Een vriendin en MaJo zelf twitteren daar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
Is mama Jo de buddy van SST Joanna die op Phil z'n twitter die berichte post? Sorry heb het dit weekend niet goed gevolgd
Als Mo dit zou weten zou ze gillend naar een inrichting rennen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef sjampoeh het volgende:
zo fijn he dit, kijk naar mo
![]()
POLL
Wie is jouw favoriet?
Joanna 29%
Karim 28%
Monique 5%
Philip 16%
Sharon 22%
En ze kan nu niet meer Maik de schuld geven.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als Mo dit zou weten zou ze gillend naar een inrichting rennen.
sjitquote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef bull-sjitt het volgende:
dat bord met die stickers is niet te cappen komt vrijwel nooit in beeld
ja zo is karim welquote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef sjampoeh het volgende:
ik vond het wel verbazingwekkend dat karim en mo gisteren zo close warende loeder
Was even in beeld vanavond, maar zat zo te turen wie er nou het meest opstond dat me cap te laat was.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef bull-sjitt het volgende:
dat bord met die stickers is niet te cappen komt vrijwel nooit in beeld
Tuurlijk wel; Maik heeft niet genoeg gestemdquote:Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
En ze kan nu niet meer Maik de schuld geven.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
die wil zijn pommel ook wel in een weerter vlaai wringen hoor
weer wat anders dan de american pie van sjerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
die wil zijn pommel ook wel in een weerter vlaai wringen hoor
als het maar strak isquote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
weer wat anders dan de american pie van sjer
iddquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
Mo al uit haar bed, zo moet ze natuurlijk naar de wc kan ze weer even gluren bij Karim
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
Mo al uit haar bed, zo moet ze natuurlijk naar de wc kan ze weer even gluren bij Karim
slappe zak !quote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
@
@__Divalicious valt wel mee, hier reageer ik gewoon maar op de sstnl website of fok ga ik me niet tussen mengen! #sstnl
3 minutes ago
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
is hier meegekregen dat mamajo weer verhalen op twatter aan het gooien was over "gedwongen" abortus
is hier meegekregen dat mamajo weer verhalen op twatter aan het gooien was over "gedwongen" abortus
ja dat mens is nieeee goed ! alles voor die ton hequote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
we weten al van de hoed en de rand (debielen)quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
dat bedoel ik, en jo moet maar dealen met de gevolgenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat mens is nieeee goed ! alles voor die ton he
die speelt gewoon mee johquote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik, en jo moet maar dealen met de gevolgen
Die heeft vast de afspraak met haar moeder dat alles waar ze naar gehint heeft in de media mag.quote:
wordt allemaal in de kvdw besproken hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft vast de afspraak met haar moeder dat alles waar ze naar gehint heeft in de media mag.
Daar zat ik ook baar te kijken maar het blijft onduidelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef rc_1990 het volgende:
Hoeveel foto's heeft iedereen op het rad nu dan?
Heb vandaag eigenlijk helemaal gemist dus geen idee wie vandaag nog foto's heeft gekregenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zat ik ook baar te kijken maar het blijft onduidelijk
Sl...dus wij ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heb vandaag eigenlijk helemaal gemist dus geen idee wie vandaag nog foto's heeft gekregen
Ja maar er is altijd SL bij dit soort dingen en dan verspreken de bewoners zich erna toch altijdquote:
Jawel dat met die spijker slaan had ze gewonnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens mij zit er nog geen één foto van sharon op het bord
ja sowieso 1 keerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens mij zit er nog geen één foto van sharon op het bord
Alleen mee gekregen dat Jo had verloren met iets en moest janken omdat ze gefaald had maar ook haar Ian miste.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar er is altijd SL bij dit soort dingen en dan verspreken de bewoners zich erna toch altijd
Denk dinsdag avond in de Daily?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef SecretOma het volgende:
Wanneer komt die vrijstellimgsdraai eigenlijk?
zal morgen wel zijn bij Bartje Boonquote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef SecretOma het volgende:
Wanneer komt die vrijstellimgsdraai eigenlijk?
denk dinsdag pasquote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal morgen wel zijn bij Bartje Boon
Psies, die hoort van haar moeder hoe het er voor staat en dan spreken ze een strategie af.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt allemaal in de kvdw besproken hoor
maar wij hebben het niet door hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, die hoort van haar moeder hoe het er voor staat en dan spreken ze een strategie af.
Morgen de vrijstelling en dan dinsdag nomineren?? of wordt er na de vrijstelling niet meer genomineerd? want dan kon je wel eens gelijk hebben..quote:
neeee anmenooitnietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Morgen de vrijstelling en dan dinsdag nomineren?? of wordt er na de vrijstelling niet meer genomineerd? want dan kon je wel eens gelijk hebben..
Heb je ook zo'n voorgevoel dat Mo gaat winnen??
Denk dat er wel nog genomineerd word toch? Vier is beetje veel denk ikquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Morgen de vrijstelling en dan dinsdag nomineren?? of wordt er na de vrijstelling niet meer genomineerd? want dan kon je wel eens gelijk hebben..
En Mo : Maik .... verder verstond ik niet, maar vermoed dat ie zich gelijk met zn ruh naar haar toe ging liggenquote:
Denk live in uitzending vrijstelling en nominatie of alle 4 genomineerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dus wel.. zou ook wel in haar straatje pas.. Ik ben dan niet populair, heb wel lekker gewonnen!!!!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dus wel.. zou ook wel in haar straatje pas.. Ik ben dan niet populair, heb wel lekker gewonnen!!!!
Heeft ze niks om te zeikenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef sjampoeh het volgende:
waarom gaan jo en flip niet gewoon gezellig naar de mannenkamer
Denk dat het rad pas dinsdag de vrijstelling oplevert...( in de Daily) Denk zo dat er verder geen nominaties zijn .. Iedereen is genomineerd en er gaan er 2 uit als er 4 de finale gaan spelenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oke oke ik spuit veel water en blus dan nog even lekker na goed, zo goed????quote:
nee er komen 3 in de finalequote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het rad pas dinsdag de vrijstelling oplevert...( in de Daily) Denk zo dat er verder geen nominaties zijn .. Iedereen is genomineerd en er gaan er 2 uit als er 4 de finale gaan spelen
zal ze een sanctie krijgen die djoon al fakking 100 keer moest hebben ?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sharon heeft de Stem niet gehoord?? Ze doet alles behalve haar zender om!
Bussies volquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
had ik niet achter je gezocht met al die Poolse dames in je bussie
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Aan de hand van de cap tel ik:
3x Phil
3x Mo (tenminste ik ga ervan uit dat ze de blonde met het minste haar is)
2x Jo
1x Karim
1x Sharon.
Of karim en Phil andersom maar ik dacht van niet.
Nee, nog niet, komt ook minder voorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Sharon doe je zender om.
Ruudje heb je die ook ....
Flip heeft 3quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
3x Phil
2x Jo
1x Karim
1x Sharon.
Het lot bepaald zegt Jo dus Karim krijgt vrijstellingquote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
3x Phil
2x Jo
1x Karim
1x Sharon.
4x Mo, sorry.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
3x Phil
4x Mo (tenminste ik ga ervan uit dat ze de blonde met het minste haar is)
2x Jo
1x Karim
1x Sharon.
Maar er zitten er toch 11 op? Of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
3x Phil
2x Jo
1x Karim
1x Sharon.
Door haat en nijd hierquote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sjit meen je niet, hoe krijgt ze dat zo voor elkaar ??
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
best wel hoor, kan ik goed mee opschieten...
Klopt, ik was Mo 1x vergeten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Maar er zitten er toch 11 op? Of zie ik dat nu verkeerd?
Nice donder ff naar de SCquote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
best wel hoor, kan ik goed mee opschieten...
Ze zullen wel weer een hoop rekenmissies hebben gehadquote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Pff Mo er al 4Als ze toch weer die vrijstelling krijgt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praten ze wel eens normaal dan ?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef rc_1990 het volgende:
Segredo wil graan naar binnen en Mo en Sharon gaan ook steeds harder schreeuwen
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef wildstar het volgende:
slaap ze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
Truste, even zwaaien omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loslaten, is het ultieme houden van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
preciesquote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eigenlijk is het voor het beestje ook niet te begrijpen.. Ze liggen nu toch nog gewoon te praten, net zo als een uurtje geleden en toen mocht ie er wel bij zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
jawel, maar die mag niet naar binnen als ze slapen.. hij hoeft niet meer in de benchquote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
nou lekker zeg, niemand die zich om seggie bekommert
en na haar plas ging ze ff flink spuiten met de luchtverfrisserquote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat gekletter van Mo werkt aanstekelijk, dus nu zal ie zo wel weer willen
En hoe laat komen ze er uit... Als wij al weer uren wakker zijn en er al een halve dagtaak op hebben zittenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
dat schijtvolk ligt dus echt al in het nest
Onzin hij moet zijn plaats weten. Ik vind goed zoals het gaat. Hij zit en geeft pootjes. Philip is een groter projectquote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eigenlijk is het voor het beestje ook niet te begrijpen.. Ze liggen nu toch nog gewoon te praten, net zo als een uurtje geleden en toen mocht ie er wel bij zijn...
Vraag me ook af hoe ze nog serieus moe kunnen zijn allemaalquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe laat komen ze er uit... Als wij al weer uren wakker zijn en er al een halve dagtaak op hebben zitten
valt allemaal niet mee hoor....quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe ze nog serieus moe kunnen zijn allemaal
ik denk eerder lamlendig van het niks doen, en het gestress over de nominaties enz., camera'squote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja wat ze nu doen is ook goed maar gister lieten ze hem wel gewoon op de slaapkamer slapen dus dat is wel een beetje verwarend voor zo'n beestje toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin hij moet zijn plaats weten. Ik vind goed zoals het gaat. Hij zit en geeft pootjes. Philip is een groter project
dat bedoel ik. tegen de tijd dat dat volk het nest uit rolt ben ik al naar werk. En als ik thuis kom liggen ze er al inquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe laat komen ze er uit... Als wij al weer uren wakker zijn en er al een halve dagtaak op hebben zitten
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik. tegen de tijd dat dat volk het nest uit rolt ben ik al naar werk. En als ik thuis kom liggen ze er al in
Snap wel dat ze moe zijn, voornamelijk geestelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar slapen de halve dag en ze liggen er om 11 uur al in dan kunnen ze toch meer klagen dat ze te weinig slaap krijgenquote:
Ja inderdaad, van het niets doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk eerder lamlendig van het niks doen, en het gestress over de nominaties enz., camera's
ja dan is het vooral slim om juist dan lekker de hele dag in bed te gaan liggen word je alleen maar nog moeier vanquote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk eerder lamlendig van het niks doen, en het gestress over de nominaties enz., camera's
Dat project zit ook al aardig op de rit. Opzitten, pootjes geven en liggen doet ie al op commando, niet altijd maar tochquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin hij moet zijn plaats weten. Ik vind goed zoals het gaat. Hij zit en geeft pootjes. Philip is een groter project
dat eerste ben ik wel met je eens.. maar het beestje heeft niet meegekregen dat het licht uitging.. dus voor hem is de situatie nog hetzelfde als een uurtje geleden.. licht uit zou een goed punt voor hem zijn, wanneer dat uit is, mag ie er niet komen. na een paar keer ga ie dan vanzelf als het licht uitgaat..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat is net zoalsn Gerard zegt Alex is een vriend voor me geworden maar Ik/wij hebben andere dingen gezien.quote:
hehehe dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja dan is het vooral slim om juist dan lekker de hele dag in bed te gaan liggen word je alleen maar nog moeier van
Sinds Aaf weg is, wordt er ook niet meer gesport.. en het lichaam went er aan, hoe minder beweging hoe slomer het wordt.. dat wordt nog wel eens wat, als de dames en heren weer in de wijde wereld stappen!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar slapen de halve dag en ze liggen er om 11 uur al in dan kunnen ze toch meer klagen dat ze te weinig slaap krijgen
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat eerste ben ik wel met je eens.. maar het beestje heeft niet meegekregen dat het licht uitging.. dus voor hem is de situatie nog hetzelfde als een uurtje geleden.. licht uit zou een goed punt voor hem zijn, wanneer dat uit is, mag ie er niet komen. na een paar keer ga ie dan vanzelf als het licht uitgaat..
Je referentiekader wordt anders, omdat je alleen nog maar de andere bewoners hebt om te spiegelen..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat is net zoalsn Gerard zegt Alex is een vriend voor me geworden maar Ik/wij hebben andere dingen gezien.
Idd. dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je referentiekader wordt anders, omdat je alleen nog maar de andere bewoners hebt om te spiegelen..
Ik ben dat geneuzel over die hond een beetje zat, het geneuzel tussen de bewoners is stukken leukerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat project zit ook al aardig op de rit. Opzitten, pootjes geven en liggen doet ie al op commando, niet altijd maar toch
dat JoJo dan zelf buiten voor de deur gat slapen lekker bij segquote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Jo praat Sharon om en Segredo mag naar binnen op de slaapkamer
en terecht, dat beest kan daar best gaan liggen. krijgt ie tenminste dag en nacht ritmequote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
die lag toch al in de open haard?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat JoJo dan zelf buiten voor de deur gat slapen lekker bij seg
haha, alsof daar niet telkens hetzelfde over wordt gezegd!!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben dat geneuzel over die hond een beetje zat, het geneuzel tussen de bewoners is stukken leuker
je hebt gelijk ! alweer..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
en terecht, dat beest kan daar best gaan liggen. krijgt ie tenminste dag en nacht ritme
Nee, hij wordt nu weer uit zijn ritme gehaald.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
en terecht, dat beest kan daar best gaan liggen. krijgt ie tenminste dag en nacht ritme
Waar oh daarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
haha, alsof daar niet telkens hetzelfde over wordt gezegd!!
eucalypta is er niks bijquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Mag de airco aan...Jezus
Mo is nog wakker, tering wat een stem.
het is dat ik haar niet zo mag anders zou ze een goede wekker kunnen zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Mag de airco aan...Jezus
Mo is nog wakker, tering wat een stem.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is dat ik haar niet zo mag anders zou ze een goede wekker kunnen zijn
Dat kan hier dus Spuw hier je gal over Sharon en de hondquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben dat geneuzel over die hond een beetje zat, het geneuzel tussen de bewoners is stukken leuker
Dat snapt Alphons nietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef danilel het volgende:
Sinds Gerard niet meer in dat huis is, gaan ze elke avond vroeger naar bed...........
Ik zeg, NACHTMISSIE!
aftrekken en aanstoten zou ze het liefst willenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Aantrekken en afstoten van Joanna naar Philip
Ze zijn moe van de hele dag rond hangen en slapenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Coos het volgende:
Snetje
![]()
btw ik zet net de streams aan en het licht is alweer uit. 10.50 uur portugese tijd.
dat denk ik ook maar ze is vals bezig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef danilel het volgende:
[..]
aftrekken en aanstoten zou ze het liefst willen
En dat heeft ie zelf niet eens doorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat denk ik ook maar ze is vals bezig.
SST tijd van Philip ondergesneeuwd door drama JO en MO
Te goed van vertrouwen die jongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |