abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:47:34 #51
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96174300
Welcome to FOK!
pi_96174362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Ginosa het volgende:
Welcome to FOK!
Dat is niet nodig hoor.
pi_96175280
Jammer dat jij het jammer vind maar ieder heeft recht op een eigen mening.
Er wordt over Mo en Jo vanalles geschreven, ga de woorden hier maar niet herhalen.
En Sharon moet gespaard blijven??
Over het algemeen word er zeer netjes over haar geschreven.
En ik vind haar gewoon een eng mens dat niet geschikt is als opvoeder voor die pup, ze is meer boos dan blij tegen Segredo.
En dus schrijf ik mijn mening.
Zoals iedereen hier doet op FOK.
Die pup wordt niet goed opgevoed, zoveel verschillende mensen die hem bestraffen en de baas spelen.
Hij heeft amper een speeltje, logisch dat hij wil spelen met de sloffen van Mo en met haar schaapje ervandoor rent.
En Mo riep net "Segrrrrrrrrrrredoooooooooooo als je doorgaat krijg je een pets van me!!!"
En Sharon blijft rustig doorschilderen.
Dat zegt genoeg over "de dierenvriend".
Het zegt niets dat je paarden hebt en een hond dat je dan een dierenvriend bent.
Massa's mensen hebben paarden, honden of zelfs een pleegkind en wie zegt dat ze er goed voor zijn.
Dat beestje raakt helemaal verward van al die schreeuwende mensen met DOWN - ZIT - FOEI - DOWN - ZIT - FOEI - DOWN - ZIT - FOEI - DOWN - ZIT - FOEI - DOWN - ZIT - FOEI - DOWN - ZIT.
Vandaag of morgen bijt hij ineens iemand en dan heeft hij het gedaan!
pi_96175552
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:38 schreef Namat het volgende:
-verhaaltje-
En waar zeg ik dat jij je mening niet mag ventileren? Nergens dus.
pi_96175676
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef Enyma het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! ^O^

Dat tokkiegezeik mag nu wel eens klaar zijn.
Uhhh...hierboven????????????????
pi_96175849
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:56 schreef Namat het volgende:

[..]

Uhhh...hierboven????????????????
Ja, je hebt gezegd wat je te zeggen hebt, dan heb je je mening gegeven. Mij hoor je niet zeggen dat je die mening niet mag hebben. Maar vervolgens blijf je dagen achter elkaar over hetzelfde zeiken in diverse topics. Dan mag het wel eens klaar zijn ja...

Edit: er zijn nog een aantal anderen die hetzelfde doen, dus het is niet alleen naar jou gericht wat ik schrijf.
pi_96177531
"Dan mag het wel eens klaar zijn ja..."

En dat bepaal jij? Wanneer het klaar is? Dus jij mag je mening ook maar 1x geven over 1 persoon, daarna is het klaar?

Hou toch op mens, ik bepaal zelf of ik schrijf, wanneer en hoe vaak.
Ik zal mij nooit verlagen aan bepaald taalgebruik die hier op FOK zo gewoon is, dus Namat blijft netjes binnen de regels en ik laat mij door jou niets opleggen.

Bovendien, wie ben jij om het woord Tokkie te gebruiken, ik hou mijn commentaar altijd netjes.
En wat zou er mis zijn met een tokkie?
Zijn vaak mensen met het hart op de juiste plek, ruwe bolster maar blanke pit.
Dus generaliseer niet zo en vind jezelf niet beter en meer dan een ander aub!

w/
pi_96178083
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:36 schreef Namat het volgende:
"Dan mag het wel eens klaar zijn ja..."

En dat bepaal jij? Wanneer het klaar is? Dus jij mag je mening ook maar 1x geven over 1 persoon, daarna is het klaar?

Hou toch op mens, ik bepaal zelf of ik schrijf, wanneer en hoe vaak.
Ik zal mij nooit verlagen aan bepaald taalgebruik die hier op FOK zo gewoon is, dus Namat blijft netjes binnen de regels en ik laat mij door jou niets opleggen.

Bovendien, wie ben jij om het woord Tokkie te gebruiken, ik hou mijn commentaar altijd netjes.
En wat zou er mis zijn met een tokkie?
Zijn vaak mensen met het hart op de juiste plek, ruwe bolster maar blanke pit.
Dus generaliseer niet zo en vind jezelf niet beter en meer dan een ander aub!

w/
1. Ik plaats mezelf niet boven anderen, geen idee waar je dat vandaan haalt.
2. Ik noem het woord 'tokkiegezeik' waardoor jij je blijkbaar aangesproken voelt. Verder noemde ik niemand 'een tokkie', dat was jijzelf. Je lult jezelf dus tegen met je "ik hou mijn commentaar altijd netjes".
3. Uiteraard bepaal ik niet voor anderen wat zij wel of niet mogen zeggen, jij dus ook niet. Als mijn MENING is dat het wel klaar mag zijn met het gezeik, mag ik dat gerust zeggen.
Bovendien ben jij degene die de bal kaatst met je opmerkingen over sharon ed., dus je kan 'm ook terug verwachten. Triest dat jij dan degene bent die het heeft over het wel of niet mogen hebben van een mening, nadat je vol in de aanval gaat tegen anderen die jouw mening niet delen.

Dit was alles wat ik erover zeg, het laatste woord mag je van me hebben.

Toedeledoki
:W :W
pi_96178359
Vandaag je medicatie vergeten?
Wat een enorm zielig mens ben jij.
Heel veel sterkte toegewenst :W
pi_96179834
Enyma 100% gelijk hoe jij het daar verwoord :Y :Y :Y

Namat--Volgens mij ben jij een medicijn addict,je probeert iedereen aan een medicatie te krijgen.
Neem een extra pilletje of iets anders zijn we van je gezeik af,jij ziet alles goed en ieder ander is achterlijk in jouw ogen.

ToedeleTOKKIE :W :W :W
pi_96184003
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:36 schreef Namat het volgende:
.
En wat zou er mis zijn met een tokkie?
Zijn vaak mensen met het hart op de juiste plek, ruwe bolster maar blanke pit.
Dus generaliseer niet zo en vind jezelf niet beter en meer dan een ander aub!

w/
Proud to be a tokkie _O_ _O-
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96317753
Hier is het pas echt gezellig.
Ik heb ook een mening hoor.
Die Sharon mag wel bij mij komen, mag ze de hond meenemen.
Lijkt me een donderse lieve hond.
pi_96318396
Mijn god wat zitten hier een paar aanstellers zeg :O Zo te zien heeft ie helemaal niks te lijen van hoe Sharon met hem omgaat. Ik zie alleen maar een vrolijk rennende en spelende puppy die door iedereen wordt geknuffeld en genoeg liefde en aandacht krijgt.
Het is nogal slim van Secret Story om alleen maar die momenten in beeld te brengen dat Sharon een keer tegen hem schreeuwt of een keer boos op hem wordt. Ik zie vaak genoeg op de streams dat zij superlief voor hem is en hem super behandelt.
Maar ja...
Schijnbaar zijn er mensen die liever zagen dat Segredo op straat was gebleven of in een asiel :') Zoals ik al eerder zei: Het is ook nooit goed. En alles wordt alleen maar zo ontzettend overdreven omdat het beestje toevallig in het Secret Story huis zit. Als het om een hond van een wildvreemde zou gaan zou niemand zo lopen janken :W
Wees dus fucking blij dat het beest liefde en aandacht krijgt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_96323329
Sharon gebruikt Segredo nu om zieltjes te winnen, haar stem 3 octaven hoger en zoete lieve woordjes. Joan + Karim zijn het liefste voor hem, Sharon niet en dat het een straathondje was heeft daar niets mee te maken. Elk dier verdiend liefde en geen geschreeuw, nooit de reclame op tv gezien van de marine? Schreeuwen helpt niet. Is alleen maar pure onmacht en eigen onzekerheid ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:12:30 #65
3542 Gia
User under construction
pi_96324623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef Namat het volgende:
Sharon gebruikt Segredo nu om zieltjes te winnen, haar stem 3 octaven hoger en zoete lieve woordjes.
Inderdaad.

"Ik wil nog niet naar huis, want dan ga ik Secredo missen!!"

Ze moet maar net denken dat mensen dat zielig vinden en dan op haar gaan stemmen.
Ik stem in elk geval op Karim. Die mag van mij winnen. En de hond mee naar huis nemen.
pi_96325349
Gia, ja dat heb ik ook gehoord en ook dat ze zei, als ik win, gaat segredo mee op het podium, ze ziet het al helemaal voor zich.
Ik zie het liefste Karim samen met Segredo, samen reizen, Segredo rode zakdoek om en op avontuur met veel liefde, bunga bunga *O*
pi_96325799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
Mijn god wat zitten hier een paar aanstellers zeg :O Zo te zien heeft ie helemaal niks te lijen van hoe Sharon met hem omgaat. Ik zie alleen maar een vrolijk rennende en spelende puppy die door iedereen wordt geknuffeld en genoeg liefde en aandacht krijgt.
Het is nogal slim van Secret Story om alleen maar die momenten in beeld te brengen dat Sharon een keer tegen hem schreeuwt of een keer boos op hem wordt. Ik zie vaak genoeg op de streams dat zij superlief voor hem is en hem super behandelt.
Maar ja...
Schijnbaar zijn er mensen die liever zagen dat Segredo op straat was gebleven of in een asiel :') Zoals ik al eerder zei: Het is ook nooit goed. En alles wordt alleen maar zo ontzettend overdreven omdat het beestje toevallig in het Secret Story huis zit. Als het om een hond van een wildvreemde zou gaan zou niemand zo lopen janken :W
Wees dus fucking blij dat het beest liefde en aandacht krijgt.
Ik had ook eerst mijn twijfels,bij Sharon.
Maar die zijn bijgeschaafd.
Volgens http://www.dutchypuppy.nl/portugal/
Is Segredo,van een Hel in een Hemel gekomen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:11:39 #68
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_96326688
gunst! ik zag deze inene bovenaan komen en dacht nog what the duck!!! welke gek maakt hierover nu een topic? nja njaaa njaaa ... :O
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_96326718
ik vind dat ze het best goed doed. iedere hond heeft een andere aanpak nodid, maar ik heb wel het idee dat ze denkt dat ze alles weet.segredo heeft een andere mening dan sharon, omdat elke hond anders is. misschien moet dat even tot haar doordringen. maar ja, ze is ook pas 20, hoe ouder je word, hoe meer je leert
pi_96326757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik had ook eerst mijn twijfels,bij Sharon.
Maar die zijn bijgeschaafd.
Volgens http://www.dutchypuppy.nl/portugal/
Is Segredo,van een Hel in een Hemel gekomen.
er zijn heel veel goede mensen op deze wereld waar een segredo meer dan welkom is/
pi_96326803
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:14 schreef spikey08 het volgende:

[..]

er zijn heel veel goede mensen op deze wereld waar een segredo meer dan welkom is/
Dat is zeker waar
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:22:46 #72
241662 Jian
Well, well, well
pi_96328043
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:14 schreef spikey08 het volgende:

[..]

er zijn heel veel goede mensen op deze wereld waar een segredo meer dan welkom is/
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:17 schreef vronie het volgende:

[..]

Dat is zeker waar
O+

Dit alles gezegd hebbende, wil ik u allen nu vragen uit dankbaarheid, gezamenlijk Het Onze Vader aan te heffen. Uiteraard zal ik u hierin voorgaan O+

* ps., fragmenten van het deze 12 composities kunt u overigens bij ons verkrijgen voor slechts 20,00 euro, exclusief de verzendkosten. O-)
pi_96328202
[quote]0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:22 schreef Jian het volgende:

[..]

[..]

O+

Dit alles gezegd hebbende, wil ik u allen nu vragen uit dankbaarheid, gezamenlijk Het Onze Vader aan te heffen. Uiteraard zal ik u hierin voorgaan O+

* ps., fragmenten van het deze 12 composities kunt u overigens bij ons verkrijgensorry??????
pi_96328217
quote:
5s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:39 schreef spikey08 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 mei 2011 02:22 schreef Jian het volgende:

[..]

[..]

O+

Dit alles gezegd hebbende, wil ik u allen nu vragen uit dankbaarheid, gezamenlijk Het Onze Vader aan te heffen. Uiteraard zal ik u hierin voorgaan O+

* ps., fragmenten van het deze 12 composities kunt u overigens bij ons verkrijgensorry??????
sorry???verklaar u nader, want ik begrijp er geen hol van...
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:42:48 #75
2018 PC eend
relativist
pi_96328233
quote:
5s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:39 schreef spikey08 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 mei 2011 02:22 schreef Jian het volgende:

[..]

[..]

O+

Dit alles gezegd hebbende, wil ik u allen nu vragen uit dankbaarheid, gezamenlijk Het Onze Vader aan te heffen. Uiteraard zal ik u hierin voorgaan O+

* ps., fragmenten van het deze 12 composities kunt u overigens bij ons verkrijgensorry??????
Huh :?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:44:21 #76
241662 Jian
Well, well, well
pi_96328249
De Boekjes; "Quoten, helemaal niet zo moeilijk" kunt u overigens bij ons verkrijgen voor 15 euro per exemplaar, exclusief verzendkosten. Vanaf 10 stuks geven wij overigens ook groepskorting O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:47:59 #77
241662 Jian
Well, well, well
pi_96328294
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Huh :?
Wat een onzin topic, misschien verdien ik er zo nog wat aan :{w
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:48:57 #78
2018 PC eend
relativist
pi_96328300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:47 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat een onzin topic, misschien verdien ik er zo nog wat aan :{w
Ik had het niet tegen jou hoor al leek het er wel op :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:50:01 #79
241662 Jian
Well, well, well
pi_96328309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou hoor al leek het er wel op :+
_O- komt door die quote _O-
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:50:32 #80
2018 PC eend
relativist
pi_96328315
Money well spend 8-)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96328386
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:50 schreef PC eend het volgende:
Money well spend 8-)
als je het goed besteed!!!
  One tough cookie woensdag 4 mei 2011 @ 03:03:49 #82
169210 liesje1979
pi_96328410
Maar zullen we weer ontopic gaan?
Hoe Sharon die hond walgelijk behandelt enzo.
Mishandelijk ik zweer het je 892% :r
Misschien kunnen wat mensen de dierenbescherming aanschrijven want dit kan echt niet langer zo. Straks gaat Secredo nog met Sharon mee naar huis, dan heben we er totaal geen zicht meer op en zal het compleet uit de klauwen lopen. :'(
:D
pi_96328449
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zullen we weer ontopic gaan?
Hoe Sharon die hond walgelijk behandelt enzo.
Mishandelijk ik zweer het je 892% :r
Misschien kunnen wat mensen de dierenbescherming aanschrijven want dit kan echt niet langer zo. Straks gaat Secredo nog met Sharon mee naar huis, dan heben we er totaal geen zicht meer op en zal het compleet uit de klauwen lopen. :'(
:D
hij is bij ons van harte welkom. man vrouw 2 meisjes van 12 en 8 jaar.maar waarschijnlijk denken heel veel mensen zo.
pi_96334745
Domme mensen hier om eerlijk te zijn.
Sharon doet het perfect met Segredo omdat er helaas personen zijn die alles negatief willen brengen en daar een groep in meekrijgt te gek voor woorden.
Kijk naar die pup,vrolijk ziet er goed uit volgt Sharon overal,als deze pup het zo slecht zou hebben of dat Sharon het zo slecht zou doen loopt hij met een grote boog om haar heen..
Als er 1 in het huis een dierenvriend is is dat Sharon .
Ongetwijfeld valt iedereen hier weer over heen met hoe slecht zij wel niet is of omgaat met SEGREDO..............
BULL SHIT !!!!!!
^O^ ^O^ ^O^
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:38:52 #85
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96337180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Fastener het volgende:
Domme mensen hier om eerlijk te zijn.
Sharon doet het perfect met Segredo omdat er helaas personen zijn die alles negatief willen brengen en daar een groep in meekrijgt te gek voor woorden.
Kijk naar die pup,vrolijk ziet er goed uit volgt Sharon overal,als deze pup het zo slecht zou hebben of dat Sharon het zo slecht zou doen loopt hij met een grote boog om haar heen..
Als er 1 in het huis een dierenvriend is is dat Sharon .
Ongetwijfeld valt iedereen hier weer over heen met hoe slecht zij wel niet is of omgaat met SEGREDO..............
BULL SHIT !!!!!!
^O^ ^O^ ^O^
Kan misschien niet goed beoordelen of Sharon het goed/slecht doet, maar die (schitterende) pup ziet er op en top vrolijk uit. Maar die "grote boog" waar jij het over hebt: dat zou pas gebeuren als ze hem zo zou mishandelen dat hij bang voor haar was. De uitdrukking "hondstrouw" bestaat niet voor niets. Mijn indruk (!) is dat het allemaal goed gaat (zelf zou ik iets minder naar die hond blèren). Hoop dat hij een mooi en liefdevol huis krijgt na SST met echte vrijheid i.p.v. een ommuurde kunstgrasmat.
pi_96338384
Even op de bbq en je hebt een prima stukje vlees. Meestal moet je zo'n beest dan even laten inslapen maar aangezien ze in dat huisje geen van zulks materiaal hebben werkt een koekenpan ook goed als de hond ligt te slapen. Heel hard de schedel breken en dan snel met een keukenmes (waarschijnlijk hebben ze niet echt van die profi slagersmessen) het vel openrijten.

Dan kan je met een zoetje en zuurtje het beestje prima opleveren. De lever schijnt ook goed te doen te zijn. Maar het echte vlees (het pootje geven in dit geval) wat je op de bbq is echt heerlijk.
pi_96338636
Sharon gaat winnen!
Sharon moet winnen!
Sharon zal winnen!
Sharon mag winnen!

Whoohooo Sharon! _O_
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:27:23 #88
3542 Gia
User under construction
pi_96339185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef ScottyNL het volgende:
Sharon gaat winnen!
Sharon moet winnen!
Sharon zal winnen!
Sharon mag winnen!

Whoohooo Sharon! _O_
We hebben straks de ware aard van Sharon mogen aanschouwen.
Die snerende neerbuigende toon die ze tegen Joanna aansloeg.

Ook gisterenavond was ze weer lekker bezig. Jo zegt dat ze geen stel is, maar Sharon weet het beter. Sterker nog, ze weet hoe wij erover denken.
Vervolgens gaan zeiken over het feit dat zij toch ook geen romantisch etentje heeft gehad, waarop Mo en Jo zeggen dat zij de hond heeft als maatje. Maar dat is dan weer iets anders!! Wat komt Sharon veel te kort, zeg!!
Met wie wilde zij een romantisch etentje dan? Met de miljonair?

Nee, hoe verder naar het eind hoe meer Sharon laat zien hoe ze werkelijk is. Een verwend nest.
pi_96343769
Ze was ook zeer onsportief na de uitslag met het rad. Zij was notabene degene die tegen Jo had gezegd dat de wereld niet verging met een 4e plaats toen Jo nerveus was, er zijn ergere dingen zei ze en was boos op Jo toen ze zei: ik mag toch wel nerveus zijn, jij wilt toch ook winnen Sharon.
En nu na die uitslag, Mo knuffelde zelfs even bij Jo, Sharon zei niets, Jo zei nog sorry tegen Sharon waarop Sharon weer niet reageerde, nu kan ze haar eigen advies op haarzelf toepassen!

Wat Segredo betreft en de opmerkingen: Ik heb zelf een hond en ben gastgezin voor blindegeleidenpups om ze op te voeden voor ze naar de echte training gaan. Korte commando's zijn prima, schreeuwen niet. Ook is consequent zijn belangrijk, niets zoals Sharon wispelturig zijn, ene keer lachen, andere keer schreeuwen, breiwerkje in zn mond stoppen, daarna Foeiii schreeuwen. Net zoals met de bench in het begin, een bench moet een veilig plekje zijn, geen strafplek waar zijn waterbakje werd verwijderd zodat hij geen plas hoefde te doen, een pup moet juist 's nachts nog een plasje doen, dat hoort bij opvoeden. Ze kan niet alles uit zichzelf weten maar haar arrogante gedrag liet geen twijfel en ruimte voor een andere mening want zij wist wel even te zeggen hoe het moest en Jo en de andere bewoners hadden niets te vertellen. Ze is een harde tante, wil zn tanden vijlen zodra hij thuis is, ze is geen echte dierenvriend en al helemaal geen stabiele factor. Met haar eigen geschreeuw en dominante gedrag wil ze overheersen maar dit loopt echt fout en Segredo kan hierdoor juist zijn stabiele en lieve karakter verliezen.
De pup heeft overwicht nodig, wil zelfs een baas, dat is de aard van een hond. Maar al dat geschreeuw en wispelturige gedrag kan hem op een gegeven moment doen veranderen in een ongehoorzame, zelfs gevaarlijke hond. En waar eindigt hij dan, ja, weer in een asiel.
En zelfs een hond die mishandelt word, komt nog als je hem roept.
Dat is de aard van een hond, zijn plek in de roedel.
Er zou echt serieus moeten worden nagedacht welke toekomst Segredo tegemoet gaat.
En dat hij een zwerfpup was heeft daar niets mee te maken, een pleegkind heeft toch ook recht op 100% goede verzorging en liefde, een geadopteerde zwerfpup dus ook.
Ze zou eens met hem moeten spelen, zo'n jong dier heeft ook zulke aandacht nodig ipv alleen maar de commando's en het slapen, gelukkig word hij buiten het huis uitgelaten maar dat zou toch ook dagelijke fun-time moeten zijn: samen spelen en ravotten.
En dat mis ik echt bij deze dierenvriend...................
pi_96344401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:28 schreef Chuckster het volgende:

[..]

Dit :')

Vraag me af hoe ze bij Flop5 op het idee kwamen om een walrus een puppy op te laten voeden, laat die taak aan de mensch over :Y
Hoe de fuck kunnen jullie Sharon een walrus noemen :') Kom je wel eens buiten? In de echte wereld? Dude... :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_96344855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe de fuck kunnen jullie Sharon een walrus noemen :') Kom je wel eens buiten? In de echte wereld? Dude... :')
Ja blijkbaar is een vrouw met mooie rondingen al meteen dik. :N Vind Sharon een prachtlijf hebben!
All good things are wild and free.
pi_96345265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja blijkbaar is een vrouw met mooie rondingen al meteen dik. :N Vind Sharon een prachtlijf hebben!
Echt he? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:00:02 #93
241662 Jian
Well, well, well
pi_96345473
Niks mis met een gezellige dikkerd :7
pi_96345487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:00 schreef Jian het volgende:
Niks mis met een gezellige dikkerd :7
Sad.
All good things are wild and free.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:44:14 #95
335688 froufrou
live life to the max
pi_96347263
Zoals iedereen zijn kinderen anders opvoed geldt dat ook bij honden.
Je moet doen waar je je goed bij voelt.
Als de hond luistert en je beste vriend is, dan heb je het goed gedaan!
pi_96348303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja blijkbaar is een vrouw met mooie rondingen al meteen dik. :N Vind Sharon een prachtlijf hebben!
Jij hebt er verstand van.
Een echte kenner.

Go Sharon. Lekker ding!! *;
pi_96349882
Sharon Go Kanjer *O* *O* *O*
pi_96376672
Het is toch ook helemaal geen goeie situatie voor een pup daar... :N
Zo'n jong hondje heeft in het begin intensieve aandacht en training nodig en die krijgt hij in onvoldoende mate in deze setting.
Dat kost gewoonlijk uren per dag, een paar maanden lang.
Ze spelen nauwelijks met hem, zijn baasje kan hem niet zelf uitlaten buiten het huis.
Terwijl de wandeling het belangrijkste onderdeel is voor het bepalen van de verhoudingen tussen baas en hond.

De basiscommando's krijgt hij maar heel halfgebakken aangeleerd. Dat gaat zo nooit lukken. Ik zie hem nooit samen met de baas met speelgoed spelen of kauwen op een kluif of een Kong o.i.d. terwijl zijn tandjes aan het wisselen zijn.
Dat hij dan sloffen wil pakken is logisch.
Ze mogen blij zijn dat hij nog niet is begonnen aan het meubilair.

En als je een pup 1 keer op bed heb laten slapen, dan moet je dat vanaf dat moment altijd blijven doen. Als je dat liever niet hebt dan moet je er nooit aan beginnen. Discipline voor het baasje!!
Want in feite moet niet zozeer de pup in training maar is het vooral de baas die geoefend moet raken in consequent gedrag en discipline.

Waarom die bench niet lekker naast haar bed staat is me ook een raadsel.
Zo onderhand vind ik het verblijf van Secredo in dat huis totaal onverantwoord. 8)7

Sharon als baasje valt mij enorm tegen. Had er hoge verwachtingen van, gezien haar reputatie als dierenvriend en vanwege het feit dat ze thuis zelf ook een hond hebben...
De opvoeding van een pup is een halszaak, maar er wordt met hem omgegaan alsof hij onderdeel is van het meubilair. Secredo hangt erbij alsof hij het vijfde wiel aan de wagen is. ;(
pi_96376840
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zullen we weer ontopic gaan?
Hoe Sharon die hond walgelijk behandelt enzo.
Mishandelijk ik zweer het je 892% :r
Misschien kunnen wat mensen de dierenbescherming aanschrijven want dit kan echt niet langer zo. Straks gaat Secredo nog met Sharon mee naar huis, dan heben we er totaal geen zicht meer op en zal het compleet uit de klauwen lopen. :'(
:D
Precies }:| }:| }:| Walgenend hoe ze die hond daar zomaar hebben los kunnen laten tussen dat stel mongolen die niet eens zichzelf kunnen opvoeden laat staan zo'n hond.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_96376960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef Namat het volgende:
Ze was ook zeer onsportief na de uitslag met het rad. Zij was notabene degene die tegen Jo had gezegd dat de wereld niet verging met een 4e plaats toen Jo nerveus was, er zijn ergere dingen zei ze en was boos op Jo toen ze zei: ik mag toch wel nerveus zijn, jij wilt toch ook winnen Sharon.
En nu na die uitslag, Mo knuffelde zelfs even bij Jo, Sharon zei niets, Jo zei nog sorry tegen Sharon waarop Sharon weer niet reageerde, nu kan ze haar eigen advies op haarzelf toepassen!

Wat Segredo betreft en de opmerkingen: Ik heb zelf een hond en ben gastgezin voor blindegeleidenpups om ze op te voeden voor ze naar de echte training gaan. Korte commando's zijn prima, schreeuwen niet. Ook is consequent zijn belangrijk, niets zoals Sharon wispelturig zijn, ene keer lachen, andere keer schreeuwen, breiwerkje in zn mond stoppen, daarna Foeiii schreeuwen. Net zoals met de bench in het begin, een bench moet een veilig plekje zijn, geen strafplek waar zijn waterbakje werd verwijderd zodat hij geen plas hoefde te doen, een pup moet juist 's nachts nog een plasje doen, dat hoort bij opvoeden. Ze kan niet alles uit zichzelf weten maar haar arrogante gedrag liet geen twijfel en ruimte voor een andere mening want zij wist wel even te zeggen hoe het moest en Jo en de andere bewoners hadden niets te vertellen. Ze is een harde tante, wil zn tanden vijlen zodra hij thuis is, ze is geen echte dierenvriend en al helemaal geen stabiele factor. Met haar eigen geschreeuw en dominante gedrag wil ze overheersen maar dit loopt echt fout en Segredo kan hierdoor juist zijn stabiele en lieve karakter verliezen.
De pup heeft overwicht nodig, wil zelfs een baas, dat is de aard van een hond. Maar al dat geschreeuw en wispelturige gedrag kan hem op een gegeven moment doen veranderen in een ongehoorzame, zelfs gevaarlijke hond. En waar eindigt hij dan, ja, weer in een asiel.
En zelfs een hond die mishandelt word, komt nog als je hem roept.
Dat is de aard van een hond, zijn plek in de roedel.
Er zou echt serieus moeten worden nagedacht welke toekomst Segredo tegemoet gaat.
En dat hij een zwerfpup was heeft daar niets mee te maken, een pleegkind heeft toch ook recht op 100% goede verzorging en liefde, een geadopteerde zwerfpup dus ook.
Ze zou eens met hem moeten spelen, zo'n jong dier heeft ook zulke aandacht nodig ipv alleen maar de commando's en het slapen, gelukkig word hij buiten het huis uitgelaten maar dat zou toch ook dagelijke fun-time moeten zijn: samen spelen en ravotten.
En dat mis ik echt bij deze dierenvriend...................
-
Volkomen mee eens.
Ik kan het niet aanzien hoe er met die hond wordt omgegaan. Vind ook dat ze van de regie al vanaf begin hadden moeten opleggen aan de mensen en vooral aan Sharon dat ze voor de volle honderd procent met dat beestje aan de slag moest gaan.
Had er verdorie een puppy opvoed boek bijgedaan en een clicker en speeltjes en belonings-snoepjes en dergelijke. Je kan zoveel uit een hond halen, zeker die eerste maanden zijn cruciaal!!

Ps: vannacht beet Secredo dus in het been van Joanne die daarop schreeuwde dat ze het maar een dominant ratje vind worden.. |:(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')