Ik ben daar niet voor hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar waarom men hier voor gedwongen prostitutie is vind ik onbegrijpelijk
Anders?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg php, ik zou me een beetje inhouden...
Anders?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg php, ik zou me een beetje inhouden...
En tóch doorgaan met provoceren he.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar waarom men hier voor gedwongen prostitutie is vind ik onbegrijpelijk
Naait ze je er weer bij.quote:
Naaien...quote:
Je ziet het als een bedreiging?? Had ik kunnen weten...quote:
Ik moest het opzoeken...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ge het niet wit dan vatte PUR en kit.
Vertel eens, hoe heb ik dat eerder precies aangepakt?quote:
Een kleine 100 jaar geleden misschien. Met Robbins??quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
Iemand de film Jacob's Ladder wel eens gezien? Disturbing....
Dit is deel 1906 trouwens, heb ik net aangepast.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe heb ik dat eerder precies aangepakt?
Een worstel PVV?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:38 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn er nog meer mensen die op Fok! 'Overnachten'?
Er is vannacht weer een Wrestling PPV dus
Met Robbins ja. 100 jaar geleden was die film overigens nog niet uit, dus dat kan niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kleine 100 jaar geleden misschien. Met Robbins??
Sorry, dacht dat het nog handmatig moestquote:Op maandag 2 mei 2011 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is deel 1906 trouwens, heb ik net aangepast.
In een reeks als deze wordt het nummer tegenwoordig automatisch opgehoogd.
Nee, ik kan niet omgaan met horrorfilms. Ik neem alles op en zie die onzin dan nog nachten of weken.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
Iemand de film Jacob's Ladder wel eens gezien? Disturbing....
Ik ging ook een paar keer de fout in in het beginquote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het nog handmatig moest
Nochquote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Geweldig gevoel, even helemaal niets meer aan m'n hoofd, huiswerk nog gewoon werk.
Dat zal Betyar zometeen ook te horen krijgen, vrees ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het nog handmatig moest
Truste betje!! En bedankt voor de Fabeljeskrantquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal Betyar zometeen ook te horen krijgen, vrees ik.
Zelfs GS is daar geen voorstander van!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, dan gaat helaas een interessant genre aan jou verloren.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet omgaan met horrorfilms. Ik neem alles op en zie die onzin dan nog nachten of weken.
Pas op hoor, hij gaat helemaal los als hij gecorrigeerd wordtquote:
'WWE Extreme Rules' Al zal het vast niet zo 'Extreme' zijnquote:
Dat is toch allemaal doorgestoken kaart?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'WWE Extreme Rules' Al zal het vast niet zo 'Extreme' zijn
Denk ik wel. Je mag toch gewoon solliciteren?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand misschien een vraag voor mij beantwoorden?
Stel je werkt bij een groot bedrijf via een uitzendbureau met een nul uren contract, nu houd je contract op omdat uitzendbureaus je maar voor een bepaalde tijd een nul uren of (flexibel ofzo) contract mogen geven. Echter weet ik dat er nog een uitzendbureau voor dat bedrijf werkt, mijn vraag is als ik misschien kan proberen om via dat ander uitzendbureau weer aan de bak te komen.
Punt is dat ik niet op dit soort onbenulligheden gewezen wil worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas op hoor, hij gaat helemaal los als hij gecorrigeerd wordt
Ik keek vroeger alleen WWF met Andre the Giantquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'WWE Extreme Rules' Al zal het vast niet zo 'Extreme' zijn
Ik kijk het wel af en toe. Laatst vroegen twee meisjes mij uit naar de bioscoop en toen kon ik niet weigeren. Maar thuis heb ik daar dan weer spijt van. Ik heb een levendige fantasie en een extreem goed geheugen, en dat gaat daar denk ik niet mee samen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, dan gaat helaas een interessant genre aan jou verloren.
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
Stel je werkt bij een groot bedrijf via een uitzendbureau met een nul uren contract, nu houd je contract op omdat uitzendbureaus je maar voor een bepaalde tijd een nul uren of (flexibel ofzo) contract mogen geven. Echter weet ik dat er nog een uitzendbureau voor dat bedrijf werkt, mijn vraag is als ik misschien kan proberen om via dat ander uitzendbureau weer aan de bak te komen.
Het is doorgestoken kaart, dat maakt het leuk.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal doorgestoken kaart?
Kijk de film 'The Wrestler' trouwens eens. Dat geeft wel een aardig beeld van dat wereldje.
Je snapt het niet, je wordt eruit geflikkerd omdat je niet langer dan een half jaar mag werken voor het uitzendbureau of het bedrijf, daar twijfel ik dus aan, als het enkel voor uitzendbureaus geldt dan kan ik naar een ander uitzendbureau heengaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Denk ik wel. Je mag toch gewoon solliciteren?
Hey JoaC, ben je er al??quote:
Dat is een goede film inderdaad met baas Mickey Rourkequote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal doorgestoken kaart?
Kijk de film 'The Wrestler' trouwens eens. Dat geeft wel een aardig beeld van dat wereldje.
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik keek vroeger alleen WWF met Andre the Giant
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
Halfquote:
Je wil toch juist dat we je op je taalfouten wijzen? Dat "nu houd je contract op" in je andere post heb ik maar door de vingers gezien omdat dat ongetwijfeld een typo was.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punt is dat ik niet op dit soort onbenulligheden gewezen wil worden.
En geregisseerd door baas Aranofsky.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is een goede film inderdaad met baas Mickey Rourke
Mooi. Maar ik zal het nog iets specifieker maken.quote:
Gewoon jezelf direct tot het grote bedrijf wenden kan misschien ook. Maar ik heb er geen verstand van, probeer het via JoaC's link.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Denk ik wel. Je mag toch gewoon solliciteren?
Nee, tenzij je ook een Pools paspoort hebt lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi. Maar ik zal het nog iets specifieker maken.
uitzendbureau x gaat vooral over de Nederlands, uitzendbureau y voor over de polen. Echter is uitzendbureau Y wel een Nederlands bedrijf. Zou ik een kans maken?
Het zou slimmer zijn als hij het wél wou... Maar als hij niet wil, wil hij niet..quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil toch juist dat we je op je taalfouten wijzen? Dat "nu houd je contract op" in je andere post heb ik maar door de vingers gezien omdat dat ongetwijfeld een typo was.
Hoe kan jij dat nou gezien hebben ik was toen 10 ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Al was het niveau toen wel dramatisch slecht.
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi. Maar ik zal het nog iets specifieker maken.
uitzendbureau x gaat vooral over de Nederlands, uitzendbureau y voor over de polen. Echter is uitzendbureau Y wel een Nederlands bedrijf. Zou ik een kans maken?
Gewoon, als Wrestlingfan ken je die klassiekers uit je kopquote:Op maandag 2 mei 2011 00:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe kan jij dan nou gezien hebben ik was toen 10 ofzo.
Dat is dan mooi kut geregeld hier in Nederland.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tenzij je ook een Pools paspoort hebt lijkt me.
Ik dacht juist dat ie laatst nog zei dat ie hier behalve ter vermaak ook ter lering zitquote:Op maandag 2 mei 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zou slimmer zijn als hij het wél wou... Maar als hij niet wil, wil hij niet..
Jerichoquote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef Morendo het volgende:
Ik ken het nog met Chris Jericho, 'Stone Cold' Steve Austin. Was wel aardig als een jonge tiener.
Dat van noch was serieus een snelle typefout, of gewoon te snel. Maar dat van ''nu houd je contract op'' is toch gewoon goedquote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil toch juist dat we je op je taalfouten wijzen? Dat "nu houd je contract op" in je andere post heb ik maar door de vingers gezien omdat dat ongetwijfeld een typo was.
Omdat onze vriend uit Schubbekuttenveen geen Pool is misschien??quote:
Nee, is derde persoon, dus stam + t.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van noch was serieus een snelle typefout, of gewoon te snel. Maar dat van ''nu houd je contract op'' is toch gewoon goed
Werd ze niet verraden door haar vader?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef remlof het volgende:
Ik heb net "De laatste zeven maanden van Anne Frank" gekeken. Dat was ook vrij heftig
Is geloof ik niet bekendquote:
Nee, is best een aardig boekje. Boekenweekgeschenk van dit jaar, dus tuurlijk is het gratis.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga nu de kraai lezen van Kader Abdolah ofzoGratis gekregen van Bol, zal wel niet veel zijn.
Jake the Snake Roberts was mijn favoriet met de DDT. Koko B Ware was irritant en The british bulldogs waren ook best sneuquote:Op maandag 2 mei 2011 00:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gewoon, als Wrestlingfan ken je die klassiekers uit je kop
WM X-Seven TLC was ook een pareltje.
Heb ik dat gezegd? Vast niet... En die lering komt hopelijk ooit vanzelf wel..quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ie laatst nog zei dat ie hier behalve ter vermaak ook ter lering zit
Leuk feit: Ze is helemaal niet vermoord, maar omgekomen door vlektyfus.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit ging over de periode vanaf Westerbork. Daar zat haar vader ook.
Ow ja, die moet ik ook nog uitlezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, is best een aardig boekje. Boekenweekgeschenk van dit jaar, dus tuurlijk is het gratis.
En dus??quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat onze vriend uit Schubbekuttenveen geen Pool is misschien??
Nee, hijquote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Vast niet... En die lering komt hopelijk ooit vanzelf wel..
British Bulldogs konden er nog wel wat vanquote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Jake the Snake Roberts was mijn favoriet met de DDT. Koko B Ware was irritant en The british bulldogs waren ook best sneu. Je had ook nog Beast ofzo dat was een creep.
Yep, in Bergen-Belsen, waar ze is gestorven waren geen gaskamers. En er was ook geen verzorging.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Leuk feit: Ze is helemaal niet vermoord, maar omgekomen door vlektyfus.
Ok dan, maar dat heb ik serieus nog niet gehadquote:
Je weet niet wat de stam of de derde persoon van een werkwoord is?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok dan, maar dat heb ik serieus nog niet gehad
????????quote:Op maandag 2 mei 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet de bedoeling dat mensen jaren lang voor een flexcontract bij een uitzendbureau werken.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan mooi kut geregeld hier in Nederland.
Jij hebt het VMBO doorlopen? Maakt niet uit ook, wij kregen dit al in groep vierquote:Op maandag 2 mei 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet lief te doen schat...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je op je werk ook zo doet krijg je weinig klanten, schat.
Wel gewoon de normale werkwoord spelling hoor, zoals ''hij wordt'' of ''jij houd je bek'' (gebiedende wijs) Of ik ben er vandaag even met m'n kop er niet bijquote:Op maandag 2 mei 2011 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet niet wat de stam of de derde persoon van een werkwoord is?
AH ja deze.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
British Bulldogs konden er nog wel wat van
Maar dat was meer het 'Cartoonish Era'
Precies, als je zo lang voor een bedrijf werkt via een uitzendbureau *moet* dat bedrijf je gewoon in dienst nemen. Dat is ook voordeliger voor jou en voor dat bedrijf omdat het uitzendbureau er dan niet meer tussen zit. Nadeel voor het bedrijf is dat ze niet meer zomaar van je af kunnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet de bedoeling dat mensen jaren lang voor een flexcontract bij een uitzendbureau werken.
Nog niet geloof ik... Aangezien hij nu volgens eigen zeggen de (Moeder)Mavo doet... Respect DAT hij het doet overigensquote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij hebt het VMBO doorlopen? Maakt niet uit ook, wij kregen dit al in groep vier
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:58 schreef Tem het volgende:
[..]
AH ja deze.
1984-1993: The WWE 'Cartoon Era'. An almost exclusive 'PG' environment filled with colorful and larger than life characters such as Hulk Hogan, Andre The Giant, Randy Savage and The Ultimate Warrior. In my opinion, the current 'PG' era is superior in every way to this period.
Dat was de periode dat ik veel keek
Die gebiedende wijs is mij ook even ontschoten. Ik tikte net "je wil toch..." maar vraag me nu af of het niet "je wilt toch..." moet zijn, al is het tweede persoon.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel gewoon de normale werkwoord spelling hoor, zoals ''hij wordt'' of ''jij houd je bek'' (gebiedende wijs) Of ik ben er vandaag even met m'n kop er niet bij
Als je 'Suske & Wiske' op je literatuurlijst mag hebben dan zou ik daar niet al te trots op zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
Toch heb ik een 6,3 voor mijn Nederlands
Dat ben ik ook vergeten. Weet wel dat je dan 'loop' in kan vullen, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gebiedende wijs is mij ook even ontschoten. Ik tikte net "je wil toch..." maar vraag me nu af of het niet "je wilt toch..." moet zijn, al is het tweede persoon.
Het is eigenlijk zo simpel. Gewoon een kwestie van nadenken en oefenen.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet zeggen dat werkwoordspelling er altijd al half bij mij inzat, maar ik leer het nu wel even van google, zodat ik nooit meer hoef te twijfelen. Want dit soort fouten geeft geen blijk van intellect.
Ik denk inderdaad dat het in dit geval ook stam + t is in de tweede persoon.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat ben ik ook vergeten. Weet wel dat je dan 'loop' in kan vullen, toch?
Je loop toch(loopT niet)
Je loopt toch(gaat wel)
Wat is er ineens mis met je??quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat ben ik ook vergeten. Weet wel dat je dan 'loop' in kan vullen, toch?
Je loop toch(loopT niet)
Je loopt toch(gaat wel)
Niks?quote:
Nee, jouw posts zijn in ieder geval wel te begrijpenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:05 schreef phpmystyle het volgende:
Maar jullie doen net alsof ik hier een tweede FTS ben ofzo
Niks? Je weet alleen niet meer hoe je moet vervoegen??quote:
Jawel hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks? Je weet alleen niet meer hoe je moet vervoegen??
Haha, Duke zei dat die knul hier al rondhangt toen ik nog op de basisschool zatquote:Op maandag 2 mei 2011 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jouw posts zijn in ieder geval wel te begrijpen
Welke knul??quote:Op maandag 2 mei 2011 01:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha, Duke zei dat die knul hier al rondhangt toen ik nog op de basisschool zat
FTSquote:
En Duits wat lastigerquote:Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
Wat dat betreft is Engels wel makkelijker, geen onbenullige werkwoordsvormen waardoor mensen je kunnen betrappen op spelfauten
Nee, (correct) Engels is echt veel makkelijker....quote:Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
Wat dat betreft is Engels wel makkelijker, geen onbenullige werkwoordsvormen waardoor mensen je kunnen betrappen op spelfauten
Gelukkig is Duits ook geen wereldtaal.quote:
Grootste (moeder)taal binnen Europa.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig is Duits ook geen wereldtaal.
Die wordt hier niet geheel serieus genomen denk ik..quote:
Jawel, maar toch is Engels wel belangrijker dunkt mij.quote:
Ik denk dat PHP daar wel een punt heeft hoor. Pussycat.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, (correct) Engels is echt veel makkelijker....
Vergis je niet php
Wilde net zeggen. Heb nog behoorlijk lopen vechten met past simple, present perfect enz.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, (correct) Engels is echt veel makkelijker....
Vergis je niet php
Waarom dan??quote:Op maandag 2 mei 2011 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar toch is Engels wel belangrijker dunkt mij.
Evident.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar toch is Engels wel belangrijker dunkt mij.
Vind dat juist makkelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Heb nog behoorlijk lopen vechten met past simple, present perfect enz.
Ik denk het niet hoor Moortje... Slechts weinigen spreken correct Engelsquote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat PHP daar wel een punt heeft hoor. Pussycat.
Er zijn in elke taal sowieso weinig mensen die hem écht goed correct sprekenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor Moortje... Slechts weinigen spreken correct Engels
Oh heb het wel prima op niveau hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vind dat juist makkelijk
Maarja, ben dan ook een TTO-leerling
True, en dus??quote:Op maandag 2 mei 2011 01:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn in elke taal sowieso weinig mensen die hem écht goed correct spreken
Eh, niks speciaals verder. Jij zei dat er maar weinigen zijn die echt goed Engels spreken, toen vulde ik dat aan.quote:
Nu je het zegtquote:
Nee, dat ga ik zometeen pas doen. Daaaaag Whispelturig typjequote:
Stel je nou een niet zo aan mr mrquote:Op maandag 2 mei 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
De flame als afsluiting van het vorig topic deed het 'm
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik zometeen pas doen. Daaaaag Whispelturig typje
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:19 schreef Morendo het volgende:
Whiskey, zou jij later in Overveen willen wonen? Vrijstaand huis, drie kinderen, een hond en een man die als fiscalist werkt?
Nee, etiksd is niet mijn type.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:19 schreef Morendo het volgende:
Whiskey, zou jij later in Overveen willen wonen? Vrijstaand huis, drie kinderen, een hond en een man die als fiscalist werkt?
Volvo V70 en een Mercedes S-klasse voor de deur? Nee, echt niet?quote:
Elke dag jaren tachtig muziek?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volvo V70 en een Mercedes S-klasse voor de deur? Nee, echt niet?
Alleen die Volvo, en ik betaal het terugquote:Op maandag 2 mei 2011 01:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volvo V70 en een Mercedes S-klasse voor de deur? Nee, echt niet?
In natura?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen die Volvo, en ik betaal het terug
Relatie.quote:
Echt?? Waarom denk je dat??quote:
Jullie passen wel bij elkaar, allebei toch op leeftijd, zuur links.quote:
Wat lief van je... Maar ik denk het niet hoor...quote:Op maandag 2 mei 2011 01:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie passen wel bij elkaar, allebei toch op leeftijd, zuur links.
Zo ben ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lief van je... Maar ik denk het niet hoor...
Geintje, ik vond alleen die auto's wel bij jou passenquote:
Ik heb geen verstand van auto's, maar dat zal die kerel dan ook niet hebben gok ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geintje, ik vond alleen die auto's wel bij jou passen
Wel een voorkeur voor??quote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's, maar dat zal die kerel dan ook niet hebben gok ik.
Neuh, 't is maar een vervoersmiddel voor me. Het kan me bijzonder weinig schelen of ik later in een Opel Astra of BMW rijd.quote:
Blij zijn dat Bin Laden dood isquote:Op maandag 2 mei 2011 08:28 schreef Voorschrift het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen, wat een wereldnieuws! You don't fuck with the west.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
Blij is een understatement, dit gevoel is beter dan sex.
Verlepte sympathisant.quote:
De wereld is zwart/witquote:
Ja och de pseudo-intellectuele schrijver vindt weer eens iets ondoordacht.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De wereld is zwart/wit![]()
Vind al die blijdschap gewoon erg oppervlakkig en ondoordacht.
Perfecte timing, maar ik geloof niet zozeer in maakbaarheid in dit geval.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:15 schreef eriksd het volgende:
Ben de enige die in Osama een soort gecreerd personage van het kwaad zag welke geheel toevallig een jaartje voor verkiezingen overlijdt?
Eh? Enige wat we van die man gezien hebben zijn wat video'tjes. Nee, ik geloof geen barst van zijn enorme invloed ofzo. Een goede spin dit van Obama, maar dat is het dan wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfecte timing, maar ik geloof niet zozeer in maakbaarheid in dit geval.
Anglicismen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
Invloed, geen invloed, verantwoordelijk, niet verantwoordelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eh? Enige wat we van die man gezien hebben zijn wat video'tjes. Nee, ik geloof geen barst van zijn enorme invloed ofzo. Een goede spin dit van Obama, maar dat is het dan wel.
Er zijn natuurlijk al heel wat verkiezingen geweest sinds Osama in beeld kwam. Neemt niet weg dat ik ook wel het vermoeden heb dat ze al een tijdje weten waar hij woont. Dit was gewoon een mooi moment om de mannetjes naar binnen te sturen. De verkiezingen zijn al binnen, Obama hoeft geen campagne meer te voeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:15 schreef eriksd het volgende:
Ben de enige die in Osama een soort gecreerd personage van het kwaad zag welke geheel toevallig een jaartje voor verkiezingen overlijdt?
Same here. Daarom behoor ik ook niet tot de groep mensen die extatisch is. Al-Qaida en Bin Laden zijn gecreeerde demonen, bedoeld om - zoals erik zegt - het kwaad een gezicht te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:15 schreef eriksd het volgende:
Nee, maar ik was het in feite allang vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:15 schreef eriksd het volgende:
Obama vs. Osama......quote:Op maandag 2 mei 2011 09:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eh? Enige wat we van die man gezien hebben zijn wat video'tjes. Nee, ik geloof geen barst van zijn enorme invloed ofzo. Een goede spin dit van Obama, maar dat is het dan wel.
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:31 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, Voorschrit denkt dat Bin Laden een soort Austin Powers-stijl Dr. Evil was, en dat Osama's basis nu ontploft omdat hij dood is, terwijl de Amerikaanse held wegvliegt tijdens de zonsondergang met een schone blondine aan zijn arm (of in Voorschrifts situatie, een blonde Fabio), gered van de boerka's van Al Qaeda.
U heeft familie / vrienden verloren bij de aanslagen?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn.
Maar nee, in werkelijkheid geniet ik gewoon van de dood van een welbekende terrorist met 9/11 op zijn naam, een gebeurtenis die na mijn geboorte het meeste invloed gehad heeft op mijn leven.
Lullige is dat Bin Laden een symbool was die de Amerikanen zelf hebben gecreeerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn.
Maar nee, in werkelijkheid geniet ik gewoon van de dood van een welbekende terrorist met 9/11 op zijn naam, een gebeurtenis die na mijn geboorte het meeste invloed gehad heeft op mijn leven.
Niet zo direct, maar die torens en die mensen symboliseerden alles waar ik in geloofde.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft familie / vrienden verloren bij de aanslagen?
Nee, Voorschrift is mede dankzij Bin-Laden en zijn aanval op alles waar ik voor stond iemand die een ijzeren vuist van het Westen eist, en iemand die alle vertrouwen in de goedheid van de mensheid kwijt is.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:37 schreef dotCommunism het volgende:
Oftewel Voorschrift is niet blij met hoe hij geworden is en is blij dat er nu vergelding daarvoor heeft plaatsgevonden.
Sorry, maar dat vind ik best een kutopmerking tegen iemand die zich net kwetsbaar opstelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:37 schreef dotCommunism het volgende:
Oftewel Voorschrift is niet blij met hoe hij geworden is en is blij dat er nu vergelding daarvoor heeft plaatsgevonden.
De dader?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zo direct, maar die torens en die mensen symboliseerden alles waar ik in geloofde.
Het vernietigen daarvan op deze manier heeft mij meer gevormd in huidig denken dan bij wijze van spreken mijn opvoeding ooit had gekund, het heeft me als persoon gevormd tot wie ik ben en waar ik voor sta. En dat de dader hiervan nu een kogel tussen de ogen kreeg voelt als een enorme opluchting, ik ben echt gewoon blij.
Vertrouwen in de goedheid van de mens kwijt? Welke goedheid?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, Voorschrift is mede dankzij Bin-Laden en zijn aanval op alles waar ik voor stond iemand die een ijzeren vuist van het Westen eist, en iemand die alle vertrouwen in de goedheid van de mensheid kwijt is.
En Voorschrift is blij dat de dader, en publieke tegenstander nr. 1 nu eindelijk dood is, en hoopt dat er nog vele jaren nog velen mogen volgen.
Ja ach, de piloten zijn al dood hè.quote:
Hoe zijn ze dan precies geschapen?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Same here. Daarom behoor ik ook niet tot de groep mensen die extatisch is. Al-Qaida en Bin Laden zijn gecreeerde demonen, bedoeld om - zoals erik zegt - het kwaad een gezicht te geven.
Juist, ik vertrouw niet meer op diplomatie en geloven op de goedheid van "de mens", ik vertrouw wel op de juistheid en daadkrachtigheid van kruit en lood.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vertrouwen in de goedheid van de mens kwijt? Welke goedheid?
Ik kan het mij ook nog heugen als de dag van gister, dat was in de tijd dat ik nog wat linksig was en geloofde in zaken als "Wim Kok","de Palestijnse zaak", "Rusland" en meer van die ongein. Waar ik toen vooral een hekel aan had was die Amerikaanse arrogantie, dus op 11/9 had ik meer een houding van: "arrogante kut-Amerikanen, nu krijg je wat je verdient".quote:Op maandag 2 mei 2011 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zo direct, maar die torens en die mensen symboliseerden alles waar ik in geloofde.
Het vernietigen daarvan op deze manier heeft mij meer gevormd in huidig denken dan bij wijze van spreken mijn opvoeding ooit had gekund, het heeft me als persoon gevormd tot wie ik ben en waar ik voor sta. En dat de dader hiervan nu een kogel tussen de ogen kreeg voelt als een enorme opluchting, ik ben echt gewoon blij.
Oftewel je vertrouwt op de tactieken van de terrorist, alleen heb je een zwart/wit-beeld waardoor hetgeen je niet aanstaat terrorisme noemt en als Amerika hetzelfde doet is het moreel goed. Ja ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist, ik vertrouw niet meer op diplomatie en geloven op de goedheid van "de mens", ik vertrouw wel op de juistheid en daadkrachtigheid van kruit en lood.
Het vijandbeeld is geschapen. Al-Qaida is gepresenteerd als een strak functionerende organisatie met aan het hoofd Bin Laden die de lakens uitdeelt. Ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. De Amerikaanse overheid had een symbool nodig waar zij hun woede op kon richten.quote:
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oftewel je vertrouwt op de tactieken van de terrorist, alleen heb je een zwart/wit-beeld waardoor hetgeen je niet aanstaat terrorisme noemt en als Amerika hetzelfde doet is het moreel goed. Ja ja.
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Bin Laden de aanslagen op 9/11 op poten heeft gezet.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, de piloten zijn al dood hè.
Klinkt aannemelijk, alleen in mijn geval heeft het meer geleid tot het geloof in de ongerepte juistheid van onze samenleving, het Westen als instantie en onze militaire macht en de wil dat toe te passen om onszelf actief en passief te verdedigen tegen terrorisme en andere bedreigingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan het mij ook nog heugen als de dag van gister, dat was in de tijd dat ik nog wat linksig was en geloofde in zaken als "Wim Kok","de Palestijnse zaak", "Rusland" en meer van die ongein. Waar ik toen vooral een hekel aan had was die Amerikaanse arrogantie, dus op 11/9 had ik meer een houding van: "arrogante kut-Amerikanen, nu krijg je wat je verdient".
Niet zo lang daarna ben ik erg rechts geworden, o.a. door de periode Fortuyn (vind hem nog steeds een zeer goed politicus, i.t.t. Geert Wilders, die schreeuwt alleen maar). Ik denk dat juist de hele tijd rond Fortuyn op mij veel meer invloed heeft gehad dan 11/9. Affijn, in die jaren ben ik zeer pro-Amerikaans geworden en vond het een buitengewoon goed plan om Irak binnen te vallen.
De afgelopen jaren heb ik echter ingezien dat "rechts" er ook geen zak van bakt en ben ik mijn geloof in de politiek (en de VVD verlosser) compleet verloren. Het enige wat mij nog steun geeft is het geloof in het liberalisme, waarbij ik nadrukkelijk wil zeggen dat het liberalisme (= vrijheid van het individu) in de Nederlandse politiek niet naar voren komt.
Nee, dat nou ook weer nietquote:Op maandag 2 mei 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
Het zal inderdaad geen strak functionerende organisatie zijn, dat ben ik met je eens. Maar een organisatie (of een samenwerkingsverband) dat tot zoiets in staat is zal altijd wel tot een vijand van de overheid worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
Al-Qaida is gepresenteerd als een strak functionerende organisatie met aan het hoofd Bin Laden die de lakens uitdeelt. Ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. De Amerikaanse overheid had een symbool nodig waar zij hun woede op kon richten.
Jawel, want de tactiek van de terroristen is het gebruik van geweld om hun zin door te drukken, en dat is iets wat jij toejuicht gezien je eigen woorden. Dit staat natuurlijk tegenover zaken die jij laf vindt zoals "diplomatie" of "praten". Je bent letterlijk geworden wat je verafschuwt en je hebt het niet door.quote:
Oh, absoluut. Anders werden er immers geen aanslagen gepleegd. Probleem met terrorisme is dat het ongrijpbaar is en daardoor lastig te bestrijden. Door een duidelijk vijandbeeld in het leven te roepen, werd dat probleem vermeden.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het zal inderdaad geen strak functionerende organisatie zijn, dat ben ik met je eens. Maar een organisatie (of een samenwerkingsverband) dat tot zoiets in staat is zal altijd wel tot een vijand van de overheid worden.
Ik vind de blijdschap ook enigzins zielig aandoen. Als ik Amerikaan was zou ik me, juist nu, ernstig zorgen maken. Iemand als Osama wordt omringd door potentiële opvolgers. Die gaan nu een wedstrijdje houden over wie de volgende Big Man wordt.quote:
quote:BREKEND: Henk Westbroek bevond zich niet op compound Osama. Tientallen Utrechters hebben teleurgesteld gereageerd. Zanger/politicus zelf ‘opgelucht’.
Ik denk eerlijk gezegd dat Bin Laden nauwelijks contact had met cellen elders in de wereld en dat er weinig verandert.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind de blijdschap ook enigzins zielig aandoen. Als ik Amerikaan was zou ik me, juist nu, ernstig zorgen maken. Iemand als Osama wordt omringd door potentiële opvolgers. Die gaan nu een wedstrijdje houden over wie de volgende Big Man wordt.
Ik denk dat eerste niet. Dat er, op de lange termijn, weinig verandert ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Bin Laden nauwelijks contact had met cellen elders in de wereld en dat er weinig verandert.
Utrechtse grollen.quote:
Het zou voor bin Laden een veel te groot risico zijn om (veel) contact met andere cellen te hebben, dan hadden ze hem wel veel eerder gevonden.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Bin Laden nauwelijks contact had met cellen elders in de wereld en dat er weinig verandert.
Exact.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zou voor bin Laden een veel te groot risico zijn om (veel) contact met andere cellen te hebben, dan hadden ze hem wel veel eerder gevonden.
Omgekeerd zou ik als terreurcel ook geen contact met bin Laden willen hebben, omwille het risico dat de veiligheidsdiensten via bin Laden de cel kunnen opsporen.
Heb dank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk gewoon een hele slechte soep.
De Taliban zal het wel weten
Taliban ontkennen dood Bin LadenPower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef GSbrder het volgende:
Hij heeft wel een typische houding.
Beetje dit verhaal:
[ afbeelding ]
Schokkend, blablabla.Waar bemoeien de Taliban zich mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk gewoon een hele slechte soep.
Taliban ontkennen dood Bin LadenOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Ze hebben een oorlog op hun dak gehad vanwege de aanwezigheid van Bin Laden.quote:
Ik houd verder mn mond wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze hebben een oorlog op hun dak gehad vanwege de aanwezigheid van Bin Laden.
Dus ze lijken me op z'n minst stakeholders.
Precies, daar gaat het laatste sprankje hoop op beschaving.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Picchia het volgende:
Dat zijn net zulke triestelingen als degene die vlaggen verbranden in het Midden Oosten.
Ik wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Polletje op internet:
Voelt u zich veiliger nu Bin Laden dood is?
Ik ook, ze hebben namelijk mijn dubbelganger te pakken.quote:
Nou nee dus, dat je het herhaalt maakt het nog niet waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jawel, want de tactiek van de terroristen is het gebruik van geweld om hun zin door te drukken, en dat is iets wat jij toejuicht gezien je eigen woorden. Dit staat natuurlijk tegenover zaken die jij laf vindt zoals "diplomatie" of "praten". Je bent letterlijk geworden wat je verafschuwt en je hebt het niet door.
Zie ook hierboven met je geloof in " de ongerepte juistheid van onze samenleving". Dat is precies dezelfde retoriek als fundamentalisten gebruiken.
Dat is dan ook heel natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef dotCommunism het volgende:
Tenminste, zulke Ideeen worden er van jongs af aan al in geramd.
Kijk maar naar de word clouds van advertenties voor kinderspeelgoed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijd je al met een Amerikaanse vlag over je hoofd getrokken door Twente?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee dus, dat je het herhaalt maakt het nog niet waar.
Niet echt, het is voornamelijk aangeleerd.quote:
Ach, ben vooral blij dat dit de populariteit van Obama ten goede komt.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef eriksd het volgende:
Dat hele Osama gebeuren interesseert mij voor geen meter
Ik ben mijn Amerikaanse vlag helaas vergeten in Afrika, derhalve heb ik er hier geen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijd je al met een Amerikaanse vlag over je hoofd getrokken door Twente?
Riiiiiightquote:Het lijk van Osama bin Laden is in zee gegooid. Verschillende Amerikaanse media melden op basis van anonieme bronnen dat de terreurleider een zeemansgraf heeft gekregen.
U heeft in huize von_Preussen de keus tussen een Duitse of Luxemburgse vlag.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben mijn Amerikaanse vlag helaas vergeten in Afrika, derhalve heb ik er hier geen.
Maar ik zal collegae trakteren op gebak straks.
Precies, hadden wij niet 2 dagen geleden ons eigen nationalistische zuipfeest.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, als ik in the States woonde was ik ook de straat opgegaan. Niets mis met een zuipfeestje.
Wat slecht weer. Na al die kunstjes met live beeldmanipulatie tijdens 9-11 had ik wel een betere soep verwacht. Of zoiets.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk gewoon een hele slechte soep.
Taliban ontkennen dood Bin Laden
Als ik dat hier zou doen, zou men mij echt vreemd aankijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben mijn Amerikaanse vlag helaas vergeten in Afrika, derhalve heb ik er hier geen.
Maar ik zal collegae trakteren op gebak straks.
Och, ze weten toch dat ik een klootzak ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou doen, zou men mij echt vreemd aankijken
"Karakterschwein" ftw!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ze weten toch dat ik een klootzak ben.
Je bent een klootzak omdat je meer van de VS houdt dan van Nederland?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ze weten toch dat ik een klootzak ben.
Zeker, al deed ik dat nu niet bepaald met de o zo geweldige Nederlandse geschiedenis en bijbehorend patriottisme in het achterhoofd.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, als ik in the States woonde was ik ook de straat opgegaan. Niets mis met een zuipfeestje.
Nee, omdat ik een taart koop omdat iemand tussen z'n ogen is geschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een klootzak omdat je meer van de VS houdt dan van Nederland?
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef eriksd het volgende:
Dat hele Osama gebeuren interesseert mij voor geen meter
Dat is beschaafder dan met het lijk achter de auto door de straten rijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een taart koop omdat iemand tussen z'n ogen is geschoten.
Fixed.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is beschaafder dan met het lijk achter de auto door de straten rijden?
Mwoah, dat vind ik op geen enkele wijze stuitend. Vind het wel een tikkeltje naief om de dood van OBL met zoveel vreugde te verwelkomenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Brood en Spelenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Insgelijks hoor.quote:
In Kenia drinken de mannen stierenbloed zag ik gisteren.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:30 schreef dotCommunism het volgende:
Echte mannen drinken het bloed van hun vijanden.
Daar werkt hij dan ook hard voorquote:
Dat houdt mij als onderdeel van het burgerlijk gepeupel tevreden uiteraard.quote:
Een meer kritische houding kan inderdaad geen kwaad. Anders val je al snel binnen die categorie.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat houdt mij als onderdeel van het burgerlijk gepeupel tevreden uiteraard.
Verdient een patriciër zoals jij ook welquote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat houdt mij als onderdeel van het burgerlijk gepeupel tevreden uiteraard.
Niet meer dan normaal. Mooi weer ook volgens mij.quote:En dat is dan heel veel Erik op Fok!
Dat is voldoende volgens jou?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een meer kritische houding kan inderdaad geen kwaad. Anders val je al snel binnen die categorie.
Ik ben wel kritisch, net zoals de dood van Octopus Paul mysterieus blijft.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een meer kritische houding kan inderdaad geen kwaad. Anders val je al snel binnen die categorie.
Zin om woensdag een vondelparkje te pakken?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal. Mooi weer ook volgens mij.
Met als enige uitzondering dat Gladiatoren vroeger meestal niet massaal burgers ombrachten, maar goed sommigen waren wel crimineel inderdaad. Het is alleen jammer dat het 10 jaar heeft moeten duren.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verdient een patriciër zoals jij ook wel.
OBL was een moderne gladiator en jij een verveelde toeschouwer. Terecht dat deze Tango is geëlimineerd.
Aint it a beauty?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:37 schreef Bluesdude het volgende:
wat is er gebeurd?
Osama is gevangen genomen
toen als gevangene door het hoofd geschoten
vermoord dus
hoera..
de rechtstaat heeft gewonnen
de halve wereld juicht om deze moord
hoge poltieke figuren internationaal
juichen om deze moord.
hoera
een overwinning voor de rechtstaat
is dat wat er gebeurd is ?