Nee, hij wordt nu weer uit zijn ritme gehaald.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
en terecht, dat beest kan daar best gaan liggen. krijgt ie tenminste dag en nacht ritme
Waar oh daarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
haha, alsof daar niet telkens hetzelfde over wordt gezegd!!
eucalypta is er niks bijquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Mag de airco aan...Jezus
Mo is nog wakker, tering wat een stem.
het is dat ik haar niet zo mag anders zou ze een goede wekker kunnen zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Mag de airco aan...Jezus
Mo is nog wakker, tering wat een stem.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is dat ik haar niet zo mag anders zou ze een goede wekker kunnen zijn
Dat kan hier dus Spuw hier je gal over Sharon en de hondquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben dat geneuzel over die hond een beetje zat, het geneuzel tussen de bewoners is stukken leuker
Dat snapt Alphons nietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef danilel het volgende:
Sinds Gerard niet meer in dat huis is, gaan ze elke avond vroeger naar bed...........
Ik zeg, NACHTMISSIE!
aftrekken en aanstoten zou ze het liefst willenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Aantrekken en afstoten van Joanna naar Philip
Ze zijn moe van de hele dag rond hangen en slapenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Coos het volgende:
Snetje
![]()
btw ik zet net de streams aan en het licht is alweer uit. 10.50 uur portugese tijd.
dat denk ik ook maar ze is vals bezig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef danilel het volgende:
[..]
aftrekken en aanstoten zou ze het liefst willen
En dat heeft ie zelf niet eens doorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat denk ik ook maar ze is vals bezig.
SST tijd van Philip ondergesneeuwd door drama JO en MO
Te goed van vertrouwen die jongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |