Hij heeft wel aardig wat zonen. Sommige van hen hebben zich afgekeerd van Osama en zijn op hand van het Westen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand die zich afvraagt hoe ze aan zijn oorspronkelijke DNA komen?
Of zien ze zijn naam gegraveerd in zijn DNA?²
Huh???quote:Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Many Muslims adhere to the belief that bodies should be buried within one day.
ze hadden toch een baardborstel gevonden in een van die grotten?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand die zich afvraagt hoe ze aan zijn oorspronkelijke DNA komen?
Of zien ze zijn naam gegraveerd in zijn DNA?²
ik gok dat die nergens kunnen landen op 60km van Islamabadquote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwach, volgens mij vlieg je met een B-2 in zo'n zeven/acht uur naar mainland USA.
quote:ma 02 mei 2011, 16:51
Indonesische prediker dreigt VS om Bin Laden
JAKARTA - In Indonesië heeft de radicale islamitische prediker Abu Bakar Bashir de VS maandag met vergelding voor de dood van Osama bin Laden gedreigd. Die was volgens hem een grote geestelijk leider en een grote strijder van God. Zijn dood zal de toorn van God opwekken
nee ze gooien hem in het zwembad, das makkelijkerquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef SteelDogg het volgende:
Is hij nou wel of niet gedropt in zee? :p Of zijn ze nog van plan om dat te doen??
Ik had begrepen dat de helicopters van een US-basis in Afghanistan afkomstig waren. Daar zullen toch wel transportvliegtuigen kunnen landen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gok dat die nergens kunnen landen op 60km van Islamabad
kun je toch net zogoed daar een gat in de grond graven?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de helicopters van een US-basis in Afghanistan afkomstig waren. Daar zullen toch wel transportvliegtuigen kunnen landen.
Nee, want dan krijg je weer een bedevaartsoort, en de amerikanen willen juist zo graag weg uit Afghanistan.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je toch net zogoed daar een gat in de grond graven?
ik lees dit:quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Drugshond het volgende:
Nou het dumpen van een lijk als visvoer heeft als effect dat er geen martelaar of bedevaartsoord kan ontstaan.
Hebben ze met Dr.Mengle ook gedaan.
wikipediaquote:Mengele overleed in 1979 tijdens het zwemmen, mogelijk aan een hartinfarct of een beroerte. Hij werd onder de naam 'Wolfgang Gerhard' begraven. Zijn dood bleef nog een aantal jaren geheim. Er werden destijds grote sommen geld uitgeloofd voor zijn arrestatie. Zijn identiteit werd in 1985 na opgraving van het lichaam en meting van de botten bevestigd en in 1992 definitief bewezen toen zijn DNA werd vergeleken met dat van nog levende familieleden (genetische vingerafdruk
Precies, hij had geld genoeg om een lux leven te lijden met meer dan voldoende girls tot zijn beschikking. Maar zijn principes en idealen waren voor hem belangrijker. Daar kun je respect voor opbrengen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Morendo het volgende:
Ik vond Bin Laden wel een intrigerende persoon. In plaats van te kiezen voor een westers rijkeluis leventje heeft hij toch een schijnbaar moeilijker pad bewandeld in zijn leven gemotiveerd door idealen.
je hoeft er toch geen grafsteen op te zetten?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je weer een bedevaartsoort, en de amerikanen willen juist zo graag weg uit Afghanistan.
Als hij dit nu vreedzaam had gedaan had niemand er problemen mee gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Morendo het volgende:
Ik vond Bin Laden wel een intrigerende persoon. In plaats van te kiezen voor een westers rijkeluis leventje heeft hij toch een schijnbaar moeilijker pad bewandeld in zijn leven gemotiveerd door idealen.
zijn principes en idealen waren niet respectablequote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, hij had geld genoeg om een lux leven te lijden met meer dan voldoende girls tot zijn beschikking. Maar zijn principes en idealen waren voor hem belangrijker. Daar kun je respect voor opbrengen.²
Die plek wordt toch bekend. De locatie in de oceaan misschien ook wel, maar dan moet je er nog met een boot naartoe en valt er weinig op te gravenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft er toch geen grafsteen op te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |