Ik ben daar niet voor hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar waarom men hier voor gedwongen prostitutie is vind ik onbegrijpelijk
Anders?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg php, ik zou me een beetje inhouden...
Anders?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg php, ik zou me een beetje inhouden...
En tóch doorgaan met provoceren he.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar waarom men hier voor gedwongen prostitutie is vind ik onbegrijpelijk
Naait ze je er weer bij.quote:
Naaien...quote:
Je ziet het als een bedreiging?? Had ik kunnen weten...quote:
Ik moest het opzoeken...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ge het niet wit dan vatte PUR en kit.
Vertel eens, hoe heb ik dat eerder precies aangepakt?quote:
Een kleine 100 jaar geleden misschien. Met Robbins??quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
Iemand de film Jacob's Ladder wel eens gezien? Disturbing....
Dit is deel 1906 trouwens, heb ik net aangepast.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe heb ik dat eerder precies aangepakt?
Een worstel PVV?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:38 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn er nog meer mensen die op Fok! 'Overnachten'?
Er is vannacht weer een Wrestling PPV dus
Met Robbins ja. 100 jaar geleden was die film overigens nog niet uit, dus dat kan niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kleine 100 jaar geleden misschien. Met Robbins??
Sorry, dacht dat het nog handmatig moestquote:Op maandag 2 mei 2011 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is deel 1906 trouwens, heb ik net aangepast.
In een reeks als deze wordt het nummer tegenwoordig automatisch opgehoogd.
Nee, ik kan niet omgaan met horrorfilms. Ik neem alles op en zie die onzin dan nog nachten of weken.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
Iemand de film Jacob's Ladder wel eens gezien? Disturbing....
Ik ging ook een paar keer de fout in in het beginquote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het nog handmatig moest
Nochquote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Geweldig gevoel, even helemaal niets meer aan m'n hoofd, huiswerk nog gewoon werk.
Dat zal Betyar zometeen ook te horen krijgen, vrees ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het nog handmatig moest
Truste betje!! En bedankt voor de Fabeljeskrantquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal Betyar zometeen ook te horen krijgen, vrees ik.
Zelfs GS is daar geen voorstander van!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, dan gaat helaas een interessant genre aan jou verloren.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet omgaan met horrorfilms. Ik neem alles op en zie die onzin dan nog nachten of weken.
Pas op hoor, hij gaat helemaal los als hij gecorrigeerd wordtquote:
'WWE Extreme Rules' Al zal het vast niet zo 'Extreme' zijnquote:
Dat is toch allemaal doorgestoken kaart?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'WWE Extreme Rules' Al zal het vast niet zo 'Extreme' zijn
Denk ik wel. Je mag toch gewoon solliciteren?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand misschien een vraag voor mij beantwoorden?
Stel je werkt bij een groot bedrijf via een uitzendbureau met een nul uren contract, nu houd je contract op omdat uitzendbureaus je maar voor een bepaalde tijd een nul uren of (flexibel ofzo) contract mogen geven. Echter weet ik dat er nog een uitzendbureau voor dat bedrijf werkt, mijn vraag is als ik misschien kan proberen om via dat ander uitzendbureau weer aan de bak te komen.
Punt is dat ik niet op dit soort onbenulligheden gewezen wil worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas op hoor, hij gaat helemaal los als hij gecorrigeerd wordt
Ik keek vroeger alleen WWF met Andre the Giantquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'WWE Extreme Rules' Al zal het vast niet zo 'Extreme' zijn
Ik kijk het wel af en toe. Laatst vroegen twee meisjes mij uit naar de bioscoop en toen kon ik niet weigeren. Maar thuis heb ik daar dan weer spijt van. Ik heb een levendige fantasie en een extreem goed geheugen, en dat gaat daar denk ik niet mee samen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, dan gaat helaas een interessant genre aan jou verloren.
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
Stel je werkt bij een groot bedrijf via een uitzendbureau met een nul uren contract, nu houd je contract op omdat uitzendbureaus je maar voor een bepaalde tijd een nul uren of (flexibel ofzo) contract mogen geven. Echter weet ik dat er nog een uitzendbureau voor dat bedrijf werkt, mijn vraag is als ik misschien kan proberen om via dat ander uitzendbureau weer aan de bak te komen.
Het is doorgestoken kaart, dat maakt het leuk.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal doorgestoken kaart?
Kijk de film 'The Wrestler' trouwens eens. Dat geeft wel een aardig beeld van dat wereldje.
Je snapt het niet, je wordt eruit geflikkerd omdat je niet langer dan een half jaar mag werken voor het uitzendbureau of het bedrijf, daar twijfel ik dus aan, als het enkel voor uitzendbureaus geldt dan kan ik naar een ander uitzendbureau heengaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Denk ik wel. Je mag toch gewoon solliciteren?
Hey JoaC, ben je er al??quote:
Dat is een goede film inderdaad met baas Mickey Rourkequote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal doorgestoken kaart?
Kijk de film 'The Wrestler' trouwens eens. Dat geeft wel een aardig beeld van dat wereldje.
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik keek vroeger alleen WWF met Andre the Giant
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |