Mosselen zijn om op te eten.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke, die om te eten of die om mee te spelen?
Wat een onzin. Werken zal ze!quote:Prostituee is echt geen normaal vak
Een Groningse verpleegkundige kreeg via het CWI een baan aangeboden als prostituee. Dit aanbod schoot bij haar in het verkeerde keelgat en zij diende een klacht in. Het CWI besloot daarop terughoudend te zijn in het aanbieden van dergelijke vacatures om 'onbedoelde confrontatie' uit te sluiten. Wat moeten we tien jaar na de opheffing van het bordeelverbod aan met de prostitutie? Moeten we het beschouwen als een 'normaal beroep', of zal het dat nooit worden?
Prostitutie is een vak. Je verkoopt gewoon een dienst.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een onzin. Werken zal ze!
Lees meer op: Trouw - Prostitutie als vak
Really??quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Prostitutie is een vak. Je verkoopt gewoon een dienst.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doe jij het maar eens dan... Als "dienst"..quote:
Waarom is het nonsens?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe jij het maar eens dan... Als "dienst"..
Wat een nonsens
Hetzelfde geld voor drugs uiteraard.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Het punt met prostitutie is dat er een duistere wereld achter schuilgaat in een groot aantal gevallen. Voor de mensen die gewoon dit vrijwillig als hun baan doen zie ik geen reden om er een probleem van te maken.
Als ik dat zou willen zou ik dat doen. Punt is dat ik het niet wil.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een nonsens
Wat is het wezenlijke verschil tussen zeg een schilder inhuren die zijn tijd, lichaam en kennis van het vak gebruikt om je raam te schilderen of dat je een gigolo inhuurt op jou met zijn lichaam en kennis te vermaken in zijn tijd?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een nonsens
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hetzelfde geld voor drugs uiteraard.
De illegaliteit van het beroep / de dienst is erger dan de daad zelf.
Dat zijn er idd erg weinig.. En "gewoon een dienst" vind ik nogal ver gaan, zeker gezien fyscische en psychologische impact...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Het punt met prostitutie is dat er een duistere wereld achter schuilgaat in een groot aantal gevallen. Voor de mensen die gewoon dit vrijwillig als hun baan doen zie ik geen reden om er een probleem van te maken.
Net zoals stratenmaken een fysiek zwaar beroep is of scheidsrechter psychologisch?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn er idd erg weinig.. En "gewoon een dienst" vind ik nogal ver gaan, zeker gezien fyscische en psychologische impact...
Als je het zelf wil, als je er zelf voor kiest, wat is er dan op tegen?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn er idd erg weinig.. En "gewoon een dienst" vind ik nogal ver gaan, zeker gezien fyscische en psychologische impact...
Punt is dat ZIJ het niet willen.. En niemand met enig brein het zou willen.. e zijn wegwerpproducten helaas.. YUK dat het zo wordt gezien!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen zou ik dat doen. Punt is dat ik het niet wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |