Ik heb niks tegen je, maar je komt wat kattig over vanavondquote:Op maandag 2 mei 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar er zijn hier kennelijk wat mensen die me niet mogen.. Spill!!
Ik zou dat beroep niet willen iddquote:Op maandag 2 mei 2011 00:22 schreef Picchia het volgende:
Ik las net even terug.
[..]
Volgens mij ben jij degene die het niet wilt.
Neehoor, we zijn het alleen niet eens. Waar sta je nou precies? Ben je voor een verbod op prostitutie of niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar er zijn hier kennelijk wat mensen die me niet mogen.. Spill!!
Niemand dwingt jequote:
Weet ik niet maar het is wel ironisch gezien het onderwerp.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja?? Weet hij wat het betekent dan??
Ja, inderdaad.. Heel bewust en volgens een uitgestipplede strategiequote:
Je bent tegenstander van de acceptatieplicht voor mensen met een WW-uitkering?quote:
Owh,misschien dat ik daarom jurist ben ipv hoer... Eindelijk iemand die het uitlegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:26 schreef betyar het volgende:
Ik ga maar eens die scheur van mijn vrouw dicht kittenHoop je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is de tegenprestatie die jij doet (acceptatieplicht) voor het ontvangen van een uitkeringquote:Op maandag 2 mei 2011 00:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bent tegenstander van de acceptatieplicht voor mensen met een WW-uitkering?
Totdat er zelfsluitende lijm uit blijkt te druppen.quote:
Exact. Zolang je nog juriste bent, zal niemand je dwingen een baan te accepteren.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh,misschien dat ik daarom jurist ben ipv hoer... Eindelijk iemand die het uitlegt
Die is best ranzig.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Totdat er zelfsluitende lijm uit blijkt te druppen.
Ooit een lijm gezien die na 9 maanden drogen nog steeds drijfnatte baby's oplevert?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef Morendo het volgende:
Sperma is de sterkste lijm die er is. Ooit een baby uit elkaar zien vallen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef Morendo het volgende:
Sperma is de sterkste lijm die er is. Ooit een baby uit elkaar zien vallen?
PUR is ook ranzig spul inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ge het niet wit dan vatte PUR en kit.
Dat hoor ik zelfs onder bouwkundig detaillistenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ge het niet wit dan vatte PUR en kit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |