukte jeugd maar had een politiek probleem met o.a. Amerika (maar ook de Saoed's) en koos daarin voor "oog om oog, tand om tand".

Een beetje het verhaal van Castro eigenlijk die zelf ook mensen afmaakte maar ook een intrigerend persoon is, maar dan met een Islamitisch revolutionair tintje. Of Che Guevara.
Alleen is Osama volgens mij veel bescheidener dan het beeld wat wij van hem hebben.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 2 mei 2011 @ 17:53:21 #294
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96258142
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, maar het is jouw keuze om Hitler te gebruiken, je had ook André van Duin of Louis de Funes kunnen zeggen. :{

Maar volgens mij hebben André van Duin en Louis de Funes iets minder doden op hun naam staan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_96258151
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

bin laden the movie / musial / enz.enz
pi_96258161
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat is opportunistisch. Stel dat de VS besluit om Nederlandse drugsexporteurs ook zo aan te pakken. Het schept gewoon een vervelende precedentwerking.
Ja iedereen is nu vogelvrij! :')
De rechtzaak van Saddam had je dan ook wel even over kunnen zeuren.
pi_96258165
DNA-test Osama positief
WASHINGTON - De eerste resultaten van de DNA-tests die op het lijk van Osama bin Laden zijn uitgevoerd, bevestigen dat het inderdaad om het stoffelijk overschot van de al-Qaedaleider gaat. Dit heeft een Amerikaanse functionaris maandag gezegd. Er is sprake van „zeer trefzekere overeenstemming” met het vergelijkingsmateriaal.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:54:11 #298
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96258187
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niemand die zich afvraagt hoe ze aan zijn oorspronkelijke DNA komen? :')

Of zien ze zijn naam gegraveerd in zijn DNA? :')
Jij weet echt niet hoe ze DNA vergelijkingen maken? ;)

Hij is door zijn familie in Saudi-Arabië verstoten/onterft. Hij heeft nogal wat broers en zussen, en hij heeft kinderen. De feiten zullen nog wel naar buiten komen, maar het is niet onwaarschijnlijk dat ze in de afgelopen 10 jaar DNA materiaal hebben kunnen verzamelen van familieleden. En ook daarmee is 100% zeker vast te stellen dat het om een familielid gaat. Combineer dat met wat te zien is en te meten is (lengte, gezicht, etc) en je kunt met zekerheid vaststellen dat het om Osama gaat.

http://www.fastcompany.co(...)sama-bin-laden-works

In dat artikel staat ook al dat ze DNA hebben van familieleden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 2 mei 2011 @ 17:54:49 #299
13462 BansheeBoy
pi_96258223
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Maar volgens mij hebben André van Duin en Louis de Funes iets minder doden op hun naam staan.
Ja, dan is de vergelijking van Osama met Hitler helemaal krom, want wat dan aan gaat is Osama maar een kruimeldiefje. :{

maandag 2 mei 2011 @ 17:55:26 #300
13462 BansheeBoy
pi_96258246
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef maartena het volgende:

[..]

Jij weet echt niet hoe ze DNA vergelijkingen maken? ;)

Hij is door zijn familie in Saudi-Arabië verstoten/onterft. Hij heeft nogal wat broers en zussen, en hij heeft kinderen. De feiten zullen nog wel naar buiten komen, maar het is niet onwaarschijnlijk dat ze in de afgelopen 10 jaar DNA materiaal hebben kunnen verzamelen van familieleden. En ook daarmee is 100% zeker vast te stellen dat het om een familielid gaat. Combineer dat met wat te zien is en te meten is (lengte, gezicht, etc) en je kunt met zekerheid vaststellen dat het om Osama gaat.

http://www.fastcompany.co(...)sama-bin-laden-works

In dat artikel staat ook al dat ze DNA hebben van familieleden.
Ah, dan kan het dus ook die van zijn broer of zoon zijn. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')