quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
is hier meegekregen dat mamajo weer verhalen op twatter aan het gooien was over "gedwongen" abortus
is hier meegekregen dat mamajo weer verhalen op twatter aan het gooien was over "gedwongen" abortus
ja dat mens is nieeee goed ! alles voor die ton hequote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
we weten al van de hoed en de rand (debielen)quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
dat bedoel ik, en jo moet maar dealen met de gevolgenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat mens is nieeee goed ! alles voor die ton he
die speelt gewoon mee johquote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik, en jo moet maar dealen met de gevolgen
Die heeft vast de afspraak met haar moeder dat alles waar ze naar gehint heeft in de media mag.quote:
wordt allemaal in de kvdw besproken hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft vast de afspraak met haar moeder dat alles waar ze naar gehint heeft in de media mag.
Daar zat ik ook baar te kijken maar het blijft onduidelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef rc_1990 het volgende:
Hoeveel foto's heeft iedereen op het rad nu dan?
Heb vandaag eigenlijk helemaal gemist dus geen idee wie vandaag nog foto's heeft gekregenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zat ik ook baar te kijken maar het blijft onduidelijk
Sl...dus wij ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heb vandaag eigenlijk helemaal gemist dus geen idee wie vandaag nog foto's heeft gekregen
Ja maar er is altijd SL bij dit soort dingen en dan verspreken de bewoners zich erna toch altijdquote:
Jawel dat met die spijker slaan had ze gewonnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens mij zit er nog geen één foto van sharon op het bord
ja sowieso 1 keerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens mij zit er nog geen één foto van sharon op het bord
Alleen mee gekregen dat Jo had verloren met iets en moest janken omdat ze gefaald had maar ook haar Ian miste.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar er is altijd SL bij dit soort dingen en dan verspreken de bewoners zich erna toch altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |