ik vind het vergezocht hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die plek wordt toch bekend. De locatie in de oceaan misschien ook wel, maar dan moet je er nog met een boot naartoe en valt er weinig op te graven
Ik neem aan dat de DNA-samples naar de VS zijn gegaan. Dan kun je onderweg ook wel even een met beton verzwaarde lijkzak in zee dumpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft er toch geen grafsteen op te zetten?
Daar kun je over twisten, maar het heeft wel iets, hij heeft niet gekozen voor deze wereld, maar voor de wereld er na.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn principes en idealen waren niet respectable
De plek hoeft niet bekend te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die plek wordt toch bekend. De locatie in de oceaan misschien ook wel, maar dan moet je er nog met een boot naartoe en valt er weinig op te graven
maakt mij dat nou uitquote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kun je over twisten, maar het heeft wel iets, hij heeft niet gekozen voor deze wereld, maar voor de wereld er na.²
inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij heeft wel aardig wat zonen. Sommige van hen hebben zich afgekeerd van Osama en zijn op hand van het Westen.
Jij moet in BNW zijn: Osama Bin Laden is dood!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Alleskids het volgende:
mijn ijkpunt op 9-11 is het Pentagon. ze kwamen aanvliegen op het kantoor van de vice president (perfect doelwit),maar maken een ingewikkelde bocht om neer te storten op de zijde, die net gerenoveerd is en vliegtuig neerstort veilig is gemaakt. Toeval? e
waarom zijn er wel tientallen video's van de WTC, maar wordt elk beeldmateiraal van het Pentagon verborgen gehouden?
waarom is het gat in de muur niet groter dan een kleine raket (tomahawk?) ipv een vliegtuig?
waarom heeft niemand een vliegtuig horen overkomen op de weg en rondom het Pentagon? een laagvliegend vliegtuig maakt een tering herirng, maar niemand die iets gehoord heeft.
het vierde vliegtuig waarnaar gebeld is met mobile telefoons, een techniek die pas later beschikbaar is. op de neerstort plek is totaal niets van een vliegtuig te vinden, compleet verdampt?
een tomahawk is gemaakt om gebouwen als het Pentagon te mollenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Alleskids het volgende:
mijn ijkpunt op 9-11 is het Pentagon. ze kwamen aanvliegen op het kantoor van de vice president (perfect doelwit),maar maken een ingewikkelde bocht om neer te storten op de zijde, die net gerenoveerd is en vliegtuig neerstort veilig is gemaakt. Toeval? e
waarom zijn er wel tientallen video's van de WTC, maar wordt elk beeldmateiraal van het Pentagon verborgen gehouden?
waarom is het gat in de muur niet groter dan een kleine raket (tomahawk?) ipv een vliegtuig?
waarom heeft niemand een vliegtuig horen overkomen op de weg en rondom het Pentagon? een laagvliegend vliegtuig maakt een tering herirng, maar niemand die iets gehoord heeft.
het vierde vliegtuig waarnaar gebeld is met mobile telefoons, een techniek die pas later beschikbaar is. op de neerstort plek is totaal niets van een vliegtuig te vinden, compleet verdampt?
In de hemel is geen bier..... so-far-so-good.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kun je over twisten, maar het heeft wel iets, hij heeft niet gekozen voor deze wereld, maar voor de wereld er na.²
Inhoudelijk gezien zijn we het natuurlijk op veel punten oneens met Osama Bin Laden. Maar dat zijn idealen voor hem belangrijker waren dan een fast car en wat blonde girls is wel degelijk respectabel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt mij dat nou uit
IK heb er geen respect voor
Vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de hemel is geen bier..... so-far-so-good.
nee hij is niet in zee gedumptquote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef MdMa98 het volgende:
Die foto op Nu.nl(fotoserie)
Bin laden nu, en bin laden toen..
Lijkt me meer een fotoshop.
Volgens mij is het allemaal een Hoax.
Gedropt in de zee, yeah right
kan aan mij liggen maar nu al zeggen we hebben match ???quote:Op maandag 2 mei 2011 17:37 schreef Manono het volgende:
[..]
inderdaad!
er is vast wel een persbericht over verschenen, dat sommige van zijn familieleden DNA hebben afgegeven in de strijd tegen het terrorisme!
Over wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Seam het volgende:
Kan iemand misschien duidelijk maken waarom er zoveel twijfels over zijn?
Bewijs ontbreekt/ontbrak.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Seam het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Alleskids het volgende:
Omdat a) er nog weinig officieel bekend is gemaakt en b) omdat er hier veel mensen zijn die sowieso geen autoriteiten geloven.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef Seam het volgende:
mwahquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien zijn we het natuurlijk op veel punten oneens met Osama Bin Laden. Maar dat zijn idealen voor hem belangrijker waren dan een fast car en wat blonde girls is wel degelijk respectabel.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |