Voor de zekerheid draag ik ook nog een overhemd met korte mouwen dat is voorzien van een tijgermotief en dat aangenaam meedeint op het ritme van mijn ganzenpas.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verkeerde onder de indruk, dat uw pijpenkrullen enige verbale bijkomstigheden overbodig zouden maken.
Tot welk ras behoort u?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voor de zekerheid draag ik ook nog een overhemd met korte mouwen dat is voorzien van een tijgermotief en dat aangenaam meedeint op het ritme van mijn ganzenpas.
Tot het Nordische.quote:
Zeker niet. Uw co-auteur beschreef dergelijk schoeisel als "non-charismatisch" en "absoluut niet sexy".quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Treedt u nu, dientengevolge, op Van Bommels?
Dat is geen ras.quote:
Ik betreur ten zeerste dat u haar aanwezigheid hebt moeten dulden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zeker niet. Uw co-auteur beschreef dergelijk schoeisel als "non-charismatisch" en "absoluut niet sexy".
Vanwaar de pijpekrullen?quote:
Vrouwen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik betreur ten zeerste dat u haar aanwezigheid hebt moeten dulden.
Had geen zin om dat op te zoeken, alhoewel ik dat er wel uit kon afleiden. Maar ik zou het jammer vinden als je niet komt?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met "quod non" gaf ik reeds aan dat dit niet het geval zal zijn.
Moet jij eens opletten.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Zeeland het volgende:
Wedden dat jij ten oosten van mij woontJe telt ook niet mee als je provincie geen betaald voetbalclub heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem mezelf altijd als uitgangspunt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijke uitgroei.quote:
Die is onder de gordelquote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je telt ook niet mee als je provincie geen betaald voetbalclub heeft
Zijn die eigenaardigheden ook in het vorm van mannelijke geslachtsdelen tussen de benen aan te treffen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
De zus van Mutant01 heeft nou zo haar eigenaardigheden.
Dat heb ik al gedaan, nou jij nog bij biologiequote:
Provincie-regionalisme?quote:
TitusPullo heeft immer een zwak gehad voor Noord-Amerikaanse speculanten.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, nou jij nog bij biologie
Native Noord-Amerikanen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef Reya het volgende:
[..]
TitusPullo heeft immer een zwak gehad voor Noord-Amerikaanse speculanten.
Ik kan u bezweren dat ik geen gelijkenis vertoon met de afgebeelde man.quote:
Jij hebt zeker op zo'n linkse Mozaïekschool gezeten?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, nou jij nog bij biologie
Die speculeerden op resistentie tegen het Europese griepvirus.quote:
Lees terug, newbie, ik kom uit Nijmegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij hebt zeker op zo'n linkse Mozaïekschool gezeten?
U zou de enige zijn die deze vraag kan beantwoorden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
. Maar ik zou het jammer vinden als je niet komt?
Er had inderdaad een punt moeten staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
U zou de enige zijn die deze vraag kan beantwoorden.
Dat weet ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lees terug, newbie, ik kom uit Nijmegen.
Zelfs het Stedelijk is daar links
Speculatie op subprime lending was niet slechtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die speculeerden op resistentie tegen het Europese griepvirus.
Nodeloos te zeggen dat deze speculatie nog veel slechter afliep dan het speculeren op sub-prime hypotheken.
Desalniettemin, je behoort tot de Germanen ende of Scandinaviers?quote:
Ik geloof het wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Desalniettemin, je behoort tot de Germanen ende of Scandinaviers?
Ik deelsquote:
Een Noor vertelde me eens: "weet je waarom in Engeland alleen onaantrekkelijke vrouwen en in Scandinavie alleen knappe vrouwen wonen? Omdat de vikingen alle mooie vrouwen in Engeland geplunderd hebben".quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Desalniettemin, je behoort tot de Germanen ende of Scandinaviers?
En daarna zijn ze allemaal gevlucht van hun domme Noorse mannen en verhuist naar Zweden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een Noor vertelde me eens: "weet je waarom in Engeland alleen onaantrekkelijke vrouwen en in Scandinavie alleen knappe vrouwen wonen? Omdat de vikingen alle mooie vrouwen in Engeland geplunderd hebben".
Grappig of niet, ik wilde het toch even vermelden.
Dat zou kunnen, aangezien de Noor op mijn toenmalige woonlocatie trouwde met een Zweedse.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daarna zijn ze allemaal gevlucht van hun domme Noorse mannen en verhuist naar Zweden.
Als het Ruhrgebied geen metropool is dan is Amsterdam dat zeker niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik me af als dat nou een metropool is, maar laten we naar de SC gaan
Ja.quote:
Zij is Schotse.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef GSbrder het volgende:
Noorwegen[ afbeelding ]
Engeland
[ afbeelding ]
Ik geloof het ook
http://nl.wikipedia.org/w(...)etropolen_van_Europaquote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als het Ruhrgebied geen metropool is dan is Amsterdam dat zeker niet.
Nog ergerquote:
Euh, op nr.5!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)etropolen_van_Europa
Staat er hier iig niet tussen.
#5?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)etropolen_van_Europa
Staat er hier iig niet tussen.
Geweldige naamquote:Dnjepropetrovsk
| Forum Opties | |
|---|---|