Denk dinsdag avond in de Daily?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef SecretOma het volgende:
Wanneer komt die vrijstellimgsdraai eigenlijk?
zal morgen wel zijn bij Bartje Boonquote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef SecretOma het volgende:
Wanneer komt die vrijstellimgsdraai eigenlijk?
denk dinsdag pasquote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal morgen wel zijn bij Bartje Boon
Psies, die hoort van haar moeder hoe het er voor staat en dan spreken ze een strategie af.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt allemaal in de kvdw besproken hoor
maar wij hebben het niet door hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, die hoort van haar moeder hoe het er voor staat en dan spreken ze een strategie af.
Morgen de vrijstelling en dan dinsdag nomineren?? of wordt er na de vrijstelling niet meer genomineerd? want dan kon je wel eens gelijk hebben..quote:
neeee anmenooitnietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Morgen de vrijstelling en dan dinsdag nomineren?? of wordt er na de vrijstelling niet meer genomineerd? want dan kon je wel eens gelijk hebben..
Heb je ook zo'n voorgevoel dat Mo gaat winnen??
Denk dat er wel nog genomineerd word toch? Vier is beetje veel denk ikquote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Morgen de vrijstelling en dan dinsdag nomineren?? of wordt er na de vrijstelling niet meer genomineerd? want dan kon je wel eens gelijk hebben..
En Mo : Maik .... verder verstond ik niet, maar vermoed dat ie zich gelijk met zn ruh naar haar toe ging liggenquote:
Denk live in uitzending vrijstelling en nominatie of alle 4 genomineerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dus wel.. zou ook wel in haar straatje pas.. Ik ben dan niet populair, heb wel lekker gewonnen!!!!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dus wel.. zou ook wel in haar straatje pas.. Ik ben dan niet populair, heb wel lekker gewonnen!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |