abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 22:21:26 #251
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96226184
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)etropolen_van_Europa
Staat er hier iig niet tussen.
Euh, op nr.5! :)
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:21:57 #252
41894 du_ke
du_ke
pi_96226201
:W
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:22:03 #253
177885 JoaC
Het is patat
pi_96226204
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)etropolen_van_Europa
Staat er hier iig niet tussen.
#5?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zondag 1 mei 2011 @ 22:22:14 #254
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96226210
quote:
Dnjepropetrovsk
Geweldige naam
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 22:22:21 #255
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96226214
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef du_ke het volgende:
:W
:W
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 22:23:11 #256
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96226254
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)etropolen_van_Europa
Staat er hier iig niet tussen.
Sinds wanneer is Almere randstad? WTF?

Ik wil niet bij iets wat te maken heeft met Almere horen!
Carpe Libertatem
  zondag 1 mei 2011 @ 22:23:28 #257
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_96226264
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Euh, op nr.5! :)
Je hebt gelijk :)
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 1 mei 2011 @ 22:24:17 #258
41894 du_ke
du_ke
pi_96226297
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Almere randstad? WTF?

Ik wil niet bij iets wat te maken heeft met Almere horen!
Haha, tja soms ontkom je niet aan geografie :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:25:12 #259
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_96226334
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha, tja soms ontkom je niet aan geografie :P
Jij hoort toch bij gemeente zwartewater :P ?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 1 mei 2011 @ 22:25:45 #260
41894 du_ke
du_ke
pi_96226360
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij hoort toch bij gemeente zwartewater :P ?
Daar grenzen we niet eens aan :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:27:20 #261
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_96226423
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar grenzen we niet eens aan :D
Jij woont toch naast staphorst??
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 1 mei 2011 @ 22:27:46 #262
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96226451
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij hoort toch bij gemeente zwartewater :P ?
Wat een naam voor een gemeente _O-
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:27:49 #263
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96226454
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij woont toch naast staphorst??
Ik hoop het toch niet voor hem
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 22:28:14 #264
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96226465
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Wat een naam voor een gemeente _O-
Liever zwart water dan Zeeuws water ;)
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 22:28:44 #265
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96226483
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha, tja soms ontkom je niet aan geografie :P
In dat lijstje trekken ze ook verschillende landen bij elkaar, die soms zoals Kopenhangen en Malmö gescheiden zijn door nogal flinke wateren.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 22:29:17 #266
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96226502
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Wat een naam voor een gemeente _O-
Zwart Water is een nederhorror, misschien zegt dat genoeg ;)
Carpe Libertatem
  zondag 1 mei 2011 @ 22:30:15 #267
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_96226543
Corrigeer: zwartewaterland
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 1 mei 2011 @ 22:32:33 #268
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96226642
quote:
16s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Liever zwart water dan Zeeuws water ;)
:D http://www.zeeuwswater.com/
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:33:25 #269
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96226682
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef Zeeland het volgende:

[..]

:D http://www.zeeuwswater.com/
Er gaat niks boven Spa Rood
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 22:34:05 #270
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96226714
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Er gaat niks boven Spa Rood
blubbels
Carpe Libertatem
  zondag 1 mei 2011 @ 22:34:30 #271
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96226742
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Er gaat niks boven Spa Rood
Doe mij maar een flesje uit de 'Belle van Bekerke'
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:35:25 #272
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96226790
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Doe mij maar een flesje uit de 'Belle van Bekerke'
Ach, je moet de Zeeuwse economie ook niet helemáál op z'n gat laten gaan he.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dutchnative op 01-05-2011 22:43:38 ]
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 22:36:10 #273
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_96226838
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Reya het volgende:

[..]

De zus van Mutant01 heeft nou zo haar eigenaardigheden.
"Ik voel me tweedehands," was het laatste dat ze tegen me zei. En dat had niets met studieboeken te maken.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:37:54 #274
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96226922
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Ach, je moet de Zeeuwse economie ook niet helemáál op z'n gat laten gana he.
Er gaat natuurlijk niets boven mosselen. :P
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:38:33 #275
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96226953
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:37 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Er gaat natuurlijk niets boven mosselen. :P
Welke, die om te eten of die om mee te spelen?
  zondag 1 mei 2011 @ 22:42:28 #276
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96227152
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Welke, die om te eten of die om mee te spelen?
Mosselen zijn om op te eten. :9
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:48:29 #277
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96227456
quote:
Prostituee is echt geen normaal vak

Een Groningse verpleegkundige kreeg via het CWI een baan aangeboden als prostituee. Dit aanbod schoot bij haar in het verkeerde keelgat en zij diende een klacht in. Het CWI besloot daarop terughoudend te zijn in het aanbieden van dergelijke vacatures om 'onbedoelde confrontatie' uit te sluiten. Wat moeten we tien jaar na de opheffing van het bordeelverbod aan met de prostitutie? Moeten we het beschouwen als een 'normaal beroep', of zal het dat nooit worden?
Wat een onzin. Werken zal ze!
Lees meer op: Trouw - Prostitutie als vak
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:49:57 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96227529
Iemand een deel van de documantaire mbt Israel/Palestijnse gebieden gezien op België??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 mei 2011 @ 22:50:06 #279
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_96227539
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Mosselen zijn om op te eten. :9
Zeeland in foto's:

http://www.flickr.com/photos/jon_2008/4800819125/
  zondag 1 mei 2011 @ 22:51:09 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96227589
"De weg naar Mekka" heet het programma
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 mei 2011 @ 22:51:22 #281
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96227596
Fo Shizzle, ma Whizzle :W
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:52:47 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96227663
Niet dus??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 mei 2011 @ 22:53:31 #283
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96227702
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat een onzin. Werken zal ze!
Lees meer op: Trouw - Prostitutie als vak
Prostitutie is een vak. Je verkoopt gewoon een dienst.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 22:54:11 #284
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96227737
Soldaat van Oranje _O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:54:12 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96227739
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Prostitutie is een vak. Je verkoopt gewoon een dienst.
Really??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 22:54:13 #286
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96227740
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Prostitutie is een vak. Je verkoopt gewoon een dienst.
Carpe Libertatem
  zondag 1 mei 2011 @ 22:55:52 #287
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96227823
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Really??
Ja :O
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 22:56:12 #288
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96227842
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Prostitutie is een vak. Je verkoopt gewoon een dienst.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:56:53 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96227873
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Ja :O
Doe jij het maar eens dan... Als "dienst"..
Wat een nonsens
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 mei 2011 @ 22:57:44 #290
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96227919
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Doe jij het maar eens dan... Als "dienst"..
Wat een nonsens
Waarom is het nonsens?
Omdat de meeste mensen andere diensten prefereren te verlenen totdat zij zich hun seksuele diensten zullen verlenen in ruil voor geld?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:57:49 #291
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96227924
Het punt met prostitutie is dat er een duistere wereld achter schuilgaat in een groot aantal gevallen. Voor de mensen die gewoon dit vrijwillig als hun baan doen zie ik geen reden om er een probleem van te maken.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:58:30 #292
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96227960
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Het punt met prostitutie is dat er een duistere wereld achter schuilgaat in een groot aantal gevallen. Voor de mensen die gewoon dit vrijwillig als hun baan doen zie ik geen reden om er een probleem van te maken.
Hetzelfde geld voor drugs uiteraard.
De illegaliteit van het beroep / de dienst is erger dan de daad zelf.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:58:40 #293
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96227967
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Doe jij het maar eens dan... Als "dienst"..
Wat een nonsens
Als ik dat zou willen zou ik dat doen. Punt is dat ik het niet wil.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 22:58:55 #294
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96227981
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Doe jij het maar eens dan... Als "dienst"..
Wat een nonsens
Wat is het wezenlijke verschil tussen zeg een schilder inhuren die zijn tijd, lichaam en kennis van het vak gebruikt om je raam te schilderen of dat je een gigolo inhuurt op jou met zijn lichaam en kennis te vermaken in zijn tijd?
Carpe Libertatem
  zondag 1 mei 2011 @ 22:59:08 #295
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96227993
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hetzelfde geld voor drugs uiteraard.
De illegaliteit van het beroep / de dienst is erger dan de daad zelf.
:Y
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:59:49 #296
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96228030
Omdat er slinks huizenhandelaars zijn, ga je ook niet de huizenmarkt naar Oud Cubaans voorbeeld regelen(al is het nu geloof ik wat vrijer daar, maar je begrijpt wat ik bedoel)
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 23:00:23 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96228068
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Het punt met prostitutie is dat er een duistere wereld achter schuilgaat in een groot aantal gevallen. Voor de mensen die gewoon dit vrijwillig als hun baan doen zie ik geen reden om er een probleem van te maken.
Dat zijn er idd erg weinig.. En "gewoon een dienst" vind ik nogal ver gaan, zeker gezien fyscische en psychologische impact...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 mei 2011 @ 23:01:09 #298
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96228101
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zijn er idd erg weinig.. En "gewoon een dienst" vind ik nogal ver gaan, zeker gezien fyscische en psychologische impact...
Net zoals stratenmaken een fysiek zwaar beroep is of scheidsrechter psychologisch?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:01:33 #299
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96228127
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zijn er idd erg weinig.. En "gewoon een dienst" vind ik nogal ver gaan, zeker gezien fyscische en psychologische impact...
Als je het zelf wil, als je er zelf voor kiest, wat is er dan op tegen?
Als rockster weet je ook dat je veel reizen en lange dagen tegemoet gaat.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 23:01:44 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96228141
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Als ik dat zou willen zou ik dat doen. Punt is dat ik het niet wil.
Punt is dat ZIJ het niet willen.. En niemand met enig brein het zou willen.. e zijn wegwerpproducten helaas.. YUK dat het zo wordt gezien!!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')