Gelukkig komt na 2 MBO-cursussen en een alfa-studie niet quasi miraculum de boot met levenservaring binnenvaren in de haven die Whiskers heet.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:13 schreef Cerbie het volgende:
Met student impliceert Whiskers dat je nog geen levenservaring hebt.
dôh
Over tien jaar als ik groot ben mag ik dan meepraten?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst wat ouder worden![]()
Irritant he??
Wat maakt Whiskers een kenner op het gebied van zeden-normatie?quote:
Pubers:quote:Op maandag 2 mei 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom jij Tom zo aanvalt snap ik niet.
Je komt zelf over als een puber
Inclusief veren?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:14 schreef Morendo het volgende:
Natalie Portman mag mij voor 50 euro een nacht lang alle hoeken van haar kamer doen laten zien.
Ik ben eigenlijk veel te goedkoop.
Is dat een dochter van jou, Betyar?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Pubers:
Hoerige pubers die teveel aandacht willen:
[ afbeelding ]
Ach, gun de jeugd ook z'n lolletje.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Pubers:
[ afbeelding ]
En PHPquote:Op maandag 2 mei 2011 00:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Pubers:
[ afbeelding ]
Wat jou GS??quote:Op maandag 2 mei 2011 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat maakt Whiskers een kenner op het gebied van zeden-normatie?
Ben je hier trouwens enkel op zondagavond?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jongens, als jullie me sneu vinden : best.. Als jullie me een tiener vinden: best.
Enjoy!
Die is wel scherp.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Dutchnative het volgende:
Overigens ironisch om de signature van Whiskers te zien
Ik zie mezelf allesbehalve een kenner, daarom wil ik ook voor niemand bepalen wat zijn c.q. haar grens op het gebied van zeden is. Jij daarentegen wilt mensen tegen zichzelf beschermen, dan zal je ergens met argumentatie of bewijzen moeten komen dat jouw mening onderschrijft als de juiste, wil je dat anderen jouw opinie overnemen.quote:
Laat je informeren..quote:Op maandag 2 mei 2011 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben je hier trouwens enkel op zondagavond?
Heb een deja vu, vorige week met 3-voud was je ook op dreef.
Dat vond ik een heel eng mens. Doe maar Mila Kunis dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en die moeder was ook wel kinky, die mag ze ook meenemen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg whiskers, kom je naast me zitten in de auto?
Ja?? Weet hij wat het betekent dan??quote:
Zeg php, ik zou me een beetje inhouden...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg whiskers, kom je naast me zitten in de auto?
Volgens mij ben jij degene die het niet wilt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Punt is dat ZIJ het niet willen.. En niemand met enig brein het zou willen.. e zijn wegwerpproducten helaas.. YUK dat het zo wordt gezien!!
Anders wordt hij er weer bijgenaaid?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg php, ik zou me een beetje inhouden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |